Šef Haasa Gunther Steiner izjavio je kako momčad ne želi biti testni poligon za mlade vozače, odnosno ne namjerava angažirati neiskusne vozače koji bi u momčadi bili samo jednu sezonu.
Američka momčad trenutno u svojim redovima već treću sezonu zaredom ima Kevina Magnussena i Romaina Grosjeana. Magnussen bi prema ugovoru trebao ostati u momčadi, dok Grosjeanov ugovor istječe krajem 2019.
Haas se u konstruktorskom prvenstvu trenutno nalazi na devetom mjestu, što bi bio njihov najgori plasman od debija u Formuli 1 – dosad su osvojili dva osma i jedno peto mjesto na kraju sezone. Vozači su se samo ove sezone triput sudarili na stazi, čime sigurno nisu pomogli teškoj situaciji, stoga mnogi očekuju da će barem jedan vozač ostati bez mjesta za 2020.
Ako se odluče za promjenu u jednom od bolida, Steiner tamo ne želi neiskusnog vozača ili nekoga tko će u momčadi ostati samo jednu sezonu:
“Morao bi ostati duže od jedne godine. Ne želimo biti testni poligon.”
Steiner također ne želi da potencijalni novi vozač bude netko tko dugo nije vozio u F1:
“Ako vas nema dvije godine, momčadi je vrlo teško preuzeti rizik kako bi vam osigurala povratak.”
Haasov test vozač je Pietro Fittipaldi, 23-godišnji unuk dvostrukog F1 prvaka Emersona. Trenutno se natječe u DTM-u, a za F1 nema dovoljno bodova na FIA-inoj superlicenci. Steiner kaže kako sustav bodovanja za superlicencu ne ograničava njihov izbor vozača, ali smatra da bi u budućnosti to mogao biti problem. Podsjetimo, kako bi vozač zaradio superlicencu, mora skupiti 40 bodova kroz juniorske i ostale kategorije motorsporta po FIA-inom sustavu bodovanja.
“Postoji mali broj vozača koje možemo odabrati, ali to nije zbog superlicence jer trenutno pričamo o iskusnim vozačima, a ne o novacima.”
“Mislim da novih momaka nema puno. Trenutno mislim da to nije problem, ali mislim da će postati u nadolazećim godinama, neće biti puno ljudi sa superlicencom, a morate mijenjati ljude s ljudima koji nisu bili u F1.”
“Trenutno postoji dovoljno ljudi koji su bili u F1, ali za otprilike pet godina će to postati problem.”
– Gunther Steiner
Što se tiče glasina, njemački Auto Bild tvrdi kako će Esteban Ocon potpisati dvogodišnji ugovor s Renaultom, dok će Nico Hulkenberg otići u Haas – Nijemac svakako odgovara Steinerovim zahtjevima za novog vozača.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako bi volio vidit Hulkenberga u nekom bolidu koji se bori za pobjede tipa Red Bull ili mercedes… nesta u stilu evo ti bolid imas ugovor na jednu sezonu pokazi sta znas… ali ocito da to necemo gledat!! Steta drag mi je vozac!!!
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam malo razočaran da Hulkom moram priznati.
Više sam očekivao od njega s obzirom da, od ove sezone, težina vozača ne igra ulogu.
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nema ništa od Hulka u jačim bolidima, Ricciardo ga ove sezone od treće, četvrte utrke redovno pobjeđuje. Volio sam ga i ja vidjeti u jačem bolidu, ali će Renault mu vrlo vjerojatno ostati vrhunac karijere.
Kako su godine prolazile Hulk se sve više pokazivao kao prosječan vozač i ništa više od toga, imao je par dobrih prilika za podij i nije ih iskoristio, tako da je nezahvalni rekord utrka bez podija izgleda stvoren za njega.
3
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi volio vidjet Aitkena sa Ricciardom u Renaultu. On je naj prespektivniji Renaultov mladi vozač, gladan dokazivanja. Dovođenje takvog vozača može izvući i najbolje iz Ricciarda, a iz svega toga će profitirati Renault. Naravno ako se pokaže da Aitken pripada u F1. Po mome mišljenju nebi trebalo biti s njim problema. Hulk je dobar vozač, ali u zadnje dvije godine mi se čini da je izgubio taj žar. “Eye of the tiger” kako bi se reklo. Bit će zanimljivo vidjeti za koju će se varijantu Renault odlučiti. Naravno moramo i misliti na poziciju u kojoj se Renault nalazi. Najavljivali su podije, a nisu ni blizu. Ćirilu posao ovisi o ovoj i sljedećoj sezoni, tako da vjerujem da neće previše riskirati sa vozačkom postavom, ali tko zna.. Svašta se može desiti do kraja sezone.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da sam na njegovom mjestu nebih se toliko bojao rookiea. Kao što smo vidjeli većinom uopće nisu loši. Pa McLaren ima najmlađu postavu na gridu, a gle ih. Nema se šta reći. Pametno bi im bilo da unaprijede svog testnog vozača u jedno od vozačkih mjesta, dakle radi se o Pietru Fittipaldiu, a na drugo prazno mjesto bi trebali dovesti mladog Nycka de Vriesa koji je trenutno vodeći u prvenstvu Formule 2,a ima i iskustva u Endurance natjecanju jer vozi za Racing Team Nederland, pa je s njima čak i zabilježio nastup na Le Mansu ove godine. Tako da nije baš tipičan rookie. Fittipaldi bi bio najveća kocka, ali to je vozač koji je vozio Indy Car i DTM, a već je skoro godinu dana njihov testni vozač pa je zato upoznat s momčadi, bolidom i razvojnim programom, tako da opet nije potpuni stranac. Samo je bitno da ne produže aktualnim vozačima ugovore jer ni jedan ni drugi nisu pokazali zrelost, a barem se to od njih očekivalo ako ništa drugo…
