Esteban Ocon kaže da je jutros u novom Renaultovom bolidu iskusio više gripa nego ikad u F1 karijeri.
Francuz vjeruje da će novi bolidi srušiti sve rekorde ove sezone, a zanimljivo je da ima iskustva s prošlogodišnjim Mercedesovim bolidom kojeg je vozio ne samo u simulatoru nego i na testu na stazi Paul Ricard.
“Postoje razlike, ali iskreno – ovoliko gripe koliko već sad imamo, mislim da smo već brži nego što smo bili prošle godine prvog dana.”
“Mislim da bolidi evoluiraju godinu za godinom. Teško je usporediti, ali ovoliko gripa nikad prije nisam iskusio. Ne znam je li do staze, ali vozio sam i u ponedjeljak na promotivnom danu. Impresivni su ovi novi bolidi, moram priznati.”
“Nikad tako brzo nisam prolazio nekim zavojima, dobar je osjećaj. Definitivno je uzbudljivo jer idete sve brže i brže. Vjerojatno ćemo ove godine srušiti sve rekorde krugova.”
Na upit da prokomentira novi Renault, Ocon kaže:
“Ovo je dobra podloga. Ponekad sjednete u bolid i osjetite problem kojeg onda rješavate cijele zime, ali trenutno nemamo ništa slično tome.”
“Osjećaj je prilično dobar, ali tek je prvo jutro. Moramo pričekati i vidjeti kako će se test razviti.”
Ocon naglašava da je važno pritisnuti gas na testiranju, unatoč riziku od grešaka koji bi mogao upropastiti planirani raspored:
“Morate pritiskati. Razgovarali smo sa Cyrilom i Alainom oko toga. Važno je pritisnuti bolid jer onda imate dobre referentne točke, ali imate i kvalitetne podatke jer onda možete poboljšati bolid.”
“Važno je doći do pristojnih vremena krugova kako biste vidjeli kako bolid reagira u uvjetima utrke ili treninga.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije bez vraga, ovaj bolid Renaulta ovako crno obojen….. zaista se nadam da nešto skrivaju….. da nešto dobro skrivaju……
Meni dobro izgleda, ovako crno ‘bojan…..
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zvuci obecavajuce.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva glupost, pa nije ih puno ni vozio
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako nije? Kroz sezonu je vozio Manor i dvije Force Indije, a na testovima je vozio prošlogodišnji Renault, Mercedes i Renault iz 2016., Lotus iz 2014 i vjerojatno još njih kojih se ne mogu sjetiti sada. Ako to nije dobar broj, onda ne znam što je.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocon pripada redu vozača na čije izjave se ne vrijedi osvrtati te ja njegov isput vidim prije kao promotivnu izjavu u novom timu nego na podatak koji se može tretirati kao valjan indikator/argument. Dodatno njegov je dojam zamagljen činjenicom da je pauzirao godinu dana kao “Mercedesova rezerva” pa je sada pod punom dozom emocija jer opet upravalja F1 autom.
https://www.autosport.com/f1/news/148237/ocon-was-destroyed-after-year-with-mercedes
U vezi njegove izjave o količini gripa novog Renaulta treba reći i to da se on i nije nešto navozao u njegovoj dosadašnjoj karijeri F1 vozača. Ukupno je napravio 50 startova (2016-2018) i to u timovima iz donje jakosne skupine: Manor i Force India.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina za startove i bolide iz donje jakosne skupine, ali ako uzmeš u obzir da je vozio W07, W08, W09, W10? Vrijedi li onda isti sve navedeno?
Prije nekoliko mjeseci je vozio još Mercedesov W10 i sad kaže da je RS20 bolid s najviše gripa koji je ikad vozio. Meni ova njegova izjava nije baš nezanimljiva.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@sf16-h
A možete li pročitati s razumjevanjem što sam napisao i shvatiti prije svega da sam naveo sve “argumente” koji mi se čine relevatni zašto treba Oconovu izjavi zaboraviti odmah po čitanju.
Da bolje shvatite na šta sam mislio pročitajte naprije ovu izjavu koju je dao isti vozač krajem prošle godine:
https://www.autosport.com/f1/news/146059/ocon-a-better-package-after-a-year-out
Kojoj verziji Ocona više vjerujete?
Ja nemam podatak da je Ocon vozio bilo šta od Mercedesa osim W09 prošle godine u Paul Richard kada je testirao 18 inchne gume.
Molio bih da mi date podatak o tome, ako je tačno to što ste napisali u Vašem postu, zajedno s brojem krugova koje je napravio.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni odmah pada na pamet vožnja W07 na Silverstoneu 2016. godine. Ostale nek pronađe kolega, ja sam u pokretu trenutno.
1
0