Iako je fokus javnosti proteklih nekoliko dana bio na Ferrarijevoj pogonskoj jedinici iz prošle sezone – čini da u Red Bullu nisu zbog toga zaboravili na Mercedesov DAS sustav.
Naime, paddockom kruže glasine da dvije ekipe planiraju protestirati ovog vikenda. a jedna od njih je očigledno Red Bull.
“Što se nas tiče – taj je sustav ilegalan, nije u skladu s trenutnim pravilnikom. Naravno, zbog toga ćemo protestirati ako Mercedes bude koristio taj sustav u Melbourneu.”
Druga ekipa koja sprema protest vjerojatno je Renault čije ciljeve za ovu godinu bi mogao poremetiti Racing Point. Naime, Racing Point je očigledno kopirao Mercedesov bolid od prošle godine, što je zabranjeno. Međutim, Renault će morati dokazati nedokazivo jer se Racing Point drži priče da su Mercedes kopirali samo i isključivo prema fotografijama koje su imali.
Osim standardnog uzbuđenja oko početka sezone, narednih nekoliko dana bi moglo donijeti i nove kontroverze po pitanju legalnosti određenih poteza i inovacija F1 ekipa.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rb napada na svim frontama
29
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako i treba, nek vide kako je :D
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I svaka im cast na tome!
Nek se Ferrari malo ugleda.
Treba šamarat ovu šlampavu FIA-u i mutne politike…
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Heh, kao što maloprije napisah na drugoj vijesti.
Ovi stvarno namirisali titule pa sad počeli da tuku teškom artiljerijom po Benzu.
I dalje ostaje da vidimo da li će biti paljbe (pa makar i sporadične) po Ferkanu.
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nece biti ako ne budu brzi od rb il merc… Ako budu odma ce se topovi okrenut u smjeru maranella…
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@frantic
ovaj tvoj komentar me podjseća na grafit iz nikšića ’99 tijekom nato bombanja:
Gađajte i nas, nijesmo šugavi :zubo:
35
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš me interesuje hoće li ga Mercedes koristiti ili će sačekati utrku u kojoj bi mogli imati više benefita?
S obzirom da je već proglašen legalnim od FIA, mislim da u slučaju da sudije proglase DAS nelegalnim, Mercedesu će dozvoliti da nastupi sa DAS u toj utrci.
Ne znam zašto RedBull nije odmah uložio protest, ukoliko ima dobre kontra argumente.
15
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa čekali da donesu sve u Australiju :D
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam, ali ako budu čekali da se oni pojave na utrci sa tim, dopustit će Mercedesu da vozi tu utrku.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma dobro i Mercedes je vjerovatno donio rezervni ovjes bez tog elementa, spremili su se oni za optužbe, i sami znaju da je kontraverzno i da konkurentni neće šutiti ;)
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na testiranjima smiješ voziti i s gusjenicama ako te volja.
Na FP1, FP2, FP3, Q, R se moraš držati pravila.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kao što kažu, uložit će protest ako das bude korišten.
vjerojatno će se žalit na parc ferme rules, a onda ide rasprava suspension vs steering. :D
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Melbourneu im ne koristi previse, ali bi ga izgubili eventualno za iduce utrke. Na to valjda cilja Marko Helmut.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se…nelegalno.
18
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha…evo stručnjaka Ivanha…neznam kak te još nisu primjetili u RB ili Ferkanu…znaci SVI stručnjaci u FIA,su se dogovorili jbg to je ilegalno ali je to Mercedes pa ko ga jebe..nek im bude…daj sjasite više s tim teorijama zavjere u BILO kojem smjeru….kako je neko na prijašnjem postu objasnimo(mislim da Avalon)..mecka je došla s gotovim autom pred FIA..tu je auto takav i takav…našli smo rupu u pravilniku i za ovu sezonu im to niko nemoze zabraniti,,,za 2021 druga priča…a ako ti Ivanah imaš neke argumente zašto je to zabranjeno molim te da podjelis s nama..jer ni ostale momčadi još do kraja neznanju kak to funkcionira (možda si ti bolje upoznati o njih)..ko zna???
17
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako su se SVI stručnjaci u FIA-i dogovoili (zajedno sa Mercedesom) da je DAS legalan, to ne znači da ja nemam svoje mišljenje o svemu tome…..zbog toga smo tu..?
17
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok…daj onda iznesi svoje mišljenje zašto ti smatraš da je to nelegalno…ono baš me zanimaju tvoji argumenti na temelju kojih ti imaš takvo mišljenje..??
7
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Počelo je počelo :D …nemogu dočekati ovaj vikend!!!
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I sad npr. Benz promijeni i brake ductove i odradi vikend bez DASa…..
I opet se popišaju po konkurenciji.
Mislim, u tom slučaju iz Ferrarija ne očekujem ništa (a i šta bi mogli?), osim toga da će se potvrditi da ipak niti su pilili naopako, niti sandbaggali, na testiranjima.
Ali šta će jadan Dr. Helmut onda?
Trefiće čovjeka srčka, ipak je u godinama….
Hmmm, kad malo bolje razmislim, ako skontaju da je Benz opet predaleko (da se desi ono što sam iznad naveo), vjerovatno će se vratiti na to da “tuku” samo po Ferrariju. :chill: :mrgreen:
21
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad bi se moglo pokazati da li Mercedes stvarno ima rezervu svih ovih godina o kojoj se priča i da li će ove godine odvrnuti sve :misli:
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
imam suprotno mišljenje od doktora.
nadam se da sam krivu.
