Toto Wolff kaže da Mercedes ovu novu razinu nadmoći može djelomično zahvaliti i Ferrariju, ironično, s obzirom na to da ih je Ferrari prošle godine pritiskao do neviđenih granica pa je Mercedes morao pronaći odgovor.
Također, osvrnuo se na komentare Mattije Binotta koji kaže da je Ferrari izgubio nešto snage zbog tehničkih direktiva FIA-e:
“To je još jedno potpuno sranje od priče, te tehničke direktive.”
“Pravilnik je jasan po pitanju pogonskih jedinica. U Austinu smo dobili razjašnjenja što se smije, a što ne, i to je bilo važno. No, ništa nas nije iznenadilo jer su pravila ionako bila jasna.”
“Ironija leži u tome da su nas neki konkurenti pritisnuli toliko da smo morali pronaći sasvim nove nivoe.”
“I evo nas sad tu – mislim da smo postigli značajan skok u performansama s 2019. na 2020. godinu. Sve zato jer je to prošle godine bilo potrebno, a to mi se čini pomalo ironično.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je jasno oko pogonske jedinice kao i ovjesa pa je opet das nekin cudon legalan, toto bar muci dok varas
Edit: Motor ove godine da nekomentiram pogotovo sad otkad tako ocigledno dimi kao prije ferrarijev
Slazem se s misljenjem autora 100%
32
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je baš teško za povjerovati..
Kad ih se stisne, onda ide tuzakanje i traženje seciranja tudjeg PUa a kad se odvoje onda je sve sranje osim njihove pogonske jedinice..
33
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko zna sto je ilegalno kod njih, samo drugi nisu prokuzili, a FIA zmiri na inspekcijama. Mozda, ali neobicnio je kad nakon toliko sezona iste ere jedna ekipa i dalje ima ogromnu prednost.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zamisli ovu bahatost i dvoličnost – glume tu neku skromnost cijelo vrijeme u Mercedesu, a kada im malo krene po krivu tj. kad druga ekipa napravi bolji posao, prvo krene cmizdrenje od Lewisa, svi živi varaju, suđenje nije korektno bla bla bla, a kad Mercedes napravi dobar posao onda su to “hvalite me usta moja”, englesko-njemacka kombinacija iz snova, najjaci smo u svemiru.
Mercedes sagorijeva ulje od 2014.-16., a kada Ferrari to krene raditi u 2017. to… pa to se vise nesmije, ne ne ilegala. Kad pak to promjene, onda Ferrari nade performanse u drugom dijelu motora i onda krece instaliravanje senzora, a to sve se dogada dok Toto govori “treba nam neki izazov, trebamo drugu momcad da nas ugrozi”
Mislim da je vrijeme da se Mercu pocnu instaliravat senzori jer 5/7 godina dominacije u hibridnoj eri je vec malo puno puno previse, ali sve je jasno kad se samo pogleda koje je marke saftey car. O DASu da ni ne pricam.
32
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko ne hvali genijalce iz Racing Pointa, tokom zime su razvili stvarno inovativan bolid i uspijela pronaći perfomanse. Stvarno kapa dolje
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo mnogo lici na onu narodnu “rugala se serpa loncu”…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pođoh napisati komentar, ali bi bio identičan sa mišljenjem autora, tako da….
Kakva licemjernost i kakav bullshit
Čuj, morali smo pronaći neke sasvim nove nivoe.
25
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je reka Marko “Povjerenje se ne gradi tako da se cijela FIA i Pirelli vozaju u sluzbenim Mercedesima”
21
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I LIberty kad su u Europi.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vozali su se u službenim Mercedes 2010-2013 isto (a i puno prije toga) , pa onda nitko nije spominjao povjerenje ?
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Al aj objasni to nekom ko gubi :)
3
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je svoju prednost u odnosu na ostatak grida gradio puno prije 2014.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni su oduvijek ta sranja nesimpatična. Recimo RB ima dvije momčadi. Pa smo viđali micanje s puta. Pa Mercedes ima više od dva vozača, pa smo također viđali micanje s puta i izjave “ipak sam ja Mercedesov vozač”.
Pa šefovi momčadi koji su u isto vrijeme menadžeri vozačima (kod sebe i drugih). Da mi je vidjeti te pregovore o produljenju ugovora. između Bottasovog menadžera i šefa momčadi. Ili ranije Briatore-Alonso u Renaultu….
