Honda je odlučila Maxu Verstappenu i Alexandru Albonu dati nove pogonske jedinice za VN 70. obljetnice, koja se vozi na Silverstoneu, drugi tjedan zaredom.
Albon je prošli vikend uzeo novi spremnik energije i kontrolne elektronike, a sada će uzeti još drugi motor, turbopunjač, MGU-H i MGU-K. Verstappen će pak uzeti svih šest novih komponenti pogonske jedince.
“Kao dio naše PU strategije, predstavljamo nove pogonske jedinice za oba Red Bulla.”
“To nam daje dodatnu fleksibilnost po pitanju menadžmenta pogonske jedinice. Jedinice imaju iste specifikacije kao i prethodne.”
Da podsjetimo, momčadima je zabranjeno donošenje nadogradnji te razvoj pogonske jedinice tijekom sezone nakon dogovora oko zamrzavanja razvoja vezan uz rezanje troškova.
Verstappen i Albon neće imati nikakve kazne zbog promjena jer se još nalaze u dozvoljenom limitu.
Osim njih, Daniel Ricciardo je uzeo novi motor, turbopunjač, MGU-K i MGU-H, dok oba vozača Racing Pointa, Williamsa, i Mercedesov Valtteri Bottas imaju novi MGU-K.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nigdje da iskopam podatak koliko je PU na raspolaganju imao vozač početkom 2000ih..Pa ovo dns je baš prc svima jer ipak se ne može uvijek pritiskat maksimum jer moraš čuvat itd…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je po meni najveći problem F1 danas… razumljivo, jer tko bi imao toliko love da je sve unlimited. Mada sam mnijenja da su ipak malo pretjerali sa ograničenjima… zapravo je pirelli najviše usrao sa gumama, jer je brže štedjeti gume i ići jednom manje u box nego gaziti do daske pa imati box više… pa još i štednja komponenti motora… jbg više se svede na managiranje komponenata nego na utrkivanje.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije cijena motora – ono željezo i radni sati za sastavljanje nego radni sati inženjera za razvoj. Oni rade ovako i onako cijelo vrijeme, dakle glavnina troška ne ovisi o broju motora. Stoga bi ja rekao da je doseg ušteda s limitiranjem broja motora prilično ograničen.
Nekad nije bilo limita na broj motora i trošak motora je bio manji nego danas.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemaš tu šta mislit @Wapi, to je jednostavno tako.
Jedna od osnovnih ekonomskih zakonitosti (fixni i varijabilni troškovi, produktivnost, ovo, ono, dsz….). :mrgreen:
Relativno dobro “skrivena” podvala o uštedama.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je samo misterija zašto momčadi šutke pristaju na ta sranja.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da ali su motori bili samo ICE, dakle puno jednostavniji, pa zato jeftiniji.
A sad oni kao oce radit izdrzljivije motore, pa te tehnologije kopirat u industriju.
0
2