Ferrarijev šef Mattia Binotto je pojasnio zašto ekipa nije poslala Charlesa Leclerca na stazu da obavi još jedan pokušaj, te ga je ostavila na njegovom prošlom krugu koji se na kraju nije pokazao dovoljno dobar za prolazak u Q2.
Binotto kaže da nisu očekivali toliko ubrzavanje staze, odnosno nisu vjerovali da će drugi vozači toliko poboljšavati svoja vremena s povećanjem samopouzdanja.
“Ovo definitivno za nas nije bio dobar dan. Pogriješili smo, to je rezime ove situacije, ništa više od toga.”
– Mattia Binotto
Šef ekipe je ovo izjavio na posebnoj konferenciji za medije koja je sazvana nakon katastrofalnih kvalifikacija za Leclerca.
“Vrijeme potrebno za prolazak je izračunato po onome što možda vidimo na stazi, sektora iz realnih vremena od naših konkurenata i od naših vozača. Kad izračunamo “cut-off” vrijeme – obično se još doda određena margina na to kako bi se osigurali od bilo kakve nesigurnosti.”
– Mattia Binotto
“Danas se pokazalo da ta margina nije bila dovoljna. Dva su razloga: prvi je poboljšavanje uvjeta na stazi. Pred kraj Q1 su vremena bila značajno brža. Drugi razlog je taj što nismo predvidjeli kako će ostali vozači biti sve brži sa svakim idućim krugom jer će imati više vjere u bolid na ovoj stazi. U Monaku definitivno trebamo povećati tu marginu.”
– Mattia Binotto
Priznao je kako ekipa poduzima prevelike rizike kako bi se borila s Mercedesom kojem trenutno jednostavno nije dorasla.
“Možete reći da se takve greške ne bi smjele događati u Ferrariju, ali mislim da se Ferrari nalazi u situaciji da mora nadoknaditi bodove u prvenstvu – moramo stići naše konkurente.”
– Mattia Binotto
“Kad se igrate lovice – to sa sobom nosi određen rizik. U ovom slučaju htjeli smo ostaviti set guma za Q2 i Q3, a cilj je bio da u posljednjoj rundi imamo Charlesa i Seba u borbi s našim glavnim rivalima.”
– Mattia Binotto
“No, bez sumnje – implikacije mogućeg ispadanja su još veće nego da smo se pokušavali boriti s njima u posljednjem dijelu kvalifikacija.”
– Mattia Binotto
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Binotto.možda i jesi u pravu,ali opet po meni nisi dorastao voditi najtrofejniju momčad formule 1…Ferrari se nije dugo ovako sramotio kao ove sezone,i još koja greška i ti budeš odletio,vjerujem da je Marchion živ da bi već odletio.Čitam komentare talijana pa oni su zgroženi ovakvim Ferrarijem.
16
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brate ti bi ga poslao u Gulag da mozes hahahaha
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao okorjeli Ferrarist da,za kaznu jer previše trpimo mi Ferraristi.hahah šalim se..ali se ne šalim da sam žalostan!
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tucanje kamenja gumenim čekićem do kraja života :D :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Master_F1 hahaha ???
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta je niste imali guma….. bezi bre coravi u pi… maternu, pokidaste mi zivce vise!
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I meni….ovako loše vođenje Ferrarija se nije dugo dogodilo.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma brate kao da su daduvani, ajde to sto nemaju bolid ali strateski se sjebase do kraja, misle li na nas koji smo tu kraj malih ekrana! Jbg!!!
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja stalno kao papagaj ponavljam da je Binotto kriv…..i da treba njega maknuti jer on uništava Ferrari doslovno ga sramoti,a samim time se sramote i navijači Ferrarija…čitam komentare talijana pa oni su zgroženi Ferrarijem,.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@rapante
Ti isti Talijani si bili zgroženi Arrivabeneom sezonu dvije prije… ništa novoga.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari..Dok je bio Arivabene bolid je bio daleko bolji i konkurentniji a da Vettel nije napravio par kardinalnih pogrešaka mogli su možda čak i osvojiti prvenstvo. Čak se i Binotto nije baš slagao sa Arivabeneom pa eto mu sad što je napravio….negdje sam pročitao da su dali otkaz dvojici inžinjera u Ferrariju…padaju glave i neka padaju,jer Ferrari nije Haas ……
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Drugi razlog je taj što nismo predvidjeli kako će ostali vozači biti sve brži sa svakim idućim krugom jer će imati više vjere u bolid na ovoj stazi. U Monaku definitivno trebamo povećati tu marginu.”
