Kontroverzni brend Philip Morris Internationala, Mission Winnow, vratit će se na Ferrarijeve bolide na VN Japana.
Brend poznatog duhanskog proizvođača i dugogodišnjeg sponzora momčadi iz Maranella prema njihovim riječima nema nikakve veze s duhanskim proizvodima, no svejedno je izazvao kontroverze početkom sezone zbog kojih ga je na većini utrka zamijenio slavljenički natpis “90 years”.
Mission Winnow se na Ferrarijevim bolidima prvi put pojavio upravo na prošlogodišnjoj VN Japana, no onda je početkom sezone uklonjen uoči VN Australije zbog mogućih problema s tamošnjim zakonima. Brend se vratio na bolide te u službeno ime momčadi već na idućoj VN Bahreina, no tamo je posljednji put viđen na VN Monaka.
Za VN Japana je otkriveno kako će službeno ime momčadi ponovno biti Scuderia Ferrari Mission Winnow, što znači da će se kontroverzni sponzor vratiti na utrci na kojoj je i debitirao.
PMI i Ferrari surađuju već 46 godina, a iako od 2010. pa sve do spomenute VN Japana 2018. nije bilo nikakvog izravnog reklamiranja putem F1 momčadi, PMI je cijelo vrijeme sponzorirao talijansku momčad.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolid odma dobiva 100 konja više s tim natpisom ??
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj znak prati losa sreca…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Posljednja pobjeda kimija s tim znakom
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hebi ga nisan zna da je crveni trokut za prijavu “zločestih” postova.izvinjavan se ako je kome obrisan post.??? stari čovik. pa zabuca.samo mi je 55.?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettelova vožnja pod pritiskom + WIN NOW naslov na bolidu.
No pressure mate…. just win now.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Duhanski divovi su pozitivni igrači: uzimaju bogatima i ulažu u F1
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bogati ne puše. Barem ne jeftine cigarete koje oni proizvode. To je za sirotinju. Dakle prije bi se reklo SuperHik princip.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno, malo se šalim na račun pušača.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ja doslovan…. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kolko se sječam, od 2007 nema Marlbora na Ferrariju, 2008-2010 su imali samo Bar-kod, pa su im i to ”bannali’, pa su kreirali logo koji su do nedavno koristili kak bi aludirao na Marlboro. isto to sad rade sa Mission Winnow dak da slova i polja između imaju ^ znak kak PMI koristi na svom brendu za logo.
pamtim jer sam se tad šokiral kak su s 2006 na 2007 dost njih promjenili livjere nakon zabrane duhanskih proizvoda.
Ferrari ovo koristi (nagađam) u državama u kojima je reklamiranje cigareta dozvoljeno, a opet zbog TV gledatelja u EU npr di je zabranjeno se ‘švercaju’ sa sloganom kak bu i McLaren sa BAT-om imo A better tomorrow. nagađam, al vjerujem da bu tak
0
0