Renaultov Daniel Ricciardo kaže da njegova momčad još uvijek nije pronašla “velike nadogradnje” kojima bi ovogodišnja šasija zakoračila prema vrhu poretka, a čemu zasad pomaže samo solidan motor kojeg imaju.
Renault je posljednji veliki paket spremio za VN Francuske, ali im to nije donijelo onoliko koliko su se nadali te su sad na šestom mjestu u poretku konstruktora, čak 31 bod iza McLarena koji koristi njihov motor.
“Smiješno je zato jer je u mojim godinama s Red Bullom bilo obrnuto. Šasiju bi razvijali jako brzo, ali bi motor kaskao. Ove godine s Renaultom sam sretan što se tiče motora, nadogradnji i napretka. Što se tiče šasije – pronašli smo par stvari od početka sezone, ali ništa drastično.”
“Kao vozač uvijek želite više, sve dok ne vidite svoje ime na vrhu poretka.”
“Od nadogradnji koje smo donijeli u Francusku smo definitivno očekivali više. Osjećaj u ekipi je kao da smo malo podbacili.”
“Ne želim zvučati previše fino, ali ja osobno ne mogu napraviti prednje krilo ili tako nešto – pa zato ne želim biti pretjerano oštar ili neugodan. Nadam se da će iduća nadogradnja biti značajnija.”
Ricciardo je još uvijek uvjeren da je odlazak u Renault dobra stvar, te da je on osobno napredovao puno više nego što bi to bio slučaj da je ostao u Red Bullu.
S druge strane, Nico Hulkenberg je sve oštriji u svom nastupu. Uoči VN Njemačke je izjavio kako je razočaran što ekipa nije više napredovala u zadnje tri godine koliko je on s njima.
Ricciardo komentira:
“Mislim da bih u Red Bullu bio u istoj poziciji. Iako su rezultati na papiru bolji, bilo da osvajam podije ili tako nešto – to je ono isto što sam dobivao prošlih godina.”
“Ovdje barem radim s novim inženjerima. Naučio sam puno o sebi i pokušavao sam dogurati teži bolid malo više u poretku.”
“Osobno, znam da moram izvući još iz sebe ove godine, za razliku od Red Bulla gdje sam konstantno radio istu stvar s istim ljudima.”
Na upit može li zamisliti da Renault pobijedi u utrci kroz ove dvije godine koliko mu traje ugovor, Australac odgovara:
“Dok mi traje ugovor? Da. Ove godine? Svi znamo da će to biti teško… Još uvijek imam 100% vjere u ovaj projekt.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
100% vjeruje u projekt. Zanimljivo bi bilo koliko bi se postotak smanjio na recimo poziv Mercedesa!? teško vjerojatno, ali volio bi ga vidit tamo medju najboljima.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
e kad bi još i renolka proradila kao honda, e to bi bilo pravo prvenstvo !
yebeš dominacije jednog tima
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pajdo, motor je najbolji dio tog auta. Jesi pročitao članak.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da i? nemaju pravo na razvoj aerodinamike?ostatka auta?šasije?pa nisam isključivo mislio na motor
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma sve 5, ali referiras se na honda vs renault a ne Redbull vs Renault pa se da zakljuciti da si mislio na motor.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
crofessional
Honda je primjer ustrajnosti i postupnog dolaska do cilja i kao primjer je za pohvalu i usporedbu. Honda ne znači motor, Honda je tehnološka institucija.
i jesi u pravu što se tiče preciznosti i mogućnosti shvaćanja u postu, ali mislio sam na ovo što sam napisao
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nema sta odlican motor zvan DNF motorsport jedini rikava od 4 motora u f1 i to ko mutav jos uz to najmanje hp
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Ricci iz RBRa u Renault…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault se isprsio ne štedjevši na plaći Ricciarda, mislim da je to bilo ključno u njegovom prelasku. Zbog čega mi je Ricciardo prošle sezone malo ohladio.
Nije vjerovao Hondi, ni McLarenu i onda ode u Renault, kojem su ove godine Honda i McLaren cilj do kojeg žele stići…
Totalni zajeb Riccia u izboru budućeg okruženja, rekao bih. Ali s financijske strane ne može se žaliti, zaradit će vjerojatno više u dvije sezone s Renaultom već u svim sezonama dosad u F1.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zbog toga je dobio novi nadimak ‘money badger’.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Presao je i Hamilton svojevremeno iz brutalne momcadi u osrednju zalost pa eto di je danas.. Ricci gleda prema 2021 i pametno je to napravio.. ima tvornicku momcad i dovoljno vremena da se nametne u moncadi kao vozac br 1.. uz to je jos i pobrao dobru lovu..
Sta bi imao u Red Bullu? Status Marka Webbera broj 2..
