Charles Leclerc kaže da Ferrari može profitirati od pravilnika o “hendikepu razvoja” koji na snagu stupa iduće sezone.
Naime, radi se o propisu koji niže plasiranim ekipama omogućava više vremena provedenog u zračnom tunelu za razvoj bolida za 2022. godinu. Ferrari je trenutno 6. u poretku konstruktora što je njihov najgori rezultat u zadnjih 40 godina, a to ujedno znači da će moći utrošiti više sati razvoja nego njihovi bivši konkurenti.
“Mislim da je ovo pravilo smišljeno kako bi pomoglo ekipama koje se muče, a činjenica je da mi spadamo u tu grupu trenutno. Očigledno, to nam na neki način može pomoći.”
Svejedno, Leclerc bi mijenjao ovu situaciju za kompetitivniji Ferrari, bez obzira na taj benefit:
“Ja bih puno radije bio na višim pozicijama ove sezone, ali tako je kako je. Nadam se da sad možemo ovo iskoristiti kako bismo se malo oporavili.”
Carlos Sainz, njegov budući timski kolega, također vidi prednosti u toj novoj praksi:
“Teško je odgovoriti na to pitanje jer ne znam koliko točno dobijete vremena za zračni tunel ako završite na 3., 4. ili 5. mjestu.”
“No, u potpunosti podržavam nova pravila koja pokušavaju zgusnuti grid i osigurati da su ekipe bliže jedna drugoj. Mislim da je to pravi smjer za Formulu 1.”
“Što god se dogodi ove godine i bez obzira ima li to utjecaj na 2021. ili ne – mislim da je ovo pravi smjer za Formulu 1. Što više – to bolje. Najzanimljivije utrke su one gdje vozač donosi razliku, a ne njegov bolid. To je trenutno preveliki faktor.”
Sainzu je do prelaska u Ferrari ostalo još samo šest utrka u McLarenu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakvi su im to “bivsi” konkurenti?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes i Red Bull.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha a dobro ajde, i dalje su im konkurenti, al ti si mislio na poziciju na tablici.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Problem Ferrarija je u tome šta se bavi svime osim idiotima u svojim redovima. Evo sad lkad Seba više neće plaćati basnoslovno nek te pare ulože u par sposobnih inženjera. Politiziranje im nije strano, ali katkad treba zasući rukave i uhvatit se posla, a ne laprdat naokolo.
P.S.
Džabe im svo vrijeme u aero tunelu kad će opet bit kriva neka kalibracija istog ili neki stolar koji je čitao podatke iz istog.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije im strano unutarnje politiziranje, ali ne i korištenje politike da dobiju što žele na većoj slici.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu problem inzenjeri, vec je problem u sistemu kojeg Ferrari ima, a to je striktno cuvanje nekog plana, koji ne izlazi iz zone komfora, pa isti kada se “skonta” da ne valja, onda kuju naredni za iducu sezonu i tako u krug.
Ova godina je definitivno najgora u svakom segmentu, jer u prethodnim je bilo da aerodinamika valja, dok motor ne valja, pa onda motor valja, pa aerodinamika ne valja itd, dok ove godine nista ne valja, dakle promasena filozofija.
Sustina problema je u tome da Ferrari nikada ne kiksa sezonu zato sto su htjeli nesto drugacije, nesto inovativno, pa se moze naci razlog njihovog neuspjeha, ali oni se vazda hvataju neke “sigurice” koja donese koju pobjedu i podijum i to je sve.
Ako u iducoj sezoni opet vidimo isti nos bolida, isti dizajn, onda znamo da Ferrari i dalje ide na neku “siguricu” do novog pravilnika. Tako su isli od 1979 pa do 1995, pa dok LDM nije shvatio da se ne moze tako raditi. Inzenjerima treba veca sloboda, manje pritiska da dodje kreativnost do izrazja, a ne da neko za lakiranim stolom odlucuje sta i kako…
8
1