Pirelli očekuje kako neće trebati koristiti posebne gume koje su proizveli za VN Nizozemske na Zandvoortu. Vozači su ih testirali prošli tjedan.
Ovaj prototip, koji sadržava izmjenjenu, čvršću prednju konstrukciju, dizajniran je kako bi se gume mogle nositi s povećanim stresom zbog dva strma zavoja koji su izgrađeni na stazi. Svaka momčad je dobila dva seta ovih guma da ih testira u Barceloni prošli tjedan.
Pirellijev šef F1 i automobilskog utrkivanja Mario Isola rekao je:
„Htjeli smo iskoristiti priliku predsezonskih testiranja u Barceloni da dobijemo podatke. Zatim kad primimo zadnju simulaciju, donijet ćemo odluku.
Ali, trenutno ne mogu reći da ćemo koristiti taj prototip. Mislim da ćemo koristiti normalnu gumu. Ali barem smo odradili to testiranje i sretni smo s rezultatima testiranja – i osnovne linije s višim tlakom i s prototipom. Tako da su nam oba pravca otvorena.“
Pirelli je već objavio da će koristiti tri najtvrđe mješavine guma na toj utrci. Službeni dobavljač guma za F1 će prikupiti još podataka s renovacija nedavno završene staze Zandvoort prije nego što odluče hoće li proizvesti standardnu konstrukciju ili prototip.
„Naši inženjeri će otići izmjeriti grubost asfalta s našim laserom. To je važan parametar za uzeti u obzir [prije nego što se donese] odluka. To je jedan od parametara koje uzimamo u obzir kad biramo mješavine, na primjer.“
„U ovom slučaju, već smo odabrali mješavine guma, nećemo mijenjati mješavine guma. Ali grubost asfalta također definira razinu gripa tako da je važno da znamo to prije nego što donesemo odluku o [tome hoćemo li koristiti] prototip ili ne.
Plan je da napravimo sve što je moguće da razumijemo unaprijed koliki je dodatan teret na gume kako bi [mogli] reagirati prikladno. Jednom kad imamo povratne informacije i preciznije simulacije od strane momčadi, možemo testirati gume s našom opremom kako bi mogli razumijeti koliku razinu propisa moramo nametnuti momčadima.“
Charles Leclerc je testirao te gume za Zandvoort prošli tjedan, u srijedu. Na pitanje jesu li mu se činile drugačije od uobičajenih guma rekao je:
„Ne, osjećaj je bio jako, jako sličan. Neću ići u puno više detalja od toga.“
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad se procitaju njihove izjave cak se i dobiva dojam da nesto znaju o tome kako napraviti gumu, iako to naravno nije slucaj
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Made in China?
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaju oni napravit gumu, ali je rade po zahtjevima FIA-e
16
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednoglasno odbacene gume za 2020 kazu drukcije..
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ipak mislim da su timovi odustali od novih guma zato sto je ovo godina tranzicije i ne isplati se ulagat masu para samo da bi prokuzio nove gume jer ipak za 2021 dolazi nova era
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U krivu si…Pirelli kao i FIA ako žele nešto prvo moraju dobiti suglasnost od MERCEDESA..tako barem misli 50% ljudi na ovom portalu..???…
7
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To sam i ja mislio dok nisam vidio kisnu gumu koju ne mozes koristit po kisi hahah
Plus odbijanje novih guma za koje su ekipe rekle da su perfomanse losije od sadasnjih također losih
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidi se kako ne znaju napraviti gume u cestovnom programu. Mislite da Pirelli radi ovakve gume jer ne znaju ili im netko daje naputak kakve trebaju biti? Bile su gume jedne sezone takve da je ultrasoft mogao trajat po 60 krugova pa ni onda nije valjalo. Ove gluposti s 5 komponenti guma razlicite mekoce i trajnosti je direktiva Fie i nikog drugog. Da dode drugi gumar u F1 onda bi Pirelli radio sto bolju gumu a ovako prave neki umjetni show s gumama i nikako da ga postignu jer ekipe se ovako ili onako prilagode istim. I da se razumijemo, takve gume Pirelli ne radi na svoju ruku , nego po direktivi Fie. Jedinji njihov kiks je bio s inim gumama sto su pucale same od sebe.
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet ste brzi s vijestima o zalbi mercedesa i ostalih.???
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
uuuuu…odlična staza ! bit će luda to trka
https://www.youtube.com/watch?v=GGu–_UHY_o
nagibni zavoji su fantastični
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve jebene posebne gume. Nek voze s istima cijelu sezonu.
Nek se prilagode stazi; imaju 3 treninga da prokuže stazu.
0
0