Šef Alfe Romeo Frederic Vasseur kaže da je Antonio Giovinazzi propustio prvi slobodni trening u Kini jer je momčad pogrešno instalirala pogonsku jedinicu u njegovom bolidu.
Giovinazzi je jutros rano odradio samo jedan instalacijski krug prije nego se vratio u garažu gdje je proveo idućih sat i pol.
Momčad je morala u potpunosti ukloniti motor i ponovo ga ugraditi kako bi bili spremni za 2. trening.
“Imali smo problem prilikom instalacije motora i morali smo ga izvaditi.”
“Predugo je trajalo da bismo to stigli za vrijeme prvog treninga.”
“Prava šteta jer je Antonio zbog te pogreške propustio prvi trening. Toliko je neizvjesno da se to vrijeme teško može nadoknaditi.”
– Frederic Vasseur
Vasseur kaže da pogreška nije prouzročila daljnje probleme ili bilo kakvu štetu. Ipak, frustracije su tu zbog izgubljenog vremena.
“Nismo mogli ovako na stazu i morali smo popraviti problem. Frustrirajuće je jer je na početku godine odmah pokazao da ima brzine. U Australiji je bio vrlo brz u Q1, napravio je bolji krug od Kimija ili je uglavnom bilo slično.”
– Frederic Vasseur
“Odradio je utrku u Bahreinu, tempo je bio tu. U kvalifikacijama je napravio malu grešku na kraju kruga, ali je bio malo brži od Kimija.”
“Pokušava sve složiti i ekipa mu danas nije pomogla, iskreno, nije njegova krivica.”
– Frederic Vasseur
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zlobnici bi rekli “talijanska šlampavost” :mrgreen:
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne zazivaj avalona :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbga, pa vidi se iz aviona (ako ne i iz space shuttlea) da se zezam :mrgreen:
BTW, oni su još uvijek Švicarci.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S Alfom stiže i ona o ulju i Alfi….. :D
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sta se gura ako se alfa ne gura????
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Frantic … ne brini , dobro si me nasmija ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wapi..daj mi objasni o kom ulju i alfi……? Objasni meni “ne znalcu”??
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
AMG..pa gura se bmw,audi,mercedes..i svaka druga marka…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako nema ulja pod alfom nema ni u njoj??na tu ste mislili?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesam na točno tu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kers….danas svtako misli da nešto zna,a u biti nema pojma.Glavno da se laprda. Daj mi reci gdje pušta ulje na Alfi koju ti nikad nisi ni imao?U kom si to kafiću čuo i koji ti je to veliki znalac rekao?Ajde da malo uđemo u tu priču!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@AMG
Pitaj Hamstu koji brend se gura po stazi za vrijeme kvala..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije li naslov malko pretenciozan ? jer nije mi jasno kako se motor može pogrešno ugradit !?!? svaki motor pa tako i motor F 1 ima svoja “hvatišta” di se pričvrsti za šasiju pa priča o pogrešnoj ugradbi mi je smišna . a problema prilikom instalacije ( kako kaže vasseur) motora ili bilo čega može imat svatko . zar se nije desilo lani u americi da su , precizni nijemci trebali izmjenit pumpe vode na oba bolida i prilikom izmjene poremetili blanas bolida ili kako je LH izjavija “Rastavili su bolid to jutro i ponovo ga sastavili, bio je nebalansiran,” ;) da nisu i nepogrešivi nijemci nešto zaj*ali ? poanta … problem se može dogodit svima samo kod nekih na to se ne obrati pažnja , a drugima se smije .
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko rekao da su Nijemci nepogrešivi. Barem tri puta u zadnjih 120 godina su kolosalno pogriješili. Osim toga tamo je Toto jedan rijetki Nijemac. On je tu samo zbog novca. Oni sa strašću za F1 u toj momčadi nisu Toto. Mercedes su uglavnom Engleizi.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako je beč rodni grad tota ( a je ) onda je toto….. nastavi “niz” ;)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima jedan rođeni Austrijanac koji je sebe smatrao velikim Nijemcem…. :) Ali da u pravu si, on je Austrijanac, ali to ne mijenja činjenicu da ga je u F1 doveo novac.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
avalon..naslov je glup!! Kratko i jasno,tko god je tako to sročio je namjerno sročio takav naslov! Kako možeš pogrešno ugraditi motor?!!!!Vjerojatno su im auspusi gledali prema naprijed.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jasno je meni zato sam i napisa da je naslom “malko” preteciozan . neki su možda trebali bar gledat ako ne i učestvovat u “ubacivanju” motora u/na šasiju/karoseriju pa bi možda vidili da postoje neka mista koja se “zovu” nosači motora . ne može se motor zakrenut za npr 90 ili 180 stupnjeva pa ga tako pričvrstit na predviđene nosače . jasno mi je da i oni koji ismijavaju alfu ili ne znaju ili “zaborave” da je alfa kako taljani kažu “cuore sportivo” , a takvo auto treba i uredno , redovito servisirat . problem je šta za njeno sportsko srce znaju i mladi koji baš i ne brinu o autu ( motoru ) pa ga skoro i ne održavaju .odatle najviše problema sa alfama ,odatle taj glas koji je bije . problem je i to šta se danas zbog profita novi modeli auta izbacuju bez velike kilometraže odrađene na testiranjima prije promocije ka šta se nekad radilo . zbog toga se kod nekih početkom proizvodnje , prodaje pojavljuju “dječije bolesti” koje se tokom vrimena saniraju . trebalo bi znat da su novije serije alfa po pitanju kvarova iznad prosjeka klase … u pozitivnom smislu , naravno . npr 156ica je po statistikama ADAC – a na 1000 auta godišnje imala 11,3 kvara . je li to možda 1,13 % ? ;) ko nema problema , opoziva ? npr merc AMG G 65 SUV ( 200 000 $ + ) je ima opoziv , toyota je imala opozive na MILJUNIMA vozila , BMW 1,6 miljuna opoziva zbog potencjalne opasnosti od požara pa niko ne pljuje po navedenima . izgleda da je to “rezervirano” samo za alfe i to one stare i starije koje momčići voze , a boli ih kur za održavanje . održavanje , servisi ( ovlašteni) šta je to ? ;)
1
1