10
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam jedno pitanje off topic. Je se moze negdje procitati taj pravilnik. Te koliko godina zivota bi mi uzelo citanje istog. Jer komentiranje ovakvih clanaka bez nekog ppzadinskog znanja o pravilniku i tehničkim pravilima nema smisla
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tu ti je sve. pogledaj tehnčki pravilnik za 2020. i eventualno za 2021.
i sporting regulations za parc ferme. :)
https://www.fia.com/regulation/category/110
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odeš na FIAinu stranicu, pa pod Sport nađeš Regulations, pa klik na Regulations, pa na Formula 1, itd….
Dalje ćeš znati i sam.
Ili skraćeno
https://www.fia.com/regulation/category/110
:pivo:
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala ljudi. Svaka cast
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bude ti od srijede i event&timing information gdje možeš naći odluke sudaca, vremena svih krugova i koješta zanimljivog….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zakon republike Hrvatske ti je istovjetan,pogotovo poglavlje pravosuđa.Mislim da se negdje i spominjalo da su jedni od drugih prepisivali da usklade članke s EU..
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba prvo vidjeti hoće li im šta pomoć DAS, mislim hoće li biti brži.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmm, u Melbournu im DAS sigurno neće koristiti (a upitna je korist općenito). Ipak mislim da je sustav legalan, ali je toliko neobičan da ga je FIA odlučila zabraniti (i to vjerojatno zbog sigurnosti – ovako, na prvu, lako mogu zamisliti nekoliko situacija kada bi stvari mogle poći “ukrivo”).
Što se tiče “kopiranja”, također mislim da je žalba gubitak vremena (osim ako se nisu pojavili “papiri” kao u nekadašnjem skandalu McLaren – Ferrari). Vizualno kopiranje me podsjeća na čuvenu “krađu” dizajna Windowsa na relaciji Microsoft – Apple (kada se također radilo o kopiranju viđenog).
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MS-Apple nije završilo na sudu jer su i jedni i drugi to ukrali iz PARCa. Xeroxovog Palo Alto Research Centra. Ali offtopičarimo….
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jao, zločesto s tvoje strane – inače ne volim ići previše off-topic, ali samo bih napomenuo da se u slučaju Xeroxa nije radilo o krađi nego o poklonu (jedan od najidiotskijih poteza u biznisu uopće). Ali da se sad vratim na temu, upravo su dvojbe oko toga je li takav slučaj bio i u odnosu MB – RP (mislim da bi i to bio vrlo glup potez, ali iz drugog razloga).
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa, ako je po vašem mišljenju, uložite protest, al’ ako je po mišljenju struke nelegalan, nemate se šta brinut. Bit će onemogućen po pravilima tak i tak. Zato Marko, ne seruckaj stalno
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
DAS je OK. Osnova za zabranu je da FIA ne bi da se vozač bavi još i time dok vozi auto ima dovoljno drugog posla, a time se ne razvija nikakva tehnologija za auto industriju.
Osim toga iduće godine će DAS biti ugrađen u normalno okretanje volana i bit će legalan samo će trebati malo mehanike konstruirati kojpm se to postiže. Naime treba postići da se kod lijevog zavoja lijevi kotač zakrene malo više, a desni malo manje nego što bi bilo normalno, a kad je volan izravnat da nema toe_ina ni outa
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neće bit legalan do godine, pisalo se o tome bilo. Ubačen je novi članak u teh. Pravilnik:
Section 10.5.2 of the regulations state: “The re-alignment of the steered wheels, as defined by the position of the inboard attachment of the relevant suspensions members that remain a fixed distance from each other, must be uniquely defined by a monotonic function of the rotational position of a single steering wheel.”
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monotona funkcija znači da je svaka sljedeća vrijednost pomak u istom smjeru, ali nigdje ne piše da zakretanje mora biti jednako na oba kotača, jer niti sada nije jednako (Ackermann). Dakle, moguće je napraviti sigurno, samo ke pitanje mehaničke konstrukcije i eventualne lakoće podešavanja toga da bi se našla prava mjera. Gotovo sigurno iduće godine će biti Das Ackermann
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda to nije ‘das’.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije double axis, ali ima te efekte.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako RB u Australiji ne pobijedi sigurno ce izgubit. :)
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo kako “DAS” funkcionira i kakva bi korist bila, Lijepo je prikazano.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isprika. Evo linka:
https://www.motorsport.com/f1/video/mercedes-moving-steering-wheel-what-is-das-and-how-does-it-work/462931/
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala. Točno onako kako sam i mislio.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi baš sve rade na tome da Max bude najmlađi prvak. Ako ne uspiju, mogli bi sidro dići. Njima je jedino reklama bitna.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je mnogo price o tome da srusi rekord za najmladjeg pole sittera.. Znamo kako je to zavrsilo.. Nitko sretniji od Rikija..
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo mu je zadnja godina za rekord.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meh….samo protest. Ne shvaćam ih ozbiljno ni kad počnu kmečati o odlasku, a kamoli za ovo. Ali s druge strane, već dugo nisu odlazili pa me zanima koliko će im trebati da se vrate u kmečavo stanje.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žalili su se i na zadnje kočnice.
https://www.planetf1.com/news/red-bull-protest-mercedes/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fala k da su malo i mečku bocnuli
0
0