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije da Kevin ima ugovor za sljedeću godinu, ako tome dodamo njegov odnos sa Hulkom, onda je sigurno da Hulk ne dolazi… ako Hulk ne dolazi, a Grosjean odlazi, mora doći netko manje temperamentan, npr. Bottas, ali Bottas ostaje u Mercu, Merc onda na kraju sljedeće sezone Mercedes sigurno neće mijenjati dva vozača, znači ništa od tandema Max – Ocon u 2021., onda vjerovatno Max ostaje u RB-u, još ako se Albon pokaže kao dobar izbor, Kvyat više nema što tražiti u TR-u i RB-u
Zbog toga što HAAS-u treba vozač, Kvyat nema budućnost u nekoj od top 3 ekipa… pa mislim… stvarno nije fer
0
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ja ne varam, oba Haas vozača imaju ugovor do kraja tekuće sezone.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam isto negdje čitao da Kevin ima ugovor i za sljedeću sezonu, a Grosjean ne. Tako da je dosta velika vjerojatnost tko će otići… A opet, nikad se ne zna…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta bi dobili da ubace okona umjesto hulka?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Frku.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim razlog zbog cega bi Hulkenberg uopce bio doveden u situaciju da se bori za mjesto u sportu. Covjek je proveo 10 godina u sportu i sigurno je skupio vise iskustva nego vecina vozaca koja se namece ispred njega. Pored tog iskustva ima i izvanrednu brzinu koja je potrebna jednom timu u razvoju i volio bih da on ostane bas zbog toga u Renaultu koji naprosto mora promijeniti svoj pristup u F1. Placaju Ricciarda 10+ milijuna vise nego drugog vozaca, a ako cemo iskreno Ricciardo nije pokazao nista naspram Hulkenberga (doduse i ovosezonski bolid je truba naspram ocekivanja). Ocon ako se vec odvaja od Mercedesove sise, bilo bi u redu pronaci mjesto u timu poput Haasa jer bi time dobili vozaca na vise sezona. Naravno i tu treba biti oprezan jer Haas time gubi puno iskusnijeg vozaca koji je s njima od pocetka i sigurno se bolje razumije u posao u Haasu.
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje i to od starog prdonje Grosjeana koji se svaku utrku zabije u nekog.
2
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocon je Mercedesov (i Totov) čovjek, tako da prije odlaska u Renault treba prvo raskinuti sve veze sa Mercedesom. Jel ima kakvih vijesti o tome?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto je rekao da to neće biti problem.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmmm, možda se Guenther boji da mu ne “uvale” Micka (naravno, ako uspije skupiti dovoljno bodova za superlicencu)?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je za Micka “logičniji” slijed da dođe u Alfu, kad Kimi objesi kacigu o klin.
Naravno, ako se pokaže u F2 (tako bi ujedno valjda i skupio dovoljno bodova za superlicencu).
Opet, ko će ga znat?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gosp. frantiče, lijepo vam stoji novi bedž!
što se tiče mickovih bodova:
https://www.racefans.net/2019/01/22/why-a-slow-start-in-f2-could-cost-mick-schumacher-a-2020-f1-debut/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A, jeste vidjeli gospon zeko?
Stoji.
Ne spada….. :mrgreen:
BTW, hvala na informacijama.
Međutim, mislim da se on treba okaliti još jednu godinu u F2, pokazati se, sakupiti tih bodova i onda, 2021. u F1.
Jedino ako ne poludi do kraja ove sezone (kao i prošle), pa u tih 8 trka ne osvoji još 100-120 bodova.
A i pored toga, ne mora nužno u F1 odmah 2020.
Na kraju, ako se ne pokaže kao materijal za F1, uvijek imaju (kao što rekoh neki dan) DTM ili neke “niže” klase.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kimi je odlučio voziti i voziti.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Frantic
Jesi li gledao istoimeni film Romana Polanskog?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno @wapi
Dobar :thumbs:
Znaš da i sam Roman ima malu ulogu u filmu?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On uvijek ima ulogu u svojim filmovima, kao i Hitchcock.
Ali da se vratimo na topic. Ne znam zakaj se boji imati jednog rookija. Jedna iskusnjara i jedan klinac – to mi se čini kao dobitna kombinacija kao i kod Saubera.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi bolje da vozi sa Kimijem godinu, makar nama da gledamo opet Raikonen/Schumaher na tv-u
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
.
Nisam znao za taj detalj :thumbs:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko, u komentarima na tom linku:
Već ima bodove za superlicencu. A kasnije je može obnoviti, za šta mu više bodovi neće biti potrebni.
Ali mislim da je plan da svakako odradi i drugu sezonu u F2.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fala pastore!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osobno sam poklonik Grosjeana, uvijek mi je bio simpatičan i lik zbilja ima brzinu kad je posložen u glavi. Pokazao je to u Lotusu, pogotovo drugom dijelu 2013. Ali kad je u glavi sve u redu. Ako se mene pita Kevina van, a Romain nek ostane.
1
1