F1 vozači naveliko su pohvalili Mugello, stazu na kojoj se po prvi put održala utrka svjetskog prvenstva Formule 1.
Mugello je u vlasništvu Ferrarija, pa su tako Sebastian Vettel i Charles Leclerc vozili testiranja na stazi prije same VN Toskane. Vettel je rekao kako vožnja po Mugellu pruža više zadovoljstva naspram mnogih modernih staza zbog zavoja s nagibom.
„Kao vozač, volite zavoje s nagibom, a mrzite one bez nagiba. Tilke nije dizajnirao ovu stazu tako da nema puno ravnih dijelova [bez nagiba] ovdje.
Uobičajeno se koriste zavoji bez nagiba zbog odvoda vode, ali mislim da postoje druga rješenja i zato uvijek preferiram zavoje koji imaju nagib jer oni daju više gripa, što čini [vožnju] još uzbudljivijom“.
– Sebastian Vettel
Također, Vettel vjeruje kako kaotična utrka od prije nekoliko dana (jedan period sa sigurnosnim automobilom i dvije crvene zastave) nije rezultat samog plana staze.
„Mislim da staza koju smo vidjeli s tri starta i crvenim zastavama nije posljedica staze. Mislim da bismo svi htjeli preskočiti prvu crvenu zastavu jer ono što se dogodilo je bilo jako šokantno.
Ali, unatoč strahovima mnogih, zapravo se moglo pretjecati ovdje. Tako da možda bi bilo lijepo vratiti se ovdje“.
– Sebastian Vettel
Vettelov momčadski kolega Leclerc je također bio iznenađen time koliko se pretjecanja dogodilo, unatoč tome što je nekoliko njih došlo na račun njegovog Ferrarija.
„Ja sam zapravo jako uživao u ovome vikendu i stazi općenito. Volio bih ju imati ponovno i na normalnom kalendaru, bilo je jako lijepo. Također je bila i posebna utrka jer je bilo dosta crvenih zastava i svega.
Da budemo iskreni, prije utrke, bio sam skeptičan oko toga koliko će se moći pretjecati na ovoj stazi. Ali nakon utrke, moram priznati da je bilo dosta pretjecanja, tako da je to iznenađujuće dobro. I staza je fenomalna tako da da, volio bih se vratiti.“
– Charles Leclerc
Za razliku od većine modernih staza, Mugello većinom ima pješčane zamke kao granice staze. Pobjednik utrke Lewis Hamilton rekao je kako se nada da će se one zadržati ukoliko se F1 vrati tamo.
„Meni se to osobno svidjelo. Ne znam kako je bilo za utrkivanje, ali to je bila jedna od najtežih staza za voziti, s obzirom da se [radi o stazi] sa srednjim i visokim brzinama.
To je fantastična staza i mislim da nije bilo preopasno, mislim da je to više old-school s pijeskom i svime tako da se nadam da to neće promijeniti i ja bih se volio vratiti.“
– Lewis Hamilton
Valtteri Bottas rekao je kako bi volio vidjeti Mugello „na kalendaru svake godine“. Daniel Ricciardo je također nahvalio stazu, ali je rekao kako ne bi htio da Mugello zamijeni Monzu kao standardnog domaćina VN Italije.
„Mislim da smo se svi bojali da ćemo ju voljeti [stazu] u kvalifikacijama, ali donekle mrziti u utrci zbog nemogućnosti praćenja, ali definitivno nam je pružila bolju utrku od očekivanog. To je bila jedna od najuzbudljivijih utrka u godini, ni blizu dosadna.
Tako da, kao vozač, volio bih se vratiti. Mislim da bi se dosta vozača htjelo vratiti. Tako da vidjet ćemo. Očito imamo Monzu kao talijansku utrku, koju također svi volimo. Tako da ne želim da se to dogodi nauštrb Monze. Ali kad bismo očito mogli imati i ovu, onda bi to bilo super“.
