Mercedesov Lewis Hamilton ostvario je najbrže vrijeme na posljednjem slobodnom treningu za VN Belgije. Drugo mjesto pripalo je Renaultovom Estebanu Oconu, dok je treći bio Lando Norris.
Četvrto najbrže vrijeme postavio je Alex Albon, dok je najbržih pet zaokružio Valtteri Bottas.
Šesto najbrže vrijeme pripada Maxu Verstappenu, koji je morao obustaviti svoj posljednji krug zbog velike gužve na stazi. Sedmi je bio Daniel Ricciardo, osmi Lance Stroll, deveti Carlos Sainz, a zadnje mjesto u top 10 pripalo je Sergiu Perezu.
Treći slobodni trening obilježili su promjenjivi vremenski uvjeti: lagana kiša padala je u nekoliko navrata na stazi, a čak smo imali i kišu na jednom dijelu staze, dok je na drugom bilo sunčano. To je limitiralo broj krugova koji su vozači uspjeli odraditi na današnjem treningu, s obzirom da su čekali odgovarajuće uvjete kako bi mogli odraditi današnji program.
Vezano za rezultate treninga, određeni vozači (i momčadi) nalaze se izvan pozicija u kojima ih očekujemo, što se djelomično može objasniti i time što smo na samom kraju treninga vidjeli vlakić bolida sličan onome iz kvalifikacija za prošlogodišnju VN Italije. Posebno treba istaknuti Ferrarijev dvojac, koji se muči s brzinom, odnosno njenim manjkom, cijeli vikend. Charles Leclerc završio je trening na 17. poziciji, a njegov momčadski kolega Sebastian Vettel našao se na posljednjoj, 20. poziciji.
Na stazu su prvi izašli Magnussen i Grosjean, zatim Norris, Kvyat i Gasly. Ubrzo nakon njih, na stazu je izašao i Carlos Sainz u drugom McLarenu. McLaren i AlphaTauri odradili su samo instalacijske krugove, nakon čega su se vratili u bokseve. Za razliku od njih, Haasov dvojac morao je nadoknaditi manjak odvoženih krugova od jučer, kad su imali problema s motorom. Stoga, Magnussen postavlja prvo vrijeme sesije nakon pet minuta, a ubrzo ga u tome prati i Grosjean.
Haas je nakon toga nastavio voziti krugove još nekoliko, a zatim su se i oni vratili u boks u 13. minuti treninga. Minutu kasnije, dobili smo prve prizore lagane kiše na/oko staze. Narednih nekoliko minuta, nijedan vozač nije bio na stazi.
Nakon 21 minute treninga, gotovo cijeli grid odlučio je izaći na stazu u isto vrijeme. Unutar dvije minute, svi vozači osim Gaslyja, Verstappena, Magnussena i Grosjeana bili su na stazi. Četiri minute kasnije, Norris i Albon postavljaju najbrža vremena sesije. U isto vrijeme, Gasly i Verstappen izlaze na stazu, što ostavlja Haasov dvojac kao jedine vozače koji se u tom trenutku nisu nalazili na stazi.
Tad su se brzo počele izmjenjivati pozicije na vrhu, ali i u sredini poretka. Mercedes je ostvario dva najbrža vremena (Bottas pa Hamilton), a nekoliko minuta kasnije ih je Verstappen razdvojio s drugim najbržim vremenom. Također, bitno je napomenuti kako je odabir guma bio veoma različit u ovom dijelu treninga. Dio vozača je bio na softu, dio na mediumu, a Racing Pointovi vozači su u tom trenutku vozili na hardu.
Na sredini treninga, ovako je izgledala najbrža petorka: Bottas, Verstappen, Hamilton, Perez, Ocon. Ubrzo je Gasly zamijenio Ocona na toj petoj poziciji, nakon čega se akcija na stazi ponovno smirila.
Na 24 minute do kraja sesije, Perez javlja preko timskog radija kako počinje kišiti. Tad se polako svi počinju povlačiti nazad u bokseve tako da na 15 minuta do kraja treninga ponovno nije bilo nikoga na stazi.
Nakon nekoliko minuta primirja, sa svega osam minuta do kraja sesije i nalik prošlogodišnjim kvalifikacijama na Monzi, cijeli grid je odjednom izašao na stazu odraditi posljednje krugove kao pripremu za kvalifikacije. Jedino Magnussen, na čijem se bolidu radilo u tom trenutku, nije izašao na stazu.
Tad su se u najbržih četiri izmijenili naredni vozači: Gasly, Sainz, Ocon, Stroll, Ricciardo i Norris. Minutu kasnije, Hamilton i Albon postavili su svoja najbrža vremena, čime smo uvelike dobili i završni poredak ove sesije. Verstappenov krug bio je komprimitiran zbog gužve koja se razvila na stazi, dok je Bottas napravio pogrešku u prvom zavoju.