Ovaj dio je za momentalni otkaz onome tko je računao “cut off”, pa *ebote frend i ja kad vozimo Monaco na PlayStationu znamo da što više krugova napraviš da si sve brži jer si sigurniji u bolid i kolko blizu granice možeš ići, ali u jednom Ferrariju da to ne uzmu u obzir je tragikomično.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I treba uzeti u obzir da se sa vise voznje staza ubrzava odnosno bolje bolid drzi jer se cisti od krhodina i polaze sloj gume. Sami su neki dan izjavili da treba odvesti vise krugova da gume i bolid rade optimalno i da izvuku najvise iz paketa. Na treningu su odvezli sekundu bolje vrijeme nego ovo s kojim je leclerc ispao. Pa nezz sta su ocekivali….
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osim ako nisi tip koji odmah sastavi kroz 2-3 kruga vrh vrijeme :D
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I dalje ne mogu vjerovati da ovaj tenkre misli da mogu stići mečku.. pametnom dosta
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Doći će i to vrijeme ali ne sa Binottom!
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To za večerašnju partiju F1 na PS4?
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ni tamo coece
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moj Binotto. Budi sretan što McLaren nije zadržao Hondu koja se vidno poboljšala. Sad bi imali grčevitu borbu za treću poziciju. Ovako mirno spavaj. Prema gore nećete, prema dolje još i manje
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oces rec da je mclaren šasija u rangu red bulla? Prije u rangu toro rossa…
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, naravno. Pročitaj ponovo .
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo ti nema nikakve logike. Pa baš će ta Honda u Red Bullu namučiti Ferrari. Što nebi nikako bio slučaj da su ostali u McLarenu…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Pa baš će ta Honda u Red Bullu namučiti Ferrari” Rečenica je dvosmislena. objasni što si mislio time reći
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekujem da bi RB mogao prestići Ferrari i biti drugi ukoliko se crveni ne poboljšaju, a na trećem mjestu bi bili sigurni. Malo sam sarkastično stavio mogućnost da bi onda McLaren , da je ostao na Hondi, bio konkurencija za treće mjesto. Pa već samo spominjanje McLarena u istom košu sa Ferrarijem i RB, daje naslutiti sarkazam. To je ono što sam htio reći s obzirom da me je Ferrari jako razočarao ove godine
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vaši glavni konkurenti nisu Mercedesi, nego Red Bull, a ako nastavite ovako ubrzo će postati i Haas, Renault i McLaren. Žao mi je gledati ovakav Ferrari, a posebno Leclerca koji je brz i kojemu mu je, uz sve ostalo, ovo domaća staza.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon kvala u Azerbajdžanu sam napisao kako je Ferrarijeva strategija loša i tad me nekolicina uzela na pik, doduše neki su me uzeli još prije kad sam napisao da je momčadi važniji Vettel i da će se prije desiti kvar Leclercu nego Vettelu…nadam se da su svima otvorile oči nakon ovog danas. Vozač ti na par mjesta od zone ispadanja i ti očekuješ da će proći dalje, stoga mu kažeš da se parkira, halooo nije to kladionica ili par – nepar. Što je najzanimljivije, oni su slavili što je Vettel prošao, a Leclerc ispao. Žao mi je Leclerca, trebao je otići negdje gdje bi ga poštovali…
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sutra ti je Indy pa možeš gledati svoga miljenika…ups.
Daj mani se ovakvih gluposti…apsolutno nema nikakvog favoriziranja i Ferrari nikako nije slavio ispadanje Leclerca…gluparije koje se pišu su nevjerojatne.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakvih par mjesta? Šta si ti gledao? :facepalm:
Sve do zadnjeg pokušaja većine iz ovih slabijih ekipa, što je praktički zadnja minuta, većina je zaostajala po 1.5 sekundu iza vodećeg. Dok je Leclerc bio na 0.5. Vidim ovdje većina generali poslije bitke, a niko ne zna ni blizu redoslijed dešavanja. Nekima je problem bio u onome vaganju na koje je pozvan Leclerc, a to se desilo negdje oko pola Q1. Tako da to nije imalo nikakvog uticaja. Drugi svi govore kako je Ferrari mislio da je Leclerc bio siguran sa 0.7 s zaostatka. Što isto nije istina, jer je zaostajao u tom momentu samo 0.5 s za vodećim. I tek ga je Vettelov krug, koji je zadnji bio u brzom krugu, bacio na 0.7 s zaostatka. Vidim sad se i Hamilton javlja, kao oni se nebi kockali. A ako me sjećanje dobro služi, i oni su znali ostati u Q1 u prošlosti… Bilo je čak i preračunavanja sa izlaskom, gdje ne stignu ući u brzi krug. Čak i ove godine za neke ekipe, pa se ne pljuje po njima toliko. Nego se nazivaju klasama u odnosu na Ferrari…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dva glavna inzinjera jutros dobila nogu. Glavni aero inzinjer i glavni inzinjer za razvoj bolida ispraceni iz Maranella. Krucijalne greske uocene u prednjem dijelu bolida i ovjesu. Cekamo nakon danas da bude cistka u odjelu za taktiku.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
otkud ti to?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leo Turrini to piše, otkaze nevodno pobrali Alessandro Cinelli iz aero odsjeka i Giacomo Tortora kojeg se navodno krivi za loše ponašanje guma. Ali, Turrini je i prije znao biti u krivu, tako da ovo sa zrnom soli uzeti…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas su u Ferrariju usrali sve što se usrati dalo.
