VN Italije počela je u znaku Mercedesa. Valtteri Bottas napravio je najbolje vrijeme – 1:20.703, dok je Lewis Hamilton bio 0.245s iza njega.
Jedinu zabavu nam je priuštio Max Verstappen koji je u zavoju Ascari ušao prebrzo, izgubio kontrolu nad bolidom i izlatio u šljunak gdje je oštetio prednje krilo. Uspio je okrenuti bolid na stazi i nastavio bez krila do boksa. Prije toga je napravio treće najbolje vrijeme – 3 desetinke sporije od tadašnjeg vremena Valtterija Bottasa. Do kraja treninga su i drugi stavili soft gume na bolide pa su se između njega i Mercedesa ugurali Alex Albon i Daniil Kvyat.
Vrijedi spomenuti da su svi bolidi pogonjeni Ferrarijevim bolidom bili izvan top 10.
Umjesto Georgea Russella u bolidu Williamsa je bio Roy Nissany.
Vozač | Momčad | Krugovi | Vrijeme | + | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 28 | 1’20.703 | |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 27 | 1’20.948 | 0.245 |
3 | Alex Albon | Red Bull | 30 | 1’21.500 | 0.797 |
4 | Daniil Kvyat | AlphaTauri | 31 | 1’21.555 | 0.852 |
5 | Max Verstappen | Red Bull | 22 | 1’21.641 | 0.938 |
6 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 27 | 1’21.667 | 0.964 |
7 | Sergio Perez | Racing Point | 25 | 1’21.747 | 1.044 |
8 | Lando Norris | McLaren | 29 | 1’21.747 | 1.044 |
9 | Daniel Ricciardo | Renault | 22 | 1’21.789 | 1.086 |
10 | Carlos Sainz | McLaren | 27 | 1’21.821 | 1.118 |
11 | Charles Leclerc | Ferrari | 25 | 1’21.904 | 1.201 |
12 | Esteban Ocon | Renault | 28 | 1’21.984 | 1.281 |
13 | Lance Stroll | Racing Point | 21 | 1’22.131 | 1.428 |
14 | Romain Grosjean | Haas | 20 | 1’22.409 | 1.706 |
15 | Kevin Magnussen | Haas | 19 | 1’22.422 | 1.719 |
16 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 24 | 1’22.552 | 1.849 |
17 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 27 | 1’22.619 | 1.916 |
18 | Roy Nissany | Williams | 25 | 1’22.826 | 2.123 |
19 | Sebastian Vettel | Ferrari | 24 | 1’22.988 | 2.285 |
20 | Nicholas Latifi | Williams | 22 | 1’23.120 | 2.417 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li ekipama dopusteno na treninzima mijenjati modove motora?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koliko sam shvatio dozvoljeno je.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treći je 0.8 sec iza….. violina, harmonika, rakija i tamna birtija.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hondine PU sve ispred Racin Pointa koji je ove sezone odlican na slobodim treninzima i kvalifikacijama.. i to na mjestima od 3.-6.Možda ima nade da nam postane zanimljivo..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ništa čudno, racing Point pada u razvoju bolida, zadnje nadogradnje su imali na 2 utrci u Austriji, nakon toga počinje pad.
Sve im se svodi na promjenu nagiba krila i to je to.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Racing Point je trebao donijeti nadogradnje danas, ali vjerojatno su ih zaboravili i ostavili doma
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda nije Toto na vrijeme poslao? :)
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
s obzirom da ce to biti aston martin u kojem toto ima prste, i s obzirom da gazda ima para nevjerujem da ce padati u poretku nego prije vjerujem da ce u suradnji sa mecom gedati sve moguce nacine da pripreme dobar temelj da am iduce sezone.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prvi trening i tako ništa ne pokazuje pa se rano “veselit” . ne znam na kojim je gumama svoje vrime odvozija perez ali zaostatke za albonom , kvyatom maxom i gasly- em u rasponu od 0,25 s ( koliko SP zaostaje za albonom ) pa do 0,08 s koliko zaostaje za gasly – em ne vidim ka nekakav pad . vrime LS nije relevantno jer je orvi FP vozija isključivo na H , a npr vrime VB na H je bilo skoro sekundu sporije nego njegovo vrime na S . špekulacija .. ako je VB na S bija skoro sec brži valjda bi LS bija bar 30 % brži na S nego na H , a to bi u konačnici bija zaostatak za VB otprilike sekundu . znači vrime slično perezovom , a vrlo blizu vozačima sa hondinom PU tj u rasponu od 0,08 do 0,25 s zaostatka . bi li se to na PRVOM FP moglo okarakterizirati kao pad ? možda i je ali je rano za to konstatirat . možda će pravu sliku dat Q kad svaki tim odabere mod s kojim će odvozit trku .
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Roy Nissany desetinku ispred Vettela.
Htio bih reci da je samo trening i da nije bitno ali svejedno, peče me za dušu
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sta sada Binotiću?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bottas 2020. FP1 Champion ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bottas postao oftalmolog: prvo je rekao za Latifija da je slijep, a kasnije i za Nissanyja :-)
0
0