Jesu li ovi rezultati stvaran pokazatelj onog što možemo očekivati u današnjim kvalifikacijama? Saznat ćemo uskoro jer kvalifikacije su na rasporedu u 15h!
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | ZAOSTATAK | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:43.255 | 9 | |
2 | 31 | Esteban Ocon | RENAULT | 1:43.485 | +0.230s | 9 |
3 | 4 | Lando Norris | MCLAREN RENAULT | 1:43.641 | +0.386s | 12 |
4 | 23 | Alexander Albon | RED BULL RACING HONDA | 1:43.731 | +0.476s | 13 |
5 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:43.813 | +0.558s | 9 |
6 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:43.896 | +0.641s | 10 |
7 | 3 | Daniel Ricciardo | RENAULT | 1:43.973 | +0.718s | 8 |
8 | 18 | Lance Stroll | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:43.988 | +0.733s | 12 |
9 | 55 | Carlos Sainz | MCLAREN RENAULT | 1:44.006 | +0.751s | 13 |
10 | 11 | Sergio Perez | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:44.180 | +0.925s | 12 |
11 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI HONDA | 1:44.508 | +1.253s | 14 |
12 | 26 | Daniil Kvyat | ALPHATAURI HONDA | 1:44.543 | +1.288s | 14 |
13 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:44.771 | +1.516s | 11 |
14 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:44.841 | +1.586s | 10 |
15 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 1:44.844 | +1.589s | 16 |
16 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:44.932 | +1.677s | 11 |
17 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:45.147 | +1.892s | 12 |
18 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:45.157 | +1.902s | 11 |
19 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:45.190 | +1.935s | 13 |
20 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 1:45.420 | +2.165s | 12 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako to da je Mercedes tako brz? ??????
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitaj Ferrari.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvi put u zivotu se neradujem utrci u spa
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je bio prejadan, to je bilo žalosno za gledat.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel legalno da oni tako sporo kruže po toj stazi?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima li tko metlice od miksera za posuditi? Trebaju mi da si iskopam oči…
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve si sreće još bi izoštrio vid da još više patiš.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam ali ovo mi nije baš realno sa ferkanima… Ali možda sam i u krivu ?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam ljepo rekao dao ce bit bolno tifosima gledat belgiju i monzu…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono prije je bilo bolno ovo je sramota, dat svima otkaz i inzinjere iz alfe preselit u ferrari pa se dalje gradit
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbrži oporavak… neka se vrate na prošlogodišnju šasiju. U razvoje ovogodišnje su se pogubili…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam sta vise cekaju. Stara sasija i bili bi bolji..ovo je dno dna
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da sad može jedna prigodna:
https://www.youtube.com/watch?v=e5TwvoOdlZA
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
????
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dakle, customer timovi koji su bili krš sad odjednom brzi. cak i da imaju isti motor i modove….
Ovo jos nisam vidio, moram priznati, od Ferrarija imam traume pa mi ne pada ovo tesko, ali sezona il dvije ovakve i obrisat ce svu dominaciju ranih 2000ih u mojim ocima.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako nista drugo sad bar znam kako je navijacima Renaulta kad je McLaren sa njihovim motorom brzi od tvornicke momcadi. Neznam jel da se smijem ili placem kad vidim povijesno “najbitniju” mladu momcad na gridu..pardon, na zacelju grida.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitaj g. Carlosa Sainza Jr. što misli o lijepom vremenu.. ??
Kako god je Tifosima teško sjeti se da ima netko kome je gore…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od Feraria se očekuje da bude među prvih,a ne zadnjih 5.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault je tu, Alonso effect se već vidi :o wow
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čekam trenutak kad će sponzori početi otkazivati Ferrariju za ovo sramoćenje, nitko normalan ne želi davati abnormalne iznose da se prikazuju na bolidu koji zadnji kruži stazom, a kad do tog dođe možda će netko rastjerati svu tu bandu neradničku u tom Ferrariju i okupiti prave ljude. Isto tako ako i dogodine ili kad će se već lova dijeliti, Ferrari dobiti najviše kao za tradiciju da se samo pojavi na gridu i tom koji će im to isplatiti isto treba dat nogu, tu lovu bolje da usmjere na manje ekipe, a ne da se podupire nerad i bahatost.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sponzori koje sam ja primjetio da su napustili Ferrari ove godine: Mission Winnow (Philip Morris), Riva Yachts, Weichai.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mission winnow je i dalje tu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imati jedan od najvećih budžeta u F1, imati dva vrhunska vozača, ljudstva i resursa ka u priči i onda napraviti bolid u rangu Williamsa i sporiji od “B-momčadi” : Ferrari, svaka čast!
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma *ebat ovo…. Bolje da sam bio pametan pa proveo dan vani sa mužem nego gledao ovu mizeriju od Ferrarija…
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma Vettel je problem
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drago mi je što mi ne fali f1. Za gušt tu su stare utrke. Sretno mladim i budućim f1 fanovima.
0
7