Prema pisanju Motosport.com, Renault je trenutačno u pregovorima s FIA-om o tome postoji li mogućnost da Fernando Alonso sjedne u njihov bolid na postsezonskim testiranjima u Abu Dhabiju.
Iznenađujući tempo francuske momčadi ove godine povećao je interes Španjolca za napretkom te vjeru kako bi se njegovim povratkom sljedeće godine napraviti puno više nego što se očekivalo.
Za vrijeme intervjua, šef momčadi, Cyril Abiteboul, rekao je kako je Alonsova glad povećala želju momčadi da ga postave već u ovogodišnji bolid. Međutim, nastup na prvom slobodnom treningu nije opcija.
“U početku je pristup bio, vozim kada budemo mogao voziti.”
“Ali sada imam osjećaj da bi mu bilo drago da pokuša voziti, pa čak i u ovogodišnjem bolidu. Stoga, radimo na tome da se to ostvari, ali vrlo razumno.”
“Ovdje ne pričam o FP1, jer on to ne treba, ali, volio bih ga vidjeti jer osjećam da ima strašnu želju za tim.”
Otpisavši moguće pojavljivanje u FP1, Renaultu je na raspolaganju vrlo malo prilika da se navedena želja ostvari. To je ponajviše jer su pravila, vezana uz testiranja, promijenjena za ovu godinu zbog pandemije.
Prije promjene pravila, postsezonska testiranja su bila održavana tri dana, gdje su priliku dobivali mladi vozači te su rađena testiranja guma. Međutim, kako se Pirellijeve gume neće značajnije mijenjati za sljedeću sezonu, momčadi su se složile da se testiranja skrate na samo jedan dan gdje bi se angažirali mladi vozači.
Trenutna pravila momčadima dopuštaju da imaju dva bolida tijekom cijelog dana, a vozači koji imaju pravo nastupati jesu oni nemaju barem dvije sezone u F1 u svojoj karijeri, osim ako FIA odobri drugačije. S obzirom na to, ako francuska momčad ima želju postaviti Alonsa u bolid, morat će tražiti dopuštenje od glavno odgovornog tijela ili će morati mijenjati format testiranja.
I sam Abiteboul se složio kako su upravo postsezonska testiranja najbolja prilika da Alonso uskoči u ovogodišnji bolid.
“Da, naravno. Moramo vidjeti da li je to izvedivo s obzirom na kriterije, stoga smo u pregovorima s FIA-om.”
Cyril Abiteboul, šef momčadi Renaulta
S obzirom na to da ćemo vidjeti puno izmjena vozačkih postava, za pretpostaviti je kako neće Renault biti jedina momčad koja će tražiti odobrenje od FIA-e.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Instituciji poput Alonsa treba dat zeleno svijetlo za test ipak je svjetski prvak i doprinjet će oronuloj popularizaciji sporta
20
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daaa
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova FIA je postala ko babe na placu. Oko svega se može pregovarat. Jesu pravila čvrsta ili su fleksibilna ko krila?!
Nego, šta očekujete od Alonsa? Moje su prognoze da će proć ko Schumi u Mercedesu. Jbg nit je Renault ultra kompetitivan niti je Nando u cvijetu mladosti (iako ne sumnjam u njegovu kvalitetu, volju i htjenje, ali nešto se pita i nove klince u cirkusu).
16
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pomest će timskog kolegu.. za razliku od Schumachera.. Eto to očekujem..
22
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuj, ako ne pomete Ocona i ja ću bit razočaran :-)
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moj oklada ide na Ocona.. Hm možda je i ovo razlog zašto stalno gubim novac.
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moj dojam je da su pravila FIA-e su prestroga često u ne tako bitnim stvarima, tipa ovoga, a s druge strane tamo gdje je bitno, u utrkivanju pravila su često kao u rukometu, nitko ih ne zna i primjenjuju se random logikom..
A Alonso, sigurno je da ćemo čuti mnogo žalopojki, ali možda i odličnog utrkivanja ako Renault bude kompetitivan, prekratka je Alonsova pauza da bi izgubio brzinu, nadam se… Valjda će biti više kao povratak Kimija, a manje kao povratak Schumija ?
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pauza je 2 godine, Schumacher je pauzirao 3.
Nije da je sad to neka ogromna razlika.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se …i dodajem svoje mišljenje …Schumaher se vratio da svojim iskustvom u razvoju bolida pomogne Mercedesu ..Koliko je u tom segmentu bio uspješan svjedoce uspjesi Mercedesa koji je pobjeđivao i kad nije imao najjacii motor. Šasija Mercedesa je uvijek dobra iako nemaju Adriana..
Schumaher je sa utrkivanjem završio kad je prvi put otišao iz F1.
Alonso je “gladan” trkanja u dobrom bolidu i sigurno ce biti kompetetivan.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerujem da će sljedeće godine Renault, sa Alonsom u ekipi, bitvrlo konkurentan za visoke plasmane
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nazalost kraj ovakvog Mercedesa cemo vjerovatno imati satisfakciju gledanja Alonsa i Vettela u bolidu i nista vise od toga. Nesto ozbiljnije da ce postici i jedan i drugi cisto sumnjam. Isto tako sumnjam u Alonsovu brzinu, jer nije u cvjetu mladosti. Naravno ocekujem da pobjedi Ocona, no budimo iskreni tko je u tim godinama u novije doba napravio nesto znacajnije. Mislim ,drago mi je sto ce biti na gridu ali mogao bi proci Schumijevu sudbinu makar i u njegovom slucaju brojke znaju varat jer je u drugoj etapi u F1 imao stvarno puno peha. Alonso je tip koji zeli pobjede i nekako nisam uvjeren da ce to uspjeti ostvaritiu godinama koje su mu preostale u F1.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je radio Alonso vs Hamilton
https://www.youtube.com/watch?v=S3kbxjBAYmM
0
0