Predsjednik FIA-e i bivši šef momčadi Ferrarija, Jean Todt, rekao je kako bi volio da izađu detalji vezani uz spornu Ferrarijevu pogonsku jedinicu, ali kako to ne može napraviti jer mu to talijanska momčad ne bi dopustila.
U prvom intervjuu za Motorsport.com nakon cijele trakavice oko FIA-e i Ferrarija, Todt je rekao kako su njegove ruke bile vezane po pitanju toga što je smio reći.
“Ako mene pitate, ja bih volio iznijeti sve detalje oko situacije, ali oni [Ferrari] su bili protiv toga.”
“Mislim, sankcionirani su, ali ne možemo iznijeti daljnje detalje oko sankcija i jasno da nismo mogli ništa reći.”
“Osjećali smo kako bi bilo pogrešno da ne kažemo ništa o raspravi oko Ferrarijevog slučaja te da će biti određenih sankcija.”
“Uložili smo mnogo truda da bi došli do zaključka, no momčad se ne slaže s njim.”
“Nažalost, to je gotova stvar što se tiče tehničke strane, zato što naši tehničari kažu kako ne možemo sa sigurnošću dokazati da je motor bio ilegalan.”
Jean Todt, predsjednik FIA-e
Nakon što je FIA objavila svoju prvu izjavu, došlo je do instant reakcije sedam momčadi koje su prigovorile ponajviše oko transparentnost vezanoj uz slučaj. Od tada, broj momčadi se smanjio za jednu jer se Mercedes odlučio povući iz debate.
Francuz je odgovorio na njihova pisma objašnjavajući zašto misli da je FIA djelovala u najboljem interesu sporta, ali kaže kako se na njihove pritužbe oko veće transparentnosti nema odgovora.
“Razgovarao sam privatno s nekim momčadima. Jedna od njih je odlučila potpuno izaći iz rasprave, unatoč tome što su bili jedni od lidera.”
“Od tada, nisam ništa čuo povratno od ostalih. Primio sam pismo kao odgovor na moje gdje su potvrdili kako razumiju poziciju FIA-e.”
“Ali, ipak mislim nisu zadovoljni s tim te bi voljeli da Ferrari dozvoli veću transparentnost oko slučaja, što bih volio i ja sam. No, ne možemo.”
Jean Todt, predsjednik FIA-e
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Motor legalan ko prijelaz migranata
10
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slucajno nisi procitao dio texta gdje pise da njihovi ljudi nisu mogli dokazat da je kotor ilegalan?
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ti slucajno nisi procitao “sa sigurnoscu”?
3
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sto razlikuje to od onoga sto sam napisao? Nisi siguran i ne mozes reci sa sigurnoscu. U prevodu nemas pojma. Ili varas, ili ne varas. Nema sredine. Ako njihovi ljudi u sezonu i pol vijecanja po motoru nisu nasli nista onda mogu reci da su jako strucni ti ljudi koji rade taj posao. Oni koji pisu pravila ne znaju jeli je nesto po pravilima godinu i pol dana. ???
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim da netko ne razumije elementarne pravne pojmove. Zamisli si da sud utvrdi da ne može sa sigurnošću utvrditi da li si ti nekoga usmrtio, ali te ipak pošalju na 40 godina zatvora. Vjerovatno bi smatrao da si oštećen. Ne može netko biti kriv, ako se ne može bez ikakve sumnje utvrditi krivnja. Jer ono što nije 100% činjenica, nije činjenica nego indicija. Ne možeš očekivati da Ferrari bude kriv i plati kaznu za indicije. Što bi rekao Z. Mamić: “imam i ja indicije da si vi jedan drugome pušite ispod stola”.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim ono , sta? Kako? Zbog cega? Stvarno? Ma ne , ozbiljno ?
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je ilegalan rekli bi da je,a to sta oni sa sigurnoscu nemogu potvrdit je dokaz da je ferrari napravio stvari kako treba,odnosno u sivoj zoni(takvih slucajeva ima mali milion)u tom slucaju bi ja nastavio sa tim motorom na kojem nije dokazana ileganost…moje osobno misljnje
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
OnlyAlonso….Daj pročitaj još jedamput Todtove izjave…Ferrari je sankcioniran od strane FIA…ako je sve ok čemu sankcije???
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da quotam @zeku i @Vetmu sa foruma
@zeko
@Vetma
Sankcija, dakle, može imati i značenje “odobrenja”, mada se u tu svrhu dosta mogu koristiti i approval (najčešće), clearance, license, permission….
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto nas onda sprda igrom riječi? Zamisli koliko bi manje nereda bilo da su rekli : “Odobrili smo Ferrarijev motor.”
