Iz Racing Pointa su otkili kako su zbunjeni Ferrarijevom različitom razinom performansi, u odnosu na konkurenciju, a u ovisnosti o količini goriva.
Nakon VN Eifela na Nurburgringu, Charles Leclerc potaknuo je pitanje koliko je bio kompetitivniji u kvalifikacijama s malom količinom goriva, nego u utrci s punim spremnikom.
“Od početka godine mnogo smo puta vidjeli da s malo goriva uspijevamo izvući maksimum iz bolida u kvalifikacijama, ali svaki put kad stavimo puno goriva, onda se borimo.”
Charles Leclerc
Za Racing Point to je relevantna stvar jer su se ove godine uspjeli probiti iznad Ferrarija u konstruktorskom prvenstvu gdje su trenutno na trećoj poziciji, dok je Ferrari trenutno šesti i ima 40 bodova zaostatka za Racing Pointom.
“Definitivno postoji nešto na što treba gledati jer izgleda da drugi timovi mogu pronaći tempo u kvalifikacijama u subotu popodne koji mi izgleda nemamo. To je definitivno nešto to gledamo i mislim da je istina. U subotu će nam biti bliže, samo zato jer stvari tako stoje. Ali, čini se da u nedjelju idemo ispred njih.”
Andy Green
Andy Green, tehnički direktor Racing Pointa, osvrnuo se i na Pirellijevu hirovitu gumu koja utječe na potencijal njegove momčadi, ali vjeruje i da Racing Pointu “nedostaje još nešto” za utrke koje tek dolaze.
“To je samo način na koji koristite gume. Mislim da smo tu usredotočeni, da nedjeljom izvlačimo najbolje iz guma i ne zlostavljamo jedan ili drugi kraj bolida samo da bismo postigli dobar balans za subotnje kvalifikacije.
Andy Green
“Ako balans ne postoji u subotu, nećemo ga juriti na štetu uništavanja nedjelje. Siguran sam da to rade i druge momčadi, ali se čini da postoji i nešto više od toga. Nedjeljom nam nedostaje još nešto, i to istražujemo.”
Andy Green
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da tu ima i nešto više i da bi odmah trebalo nakačit 10 tak senzora po Ferarriju. Preispitati šta se događa i zašto ni sa 100 % kopijom Mercedesovog bolida dobivenom naravno sa Playboy duplerice nismo sigurni da smo ispred svaki put i svaku utrku na svim sesijama.
6
2