FIA koja prihvaća sponzorstva. SC mora biti neki auto. Bilo koji auto se sigurno natječe u nekoj od FIA kategorija, ali onda ga moraju kupiti po punoj cijeni i platiti nekome da ugradi što treba ugraditi i potruditi se ne reklamirati o kojem se tipu auta radi, a ne ovako. Dobiju aute džabe, a onda se LH malo zbuni kod ulaska u box po to onda nema veze, a ima veze i Kimi popije kaznu za manji prijestup.
Na prvoj trci u Austriji je Mercedes manipulirao podacima i u prvom navratu namjerno prevario FIAu. Jesu li kažnjeni zbog toga? Nisu. Da li su trebali biti kažnjeni – naravno.
A glede ranijeg perioda.
U ranijem periodu, do dolaska Wolffa u Merc (dok je Norbert Haug vodio Mercedesov motosport),. Mercedes nije sponzorstvo koristio kao polugu utjecaja na FIAu. Kad su to počeli, došli su i rezultati, kao da je netko u vrhu korporacije odlučio da više nikad neće platiti 40% od 100 milijuna dolara kazne.
Pa su našli tipa (pola Poljak, pola Rumunj) koji se prvo malo učio o F1 u Williamsu, a kad je bio spreman prešao je u Mercedes i doveo FIAu pod kontrolu.
Wolfov mindset je mindset beskrupuloznog burzovnog mešetara koji doduše ne šmrče kokain i ne troši prostitutke. Izgleda da je nova uprava MBa počela malo kopati po njegovim poslovima i odnosima pa se malo unervozio u zadnje vrijeme.
Ne bi me začudilo da frajer zaglavi robiju u nekom trenutku svog života. Ne nužno povezanp s F1, ali upecat će se negdje.
20
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wapi
Bravo, zaslužuješ pljesak
Bila bi zgodna promjena da recimo kao neutralnog uzmu rimca kao sc, ali to se nikad neće dogoditi iako je sc u usporedbi sa Rimcem totalni spori treš. ali Rimac nije arijevac pa ta priča propada u startu
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je dosa 2010 u f1 i odma je dobio planove za 2014, tako da ti tu prica medrzi vodu jer opce je poznato da su 2010 pocele slagat momcad za 2014 zato je jesu uzeli scumia da ih uputi u osnove i kasnike hamiltona da krene pohod
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@VRSV
Mercedes je u F1 odavno kao 40% vlasnik McLarena. To su prodali nakon što im je idiotluk McLarenovog menadžmenta izbio iz džepa 40 milijuna dolara i tada su 2010. kupili BrawnGP. Otprilike u isto vrijeme je potpuno nepoznati vozač utrka Torger Christian Wollf od nikuda došetao u Williams s torbom novaca i kupio udio u Williamsu kako bi sjeo za stol s velikim dečkima i nekaj se naučio o F1 kao biznisu. 2012 je dogurao do šefa Williamsa, ali je odmah iduće godine prešau u Merc. Taman na vrijeme za hibride. Ostalo je povijest.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahaha znači Ferrari je zaslužan za Mercedesovu nikad u povijesti viđenu dominaciju. Ma bio Mercov motor legalan ili ne treba im dignut spomenik. Ako je njihov motor po tehničkim pravilima ( a ništa za sada ne pokazuje da nije tako ) znači da su se njihovi inžinjeri narugali svim drugim momčadima i pokazali da su ne za jednu nego dvije klase bolji. A ako im je motor ilegalan a FIA i ostale momčadi nisu nisu otkrile u čemu je štos opet treba čestitati njihovim inžinjerima kako su uspjeli konstruirati monstruma na steroidima.
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na sto se god rbr i ferrari zalili na đercedes nike nista urodilo plodom felge das gume itd, ovo je postalo kao da u nogometu stavis pravilo da nedmis pucat desnon nogon da bi se messi vise istaka od ronalds, onda ronaldo pocme puno zabijat glavon i to zabranis, a nakon toga messi pocme zabijat rukama i to dozvolis ali samo ovu sezonu
I sad je messi najbolji ikad ovi drugi su smotani
18
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čak se i mogu složiti s tobom da Mercedes ima jak lobi u FIA-i ali opet s druge strane je Ferrari momčad koja je sastavni dio DNK-a F1 i sa povijesno najjačim utjecajem u F1, di je sada nestala ta moć Ferraria ja neznam.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poečla je lagano nestajat kad otišli Domenecali i LdM, a potpuno je nestala kad je otišao Sergio…
Jer ova ekipa Eklan, Camileri i Binotto izgledaju zbunjeno i smotano ko neki balavci, pa ih FIA na taj način i doživljava te im svako malo djeli čvrge po glavi…
No dobro si to primjetio zbilja je fascinatno koliko je ova ekipa vođa Ferraria uspjela srozat ugled istog, jer kad je Ferrari politički u pitanju od kad nema Sergia više izgleda kao Marusia nego kao Ferrari, dok Mercedes djeluje kao Ferrari iz 2000 na steroidima…
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno sve sam više tužan oko cijele situacije u F1.