Podrzavam njegov prelazak u Renault i drzim fige da mu se isplati za koju godinu
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@matek
mala napomena: ricci je potpisao na dvije godine, nije isključeno da 2021. pređe u negdje drugo.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Matek14, potpuno si u pravu, najgluplja odluka za karijeru koju je Ricciardo mogao sa gotovo 30 godina i još bar 5 ili više do kraja karijere donijeti bi bila ta da pristane biti vozač broj 2. Za još 2 godine u Red Bullu karijera bi mu bila definitivno u silaznoj putanji. Pošto ponude Mercedesa i Ferrarija nisu dolazile, prelaskom u tvorničku momčad Renaulta podebljao je novčanik , kupio si vrijeme, a i vidjeti će u toku slijedeće godine kud Renaultov brod plovi pa će opet dalje moći donijeti odluku o ostanku ili odlasku. Ponavljam, da je ostao u Red Bullu pored Verstappena, to bi bilo jako loše za njegovu karijeru, a da budemo još precizniji i iskreniji, u ovom trenutku je malo vozača kojima bi bilo baš dobro za karijeru voziti kraj Verstappena. U bilo kojoj momčadi.
Da li je zadovoljan? Pa zadnjih par godina zadovoljan i sretan je od svih vozača jedino Hamilton.
A Renault jako dobro zna zašto ga je platio koliko ga je platio. Prvo, naravno da ga privoli da dođe u trenutno lošiju momčad, a drugo, bitnije i puno važnije za sam Renault, sa vozačem Ricciardovih referenci napokon imaju bitno više podataka i to iz utrke u utrku gdje su sa šasijom u odnosu na npr. Red Bull. Zato je bilo bitno Renaultu da dođe vozač baš iz Red Bulla jer se tu ne radi samo o njegovim impresijama vožnje, nego se radi i o podacima koji se mogu izmjeriti i usporediti u odnosu na Red Bull te tako mogu bolje i preciznije usmjeriti razvoj šasije. Isto kao što im je nekad Red Bull bio bitan za razvoj motora, tako im je sada Ricciardo bitan za razvoj šasije.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zalosno je sto pravilnik vise ne posjeduje one “rupe” kojima se zapravo moglo iz onakvog Bennetona roditi R25. Tada Renault nije imao najveci budzet niti najvise zaposlenih ljudi, vec pravu masinu i pravi tim. Sada je vrijeme kada su se popunile svake crtice po kojima bolid mora biti slozen (barem se tako cini) pa je automatki i teze pobjediti nekoga tko dominira kao sto je onda Ferrari. Renault je tih sezona imao izvanrednu akceleraciju, a kasnije se deficit i motora ,koji je 2003. Za vrijeme utrke u Madarskoj, iznosio vrtoglavih 100 konjskih snaga, smanjio. Sto se tice Ricciarda mislim da je previse placen za ovaj tim. Odlican je vozac, ali tim u povratku na vrh ne smije jednostavno placati vozaca ovoliko i to smatram ogromnim propustom vodstva tima, jer dok se bore za 5 mjesto u konstruktorskom poretku isto tako placaju vozaca cak 10 milijuna vise nego Verstappena plus Bottasa (koji voze u vodecim timovima). Mislim da Renault treba uloziti na odjelu za aerodinamiku jer im je to i u “zlatnim danima” bila jaca strana.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj Beneton je dokazano imao ilegalan softwear a nikakve “rupe”
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ayrton
falio si stoljeće.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2005 su svi imali Microsoft + McLaren softver.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na koje “rupe” konkretno mislis?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda sam se malo krivo izrazio, ali mislio sam na to sto je prije bilo puno vise inovacija koje su radile razliku izmedu timova (bilo je clanaka o tome na portalu, ali najpoznatiji je npr. dvostruki difuzor kod Brawna iako lad vec govorim o Renaultu imali su i oni nesto novo). Danas ili Mercedes ima nesto novo za sto mi uopce ne znamo ili im je paket jednostavno dominantan. Volio bih da timovi imaju malo vecu slobodu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pretpostavljam da je recimo mislio na mass damper koji se malazio u r25 koji im je davao veliku prednost u odnosu ma ferari i mclaren.
Inace r25 je bio prvi auto od 1991 godine koji je osvojio naslov a da ga nije dizajnirao adrian newey ili rory byrne
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispravka, body mass damper
Iako su im da “poguraju” Ferrari i MS nasli kao da je ilegalan
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuj kao da je ilegalan. Jok, eto nije… :facepalm:
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao sam kada je presao u renault da se sjebao i nisam pogresio. Treba jos vremena za razvoj tog auta moj Rici!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Motor je puno bliže nekakvom konačnom cilju nego šasija i to je točno. Za šasiju će očito trebati još koja godina razvoja, minimalno.
A što se tiče pobjede u ove 2 godine, to je prilično optimističan scenarij, a to zna i Ricciardo, pa će između ostaloga i zato pričekati za nekakav eventualan produžetak ugovora sa Renaultom.
Vidjet ćemo, Renault je ako je suditi po zadnjih par utrka pronašao nekakvih pola sekunde po krugu u odnosu na prošlu godinu, ali to još uvijek nije dovoljno za nekakav bolji rezultat, s tim da se neki problemi poput pouzdanosti i dalje vuku za njima.
Daleko je kraj sezone, poslije ljeta su najavili nekoliko nadogradnji šasije, doći će i novi motor, nadam se da će pronaći nešto dodatne brzine još i ove godine.
1
2