Dok ostale momčadi uživaju u tjednu pauze nakon dva uzastopna trkaća vikenda u Meksiku i SAD-u, McLaren je protekla dva dana proveo radno.
Britanska je momčad s obojicom regularnih vozača, Carlosom Sainzom i Landom Norrisom, na francuskom Paul Ricardu odradila drugo testiranje Pirellijevih 18-inčnih guma koje se u Formulu 1 uvode 2021.
Prvo testiranje odrađeno je na istom mjestu prije otprilike mjesec dana. Tada je na stazi bio modificirani prošlogodišnji bolid Renaulta, R.S.18, a njime je upravljao njihov testni vozač Sergej Sirotkin. Renault, McLaren i Mercedes su jedine tri momčadi koje su odlučile napraviti modificiranu verziju svojih bolida iz 2018. za potrebe Pirellijevih testiranja i bit će jedini koji će gume za 2021. testirati u 2019. – ostale momčadi imat će priliku tek iduće godine.
Jučerašnji vremenski uvjeti u Le Castelletu nisu bili idealni, stoga je Carlos Sainz uspio odvoziti samo 39 krugova. Iako je danas ponovno bilo vrlo hladno, barem je bilo suho, stoga je Lando Norris uspio odvoziti solidnih 106 krugova. McLaren je tako ukupno odvozio 145 krugova, 68 manje od Renaulta koji je prošlog mjeseca zabilježio 213 krugova.
Idući, ujedno i posljednji ovogodišnji test 18-inčnih guma, održat će se u prosincu kad će na stazi biti Mercedesov bolid.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo da nebude kasnije da su neke ekipe imale privilegije testiranja :D
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo testirat ce samo Merc i Renault bit ce da im se Merc smilovo posto suraduju ,stavljaju Renaultove motore u svoje nisko budgetne modele pogonjene prednjim pogonom motorima ispod 2.0
0
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault, McLaren i Mercedes su jedine tri momčadi koje su odlučile napraviti modificiranu verziju svojih bolida iz 2018. za potrebe Pirellijevih testiranja i bit će jedini koji će gume za 2021. testirati u 2019. – ostale momčadi imat će priliku tek iduće godine.
Treba čitati sa razumijevanjem. Nitko nije kriv ferrariju i rb-u kaj su nesposobni napraviti modificirani bolid.
10
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nesposobni napraviti modificirani bolid? sjajno objašnjenje.
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sposobni su oni , ali nemam pojma zasto nisu.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije da se informacije sa ovih testiranja dijele sa svima? Ili sam nešto krivo čuo/shvatio…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@multi
dijele se, naravno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dijele se. Ali mislim da je logicno da nije isto citati sa papira informacije. Ili u prakticnom dijelu sam osjetiti iz prve ruke
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zeko da nesposobni. Jer opet će mercedes biti kriv skupa sa pirellijem kada će im gume imati mali operativni raspon.
So why those three teams? In fact, everyone was invited to take part – and all the teams will be invited to test with 18-inch tyres and mule cars again next year anyway – but Mercedes, McLaren and Renault are the three teams that have responded to the invitation so far.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Dani pa očito su odbili testirati iz nekih svojih razloga. Ali tvoje objašnjenje da su nesposobni napraviti bolid je besmisleno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@multi nisam to ja izmislio
Ferrari boss Mattia Binotto said in Spain that his team does not have the time or resources to commit to the testing this year, but is likely to get involved in the second round of mule car running in 2020 – when more teams are expected to take part.
Brown was sceptical about Ferrari’s reasoning.
“My guess is that they probably have the time and the resources to do it, but have other reasons why they don’t want to do it,” said Brown when asked about the topic by Autosport
Može biti da su željeli punu koncentraciju na ovogodišnji bolid.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ti si iz svega ovoga prvo izvukao zaključak da su “nesposobni” :rofl:
Kao da nisu pri ranijim testiranjima pravili modifikacije starih bolida (pada mi na pamet modifikacija za test za uvođenje širih krila za 2017.)
I onda na kraju još sam zaključiš da su možda htjeli punu koncentraciju na ovogodišnji bolid (što bi mogao biti jedan od mogućih razloga).
Ali je bitno prvo bubnut da su Ferrari (kao i Red Bull) “nesposobni” napraviti modificirani bolid. :facepalm:
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa očito nisu sposobni. Što ih prije prestaneš idolizirati, to bolje. Sramotno je da ferrari kao nekakva ozbiljna ekipa nema već pripremljen bolid s obzirom na buđet. Kako je mercedes sposoban? A pazi i renault i mclaren sudjeluju. I onda će kolega hr1982 opet bacati floskule o nekakvom mercedesovom smilovanju ako se ispostavi da su imali prednost zbog ovih testova.
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hr1982
E svaka ti cast, nek si im reko
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Estetski mi super izgledaju, steta sto cemo imat one ruzne ratkape :D
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
odlično izgleda i to će biti španka. mogu se više doticati gumama bez bušenja i onog klaparanja nakon toga što razbije pol zadnjeg kraja. imat će i veće G sile tako da očekujem više preticanja kroz zavoje a pogotovo paralelka kroz više njih
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj zlatne felge
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S žbicama? :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje je jel će Pirelli biti i dalje glavni dobavljač guma nakon 2019. Hankook će se sigurno opet kandidirat.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
do 2023. pirelli ima ugovor.
1
0