Genijalnosti Mercedesa i dominaciji skidam kapu. Stvarno su odlična ekipa i sve.
Ali drže F1 za jaja. Oni doslovno upravljaju sportom. Diktiraju pravila i tko god misli suprotno neka se zapita i izvrti sve događaje ove hibridne ere.
Ferrarii imao najjači motor. Senzori, FIA-ini ljudi u garaži. Traži se i traži, dolazi do izjava u medije od same FIA-e da su varali, bez da su tu izjavu ikada pokrijepili dokazom. Nikada nije rečeno što je to imao Ferrari. Mijenjaju se pravilnici ne bi li taj nesretni motor na njihovo inzistiranje postao ilegalan?
Jučer, puši se iz Mercedesa bijeli dim. Komentatori najvećeg F1 tv kanala kao da žele što prije da se prebaci kadar sa bijelog dima, ili poprate nekom šalom. O Ferrariju su zazivali FIA-u kada god su stigli, pred milijunima gledatelja.
Svaka mala prijetnja Mercedesovoj dominaciji je ugušena. Ove godine su ih ugasili sa prošlogodišnjim bolidom, a vidim i da se dimi opet iz motora. Kao da im nije dovoljno više biti ispred njih 3-4 desetinke.
Ova prevara je zamaskirana nesposobnošću Ferrarija i Red Bulla, te političkom moći Mercedesa koji drži F1 i medije za jaja. Doći će i dan kada konkurenti se uozbilje i budu prijetnja kroz cijelu sezonu, i već znam da će se mijenjati pravilnici, stavljati senzori itd itd.
Imam osjećaj već duže vrijeme da gledam sport u kojem Mercedes vlada, i MORA vladati još neko vrijeme pod svaku cijenu.
Ali ne, mi ćemo im tepati na genijalnosti i pomicanju novih granica.
F1 mi se iskreno počinje gaditi.
Pa kakvu to moraš imati ogromnu moć da svako pravilo izvijaš po svojoj volji, svaku prijetnju ugasiš pravilima, apsolutno ti je dozvoljeno bezobrazno dominirati koliko god želiš i da nitko od ekipa nije ništa zajednički pokušao vratiti nekakvu ravnopravnost u sportu. Koliko moćan moraš biti da ti nitko ne može ništa niti u jednom području.
32
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ti je njemački mentalitet iz polovine prošlog stoljeća, isplivao na površinu u drugoj (srećom, manje radikalnoj) formi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene samo zanima zast ostale momcadi ne napustu F1 pa nek se Mercedes bori sam sa sobom jer se vidi iz aviona da oni i FIA muljaju
23
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja i dalje mislim da Mercedes najbolje čita pravila, setimo se DAS. Moga je biti implementiran lane ali nije bio legalan pa su se dogovarali sa FIA i pronašli tu recimo sivu zonu u pravilu. Ono što je Ferrari radio isto je unutar sive zone ali FIA je zabranila svima takve manipulacije, kao i za DAS.
Nevolja je u tome što Mercedes radi nešto sumljivo, i unutar je sive zone ali njima se dopušta takav sistem a Ferrariju zabranjuje. Nije humano i sportski.
17
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa evo DAS ti je jedan jako dobar primjer. Neću ulaziti u to jel on legalan ili nije ali ako je ilegalan onda ga treba zabraniti a ako je legalan dopustiti i pustiti ostale momčadi da ga razvijaju. A šta oni naprave dopuste ga ovu sezonu a drugu ga zabranjuju. Znači ostalim ekipama se ne isplati razvijati ga za zadnjih par utrka, dok će ga Mercedes koristiti tijekom cijele godine ( iako im realno netreba ) i skupljati podatke.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ti si videl da su koristili DAS?????? Na kojoj trci ???? pokaži?????