Ne bi se začudio da su to namjerno napravili samo da Leclerc bude što dalje od Vettela, da ne moraju raditi neke taktike kao što su 2017 sjebali Kimija
0
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potrebna je smjena, i osvježavanje dobrog dijela u Ferrariu!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S ovim Ferrarijem nikako na zelenu granu. Neki dan smo čitali kako ih je Webber kritizirao da reagiraju prekasno, a danas su razmišljali o Mercedesima prerano i opet zbog toga reagirali zakašnjelo i vidjeli stvari tek kad su se dogodile. Vettela su poslali van jer je već bio ispod crte, a Leclerc nije i smatrali su da je siguran, tek kad je bilo kasno su shvatili. Mozda su ih sjebali i s onim vaganjem kad su izgubili vrijeme, to su na RTL-u pokazali i tad mi je palo na pamet, ali ne znam kakva je bila situacija s vremenom i poretkom pa ne znam ni ima li sta u tome. Uglavnom, baš kako je Webber rekao, ne vode situaciju nego odgovaraju na nastalu. To se već ponavlja i postalo je tragikomično, radili su gluposti, ali ovo je vrhunac i nema opravdanja bez obzira na ovu izjavu. Oke preuzimanje rizika, ali sad ne samo da su spremali ražanj dok je zec u šumi nego su i ražanj sjebali.
Ne slazem se da se radi o favoriziranju Vettela, ne mogu shvatit te price, nema sanse da bi itko namjerno bacio drugog vozača na P16 zbog bilo koga i bilo čega, pogotovo ovdje. Da je bilo obratno opet bi napravili isto, samo sto bi opet Vettel bio kriv jer nije napravio bolji krug ili koji bi vec razlog bio, ili je nesposoban ili ga se favorizira.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam kako neko može komentarisati nešto što očigledno nije gledao. Većina je komentara ovakva. Svi su pametni poslije bitke. A ne znaju ni jednu tačnu činjenicu sa današnjih dešavanja…
Kao prvo, ono vaganje je bilo na pola Q1. Drugo, Vettel je ostao duže na stazi, jer je imao sporije vrijeme, vjerovatno zbog gužve. Ali je u zadnjem pokušaju, na prvom setu guma, imao najbrži prvi sektor, onda nekoliko manjih smetnji u drugom, i par sporih bolida je stizao u trećem. I onda se odluči ući u boks.
Treće, nije istina da je Vettel bio ispod crte kad su ga poslali. Ali pošto je imao slabije vrijeme od Leclerca, bilo je izglednije da bi mogao biti u opasnosti. Pa pola grida je u zadnjih par minuta skinulo skoro po sekundu svoja najbolja vremena. A i sam Vettel je izašao u posljednjim trenucima. Minut i po prije kraja, taman da odradi jedan sporiji krug, i pripremi se za jedan brzi. I dok je on bio u pripremnom krugu, doslovno pola minute prije isteka Q1, pao je ispod crte. Ali je stigao u zadnjih 15-ak sekundi da započne brzi krug. Problem je bio što je većina ostalih isto bila u brzom krugu, i što su svi doslovno po sekundu skidali svoja vremena. Pa čak je i Force India, odnosno Perez, koji su zaostajali preko 2 sekunde, na kraju došli na 0.7 s…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok čovjek je iskren to mi se sviđa. Ne sere. Ali ima još zganaca za papati
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budala,to se ne pretpostavlja nego moraš biti siguran
Otkaz !
0
0