– Daniel Ricciardo
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo se nadat da ce i imola bit ovaka iako tesko, a na mugelu bi se vrlo rado i ja provoza s privatnim vozilom, dok na jedno 60 posto staza me uopce nebi zanimalo
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imola je pokazala kako je nemoguće imati pretjecanja 2005. i 2006.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U to vrijeme nije bilo gumba za preticanje.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato je 1983-a se pokazala odlična za pretjecanje, nakraju je pobijedio Tambay
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imola nije nesto, a ova staza je ljepotica, i garantira zabavu.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Staza Paul Ricard bi bila savršena staza za F1 bolide i navijače kada bi se cijeli asfalt oko staze maknuo i stavio pijesak i trava, ovako izgleda smiješno i kao da je netko ocrtao stazu na nekom velikom parkingu.
Sve mi staze imaju smisla i neka čari, ali Monaco definitivno ne, Ricciardo bez 180hrsprs osvaja utrku. Kad sam zadnji put provjerio F1 je motorsport gdje se bolidi utrkuju, Monaco to nije…
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je slažem se s tobom ali neznam zašto to mi je valjda jedina staza na kojoj je vrlo teško/nemoguće pretjecanje a da mi prirasla srcu. Kad se samo sjetim Senne i Mansela, a tek Šumija.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tek Bernoldija i Choultharda
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monako je uvijek bio bullshit staza. A pogotovo je nemoguća sada kada su bolidi 2x veličine bolida iz 90ih i početka 00ih. Shvaćam ja povijest, shvaćam ja kulturne vrijednosti, ali pogledao sam preko 20 utrka u Monacu i nikad nisam bio oduševljen. Više polažem nade na Imolu ili Hungaroring nego na Monaco.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma da, Monaco, ali to je povijest. To je kao da netko makne Monzu… Slažem se da je bullshit, ali i današnji vozači imaju puno više za izgubiti od onih nekad, pa neće niti probati, nego će reći – “ne ide”… “Ima još utrka”, “sezona je duga”…. i slične prazne izjave.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekujem iste ovakve komentare i nakon VN Turske. Jedva čekam opet vidjeti tu stazu. Staza ima 5 jako dobrih mjesta za pretjecanje. Predviđam odličnu utrku tamo.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Također mislim da nas očekuje lijepa utrka u Turskoj.. Fantastična staza..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno!!!! Nažalost F1 poznaje i priznaje jezik dolara a pogotovo sad kad ameri sve drže vrlo teško jel i Monza je jedna od staza koja najmanje plaća učešće i to na lijepe oči tj veliku popularnost..Al ko zna..Smijemo se nadati (zna se ko je ‘Nada’)
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ironija je da što je staza veći šrot više novaca daje formuli 1.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni dvije najgore staze Singapur i Abu Dhabi nemaju kaj raditi u kalendaru, a još k tome i da je finale u Abu Dhabiju je žešča debilana. Mora biti nešto u tropskom pojasu ili na južnoj polutki zbog klime i datuma, ali Interlagos pa čak i Bahrein bi bili puno bolji od AD. Ali šeik Zayed je platio malo na račun, malo mimo i sad imamo garantirano finale na shit stazi.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sezona se treba zatvoriti na Interlagosu i Amen! To je jedino ispravno, nabijem ih na p@re i $$…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je ovogodišnji raspored staza odličan, pravo osvježenje. Muggello odličan, veselim se Turskoj i Portugalu, a zanima me i Imola s današnjim bolidima.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se s komentarima: old school staza, uzbudljiva, nije Tilkedrome, pijesak i kako je jednom rekao Martin Brundle: “everyone likes an ocassional shunt”. Na sreću bez posljedica po vozače.
Unatoč koronakrizi i Mercedesu ova sezona je baš gušt za gledati zbog rasporeda. Još da je Zandvoort i Imola sa starim Tamburellom (iako budi stare rane) bilo bi idealno.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I kaj? Sad ispada da je najbolja staza stajala u zapećku, a Bernie je proslavio nekog Švabu koji je napravio jednu dobru stazu i ostatak šrot. Bit će da je Švabo imao zadovoljavajući odgovor na Bernijevo pitanje “a đe sam tu ja?”
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rijetke su staze koje ce sa ovim bolidima pruzit dobre utrke bez nekih crashova, safeta, kise.. Mugello mi se cini OK, bolja i od razvikane Monze..
Treba malo upgradeat popratne stvari u sto sumnjam da ce se dogodit ali se ne bi bunio da se F1 vrati narednih sezona..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Željni povratka,al momci,pa ne znate vi tamo voziti..
Nije ta staza za vas.
1
4