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da Mercedes savršeno čita pravila…
Od samog početka ih savršeno čita, pa je tako Mercedes još u samom startu “po pravilima” eto izlobirao da se gume mjenjaju usred sezone…helou ono što je mimo svih pravila…
A onda su ubacili u višu brzinu i testirali aktualni bolid usred sezone “po pravilima” jel, jer ih je eto Pirelli zamolio da malo testiraju…
Tolilo o Mercedesu i pravilima.
Za ono za što bi se svaka druga ekipa izbacila iz aktualne sezone se njima još i plješće…
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad su se to mijenjale gume u sred sezone?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2018. posebne malo tanje gume za 3 staze.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu se mijenjale u sred sezone. Čak štoviše, odluka o mijenjanju je donesena odmah nakon prve utrke, gdje je Mercedes bio najbrži.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2018 u sred sezone na nagovor Mercedesa i onda pod izlikom “sigurnosti…
Ali i 2013 promjenjene u sred sezone kompletno za ostatak sezone,
opet na nagovor Mercedesa pod izlikom “sigurnosti” a Mercedes je taj koji je njurgao po pitanju tih guma od starta sezone…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@The Best F1 Driver, nije teško provjeriti kad su objavili odluku da uvode tanje gume za tri vikenda.
Datum objave ove odluke je 07.04.2018.
Druga utrka sezone GP Kine je održana 08.04.2018.
https://twitter.com/pirellisport/status/982608588735680514
Ne znam jesi li troler ili neznalica, ali mi je jako interesantan tvoj pogled na situaciju, da Mercedes štima Vettelu 9 pobjeda u nizu, bez obzira što ovaj vozi za konkurenciju ;)
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odluka je donesena radi Mercovih problema na testiranju u Barceloni koja je bila jedna od tri staze….. U svakom slučaju pravila su promijenjena u toku igre. To se nije radilo 2005. kad je trebalo Ferrariju, isto s gumama.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. U Barceloni nisu samo testirale ekipe, već i Pirelli.
2. Nije samo Mercedes imao problem sa novom podlogom u Barceloni.
3. U 3/21 utrka koje su se vozile sa tanjim gumama, rezultat je bio 2:1 za Mercedes. U ostalih 18/21 je bilo 9:5 za Mercedes. U preostale 4 je pobijedio RB. Ne vidim dobitni obrazac.
4. Vettel je jedini imao priliku da na istoj stazi, u istom bolidu testira obje komponente guma i demantovao je sve te priče koje vi pričate.
Ali naravno vi i dalje vrtite svoju priču ;)
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pirelli testira puno ranije jer ne može mijenjati gume između zimskih testova i sezone. Oni još u Abu Dhabiju moraju imati finalnu specifikaciju guma. Dakle, puno prekasno je za njihove testove i promjene specifikacije.
To se jednostavno ne radi nakon Abu Dhabija.
Nije bitno kako je to ispalo – to je potpuno irelevantno. Bitno je da su se gume mijenjale nakon što se Merc na to žalio i mijenjale su se prekasno unutar sezone s lažnim razlogom. Ostali su možda isto imali više ili manje problema, ali su mislili da su gume fiksirane i da nema koristi žaliti se nego srediti svoj bolid. Mercedes je znao da ne trebaju srediti bolid već će to Pirelli i FIA obaviti za njih. Pri tome, su neke momčadi koje su iz prve dobro skužile te gume bile oštećene jer su na 3 staze imale priliku ostvariti bolji rezultat.
Ova FIA kao da je vodi Zdravko Mamič.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ću po x-ti put ponoviti.
Vettel je vozio na obje komponente i rekao je da bi Ferrari još gore prošao sa “nepromijenjenim” komponentama. I to je OK i uopšte nije sporno.
Sporno je to što ne znamo je to kako bi se Mercedes proveo sa “nepromijenjenim” komponentama, kao i sama pozadina promjene.
Dakle, što napisa čovjek
Naravno, sad će ovo opet ispasti kako se ni iz čega kuju zavjere i štatijaznam…..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pirelli je testirao i te tanje gume prije sezone, zajedno za onim debljim..
I najavio ih je da će ih uvesti ako bude potrebe.
Svi timovi su imali pristup i jednim i drugim podacima.
Taj argument da se to jednostavno ne radi tako, bih uzeo kao validan.
Nisam siguran, ali mislim da su organizatori mijenjali aslaftne podloge na tim stazama tokom zime.
Kako god i da su ostavili one gume i priznali da su zeznuli stvar, priča se ne bi nimalo promijenila. Opet bi Pirelli bio nesposoban i opet bi pravio gume samo za Mercedes ;)
Meni smeta kad se druge stvari podmeću. knpr. da je Mercedes to nešto već znao unaprijed. Za to nemamo nikakvih argumenata.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo i jeste problem.
