Šef momčadi Racing Point Otmar Szafnauer tvrdi kako bi proizvođači mogli odlučiti da utrkivanje u Formuli 1 nije više njihov prioritet nakon što osjete posljedice COVID-19 krize.
F1 momčadi se trenutno pripremaju za ekonomske posljedice COVID-19 pandemije nakon što je sport prošli tjedan izvijestio kako su im prihodi pali za 84% u prvom kvartalu ove godine.
Prvih deset utrka sezone su otkazane, što je problem s obzirom da naknade za domaćinstvo utrka čine velik dio nagradnog fonda koji se dodjeljuje momčadima.
To je dovelo do zabrinutosti oko budućnosti određenog broja momčadi na gridu, s tim da je Claire Williams upozorila kako bi F1 mogla izgubiti „dosta momčadi“ ako ove godine ne bude utrkivanja.
Racing Pointov šef Szafnauer rekao je kako bi se F1 trebala „brinuti o svima“, ali je isto tako izrazio strah kako bi se proizvođači mogli ipak htjeti fokusirati na potporu proizvodnje svojih cestovnih automobila, a ne na održavanje svojih F1 programa.
„Stvar s proizvođačima, ne toliko u Formuli 1, nego u njihovim regularnim poslovima vezanim za razvoj i prodavanje i dizajn cestovnih automobila, to je posao s jako intenzivnim troškovima.
Njihovi fiksni troškovi za obradu su ogromni, i ovisi gdje ste u ciklusu prikupljanja dijela tih prihoda nazad u odnosu na fiksne troškove koje ste uložili.
Ako vas je ovo ulovilo u vašem ciklusu vaših automobila kad ste tek uložili milijarde i milijarde dolara i sad se nadate da ćete vratiti dio toga od prodaje automobila, ali se to ne događa, onda bi ponovno na toj margini, to bi moglo imati velike posljedice, ja mislim.
Ako ste veliki proizvođač automobila, onda ćete se zapitati ‘je li utrkivanje naš glavni izvor prihoda? Ne, nije. To je prodavanje automobila.’ Stoga donesete takve odluke“.
– Otmar Szafnauer
Szafnauer je djelovao kao Hondin direktor za strategiju i poslovno planiranje u F1 prije njihovog povlačenja iz sporta na kraju sezone 2008., što je bilo uzrokovano ekonomskom krizom.
Smatra kako oporavak proizvođača poput Honde nakon Velike recesije djeluje kao dokaz kako će se stvari poboljšati nakon COVID-19 pandemije.
„Sjećam se kako je Honda čekala i čekala i čekala koliko god je mogla jer se nije htjela povući iz Formule 1 i utrkivanja u tom trenutku.
Ali nažalost 2008. godine, izgledalo je kao da nema kraja ekonomskoj krizi, i izgledalo je kao da se njihova prodaja automobila nikad neće oporaviti, i tad su odlučili povući se.
Na kraju se ispostavilo, prodaja automobila se oporavila, vratili su se, i mislim da će se isto dogoditi ovdje.
Oporavit ćemo se, prodaja automobila će se oporaviti, možda postoji pritajena potražnja, i preći ćemo preko ovoga.
U međuvremenu, mislim da je važno da započnemo s utrkivanjem što prije.“
– Otmar Szafnauer
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1, skup marketing.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nažalost to ima smisla. današnji trendovi su takvi da nema jedno veze s drugime.
mislim da je u budućnosti moguće da se ekipe zovu prema korporacijama, pa da gledamo team microsoft, team coca cola, team ovo team ono, ali za to bi trebali jednaki motori i jednaki bolidi a to nije f1.. bumo vidli
0
0