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbga, mora to zvučati elokventno, ipak se radi o čelniku međunarodne automobilske organizacije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Presuda je prije verdict nego sanction. Jer ako je imenica onda je dvojako značenje. Ako je glagol, onda je ipak jednoznačno ( kazna ). Ali ovo treba zaboraviti i krenuti dalje. Sigurno je motor bio u sivoj zoni i kasnije se to dobro vidjelo. Čemu nagodba ako nešto nije dokazano. Ovako je ipak ispalo najbolje za sve.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sor38 evo da bolje shvatis….
Koliko god u F1 momčadi imaju obavezu dokazati da su legalne, toliko na sudu FIA ima obavezu dokazati da je to nešto ilegalno. Ne možeš dokazati? Onda je legalno. Ili je nula, ili je jedan. Nema smiješnih varijanti poput one slavne “it is illegal but not illegal by much“.
To ti je clanak koji je pisao Vetma…sad zadnji clanak”ferrari je kriv dok se ne dokaze suprotno”
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dokaz da je ferrari odigrao dobre karte sa odvjetnicima. Čestitke vodstvu da napokon nešto dobro naprave.
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vi da ih imate u saci vi bi to i iskoristili a po meni i ponavljam PO MENI da me ne bi sad napali dezurni simpatizeri ostalih jedini razlog zasto Ferrari ne zeli otkriti detalje je zbog toga sta bi vjerojatno time otkrili neke stvari u kojima su ispred konkurencije. Zasto bi svima dozvolili uvid na izvolite u njihove specifikacije kad drugi svoje skrivaju kao zmija noge? Krivnju dokazali nisu i zavrsena prica, a ovaj lider sta se povukao zna da su svi na granici.(citaj Merc sa svojim upravljanjem po meni)
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Mislim, sankcionirani su, ali ne možemo iznijeti daljnje detalje oko sankcija i jasno da nismo mogli ništa reći.”
“Nažalost, to je gotova stvar što se tiče tehničke strane, zato što naši tehničari kažu kako ne možemo sa sigurnošću dokazati da je motor bio ilegalan.”
Mislim wtf. Ako nije ilegalan a očito nije jer nisu uspjeli dokazati da je zašto su sankcionirani? Kakve gluposti majke ti božije.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne kužim ni ja. Pitanje je da li žele objaviti što su pronašli.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…čekaj sad malo, sankcionirani su ali naši tehničari nisu mogli dokazati da je motor ilegalan?…tko je tu lud?…pustimo sad na stranu što su crveni imali nešto u sivoj zoni ili štogod je već bilo…kakva je ovo izjava?…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://hr.basicdefinitions.org/1655-to-sanction
Sankcionirati ne znači nužno kazniti.
Moram priznati da i sam nisam to znao :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…da, to stoji, ali već i samim time što je izabrao tu riječ koja je u najbolju ruku dvosmislena ostavlja prostora za interpretaciju….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od kad su se LdM i trojac Todt, MS, Brown rastali u ne baš dobrim odnosima davnih dana, još uvijeo se mogu osjetiti posljedice. Todt nije glup i neće to javno iznositi, ali nije ni zsboravan te će iskoristiti svaku priliku bocnuti Ferrari. I opet ovo je samo ono što se vidi iznas površine, ispod se dogadjaju prave stvari.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A zasto moraju ico detalji u javnost? Da drugim dusmanima bude srce na mjestu da znaju gdje kaskaju pa da se bace na posao. Fia treba reci legalno je ili nije. A ostale boli k…. u cemu je fora. Tako treba biti uvijek. Pazi ti to, njihovi ljudi kazu ne mogu dokazt da je motor bio ilegalan. Pitam se tko uo0ce kotura tu pricu uopce vec dvije godine.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poturice su uvijek bili gori od Turaka. Tako i Todt svima mora dokazati da nema on veze s Ferrarijem. Da Ferrari ima sposobnije šefove tužili bi FIA i Todta osobno za ometanje natjecanja. Cijelu godinu gnjaviš trošiš resurse najboljih stručnjaka u SF da FIAi dokazuju da je sve ok, i nisi u stanju ništa dokazati i onda postaviš stvari na način: “mi nećemo sjašiti ako vi ne pristanete na xyz”. I kreteni u Ferrariju pristanu. Umjesto da s tim prijedlogom podnesu tužbu.
Kao što rekoh genetika je prevladala sposobnost, čeka se da pukim slučajem zaposle nekoga kao svojedobno LcDM…. Do tada, laku noć Scuderia.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno, nisu budale da otkriju dizajn PU, što sve vrijeme i gura ovih sedam ekipa (odnosno tri proizvođača motori i njihovi kupci, inspirisani njihovim savjetima)
3
0