Znači iako mi ne znamo kako bi se Mercedes proveo, mi nešto što ne znamo uzimamo kao argument.
Znači nije bitno, što je Pirelli bio u pravu što je promijenio ove gume (ovo su riječi Vettela), bitno je to što bi možda Ferrari imao prednost na starim gumama. Nigdje veze
Ovo je Vettlova izjava prevedena by Lovro
“Stoga mislim da je to [promjena komponenti, op.a.] bila ispravna odluka te da je naša krivica što nismo imali jednaku potrošnju i trajanje guma kao ostali.”
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbga, ESPN je, ali ne mogu naći (što li ;) ) ništa od SKYa, BBCa ili Racefansa…
U nastavku
Ipak su se “uplašili”.
Nadalje, Isola, već nekad u 2019.
Bilo je na glasanju i nije bilo većine, naravno. :chill:
Nadalje, W09 i Hamilton bi se okitili titulama u 2018. i bez ove izmjene, ne sumnjam, ali da su se gume promijenile unutar (ne usred) sezone, jesu. A vala i ne moramo sitničariti. Sredina sezone je ljetna pauza, bez obzira što je do ljetne pauze 10 trka, a nakon ljetne pauze 7 trka, jel tako?
Interesantno je takođe, kako se samo vidi 9 Vettelovih pobjeda u nizu na kraju 2013. (takođe nakon izmjene guma), a prešućuje se da je tim testom Benz napokon riješio hroničan problem sa gumama koje je imao long-runovima u trkama, zbog čega su generalno, nakon solidnih kvala, nerijetko padali u poretku. I to je bilo bitno za naredne godine. Vettelovih 9 pobjeda je, recimo to, nus-produkt svega toga (ionako bi osvojio titulu, ovako je samo napravio rekord u nizu pobjeda u jednoj sezoni).
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pirelli nije najavio tanje gume prije sezone jer onda ne bi trebao FIAin zaključak o ugroženoj sigurnosti da se uvedu u upotrebu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam, možda i griješim, ne da mi se kopati po 2017. i 2018.
Sigurno su testirali te tanje gume zajedno sa običnim 2017. i svi timovi su imali te podatke.
Znači nije to nešto što je iznenada i što se nije dešavalo prije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
….ja isto vrlo “razgovjetno” čitam svoj vlastiti rukopis (švrakopis- realno) , ali ostatak svekolike populacije ima poteškoća u dešifriranju mog “klinastog pisma”, pa se pitam jel bi se našlo kakvo dobro plaćeno mjesto u “meci” i za mene?…Ono tipa: šef odjela za korelaciju sa krovnom organizacijom (FIA-om) i službeni “pisar” tehničkog pravilnika u odboru iste te organizacije… ?
… Evo- nebi ni tražio neku veliku lovu za to svega 5% od Totekove plaćice bi sasvim zadovoljilo moje apetite, pa ako neko zna nekog iz HDZ-a ko je u mečkinom odboru, da malo pogura stvari, za određeni “fi”, naravno?!? ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Popularno je biti na strani onih koji su u bilo kojem obliku protiv dominacije neke momcadi, u ovom slucaju Mercedesa.
Toga radi takav i stav autora.
F1 je biznis, no u prvom redu ipak sport, normalno je teziti savrsenstvu, to je onaj zdrav dio natjecanja.
Netko je blizu savrsenog, netko tome tezi a neki idu jeftinim nacinom laktariti se.
Da je FIA ista mogla prisiti Mercedesu vec bi to ucinili pa bi imali ravnopravniji grid, popularniji sport pa time i bolji biznis.
Sve drugo su birtijske price i teznje.
7
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uredu, sve je to OK, Ali cijelo vrijeme se pegla samo po Ferrariju. Ali ima tu jos “genijalaca” poput RB, McLarena pa vec godinama niste ne uspjevaju. Ferrari je bar drugi i pruza kakav takav otpor. I onda na kraju dobijemo pinki Mercedes. Strasno.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh da, u zadnje vrijeme je Wolf postao nešto oštar na jeziku što inace bas i nije. I to mozda nesto govori.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako ne uspijevaju? McL je strašno napredivao zadnje dvije godine i sad kad dogodine dobiju Mercedesov motor će biti još bolji vjerojatno. RP je kopirao MBov low rake koncept i možda je u tome ključ. Svi ostali guraju high rake, a možda je to greška u startu. Meni je to nejasno zašto godinama svi kopiraju RB po tom pitanju, a ne najjaču momčad.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto ja se slažem u cijelosti sa tobom,sve si dobro rekao i nadam se da će to biti još jedan razlog da Binotta već jednom maknu sa čelne pozicije najjače i najtrofejnije ekipe F1,dominacija je uvijek bilo i biti će i svaka prestaje pa će tako prestati i ova mercedesova….bez obzira pljuvali mi ili podcijenjivali trenutačni Ferrari ništa a najmanje mercedes neće umanjiti moć i sve što Ferrari znači u F1…..drugo,to je dominacija engleza u F1 ne mercedesa!
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hehehe binotto, u mercedes sigurno nećeš jer te tamo smatraju za moždano deficitarnog kako vidimo. Ucjene sve manje prolaze i biti će sretan da dobije staro radno mjesto u ferrariju.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NoBreaks … znači binotto bi se treba vratit na misto šefa odjela motora , a to može i sa “moždanim deficitom” jer je puno lakše “bez mozga” slagat uspješan , konkurentan motor ( šta je MB i uradija ) nego vodit tim ? ne znam samo kako je “moždano deficitaran” uspija završit fakultet i magistrirat osim ako sve ovo nije obavija u mostaru . ne znam i kako ga trpe ovakvog deficitarnog u ferrariu još od 1995. tj 25 godina . iako je podatak da je započeo u odjelu motora sigurno je to laž , vjerovatnije je da je započeo kao čistač jer da je ovako “moždano deficitaran” nešto “prtlja” oko motora ne bi ferrari vlada od 2000- do 2004. MB je vjerovatno neviđena varalica u novijoj povijesti F 1 jer je sa ovakvim hendikepom izvara čak i browna ( radija u ferrariu za vrime rossa ) koji o njemu ( bar je tako pisalo na portalu ) ima savim dobro mišljenje …..
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Mostaru? Šta to ti imaš protiv Mostara, majke ti? I na šta aludiraš? Ako je na diplome koje se mogu kupiti, mašio si cijeli fudbal, što bi se reklo. U BiH toga ima, ali sigurno ne u Mostaru…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sve od 2014. pa na ovamo i do daljneg može se objasnit sa 2 jednostavna “zakona”
1. mercedes je uvik u pravu
2. ako mercedes nije u pravu vridi pravilo br 1
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Ante. :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni će biti zabavno , ako Ferrari slijedeće godine dođe sa prošlogodišnjim motorom malo pojačanim.
Poznavajući FIA-u nisu proglasili ilegalni motor , a vjerovatno su rekli da se ne smije koristiti samo u 2020 godini pošto 2021 dolaze novi bolidi taji motor neće biti upotrebljiv, ali jbg pravila se mijenjaju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova lakrdija od cirkusa koje se nekad zvalo f1, mora stati sto prije. Zasto? Zato jer i price na grani znaju da ove i sljedece godine merc i Ham moraju biti prvaci da postanu apsolutni broj 1 u povijesti. Ljudi moji, ovo je presmijesno ili prezalosno tko to ne vidi. MaFIA i Meca sklopili dogovor ajmo napraviti monstruma od bika a Ferkanu cemo odrezati jaja da bude slab kao sto je japanski bik pod haubom crvenog bika.
Toto kupio dionice Astona, dali nacrte proslogodisnjeg merca Strollu i sta mislite tko ce dominirati f1 od 2022 godine? Pa Toto i njegova maFIA i “genijalnost” malog tima koji je uspio najbolje prouciti nova pravila. FUJ! Gadi mi se ovakva (namjestena) f1, kao sto mi se zgadila f1 za vrijeme Schumija i ferkana ali to je trajalo bar kratko u odnosu na ovu lakrdiju.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sljedeće godine će Vettel u Aston Martinu to sve zaustavit. :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
volio bih zbog Seba da se to desi! :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo vec postaje… Moram se tako izraziti, “svrsavanje po faci” svim rivalima. U smislu, “grebemo vas, ne vadimo, ne mozete nam nista!” ?
Ova F1 je cista smijurija od sporta! Brawn, Todt i ekipa ukopase nesto sto se nekad zvalo F1! ?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedi govna Wolff.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa uvijek tko je kršio pravila je bio dominantan. Jedno vrijeme Red Bull sad Mercedes sutra netko treći …
0
0