Šef Pirellijevog odjela za motorsport Mario Isola predviđa nastavak trenda utrka sa samo jednim zaustavljanjem u boks i u 2019., ali očekuje više akcije na stazi.
Pirelli je za prošlu sezonu pripremio mekše komponente guma u odnosu na 2017. kako bi potaknuo momčadi na više ulazaka u boks. Međutim, dogodilo se suprotno – na većini utrka smo vidjeli samo jedno zaustavljanje u boksu jer su momčadi umjesto da odu po novi set guma i tako riskiraju poziciju na stazi preferirale veću štednju guma.
Na pitanje hoće li momčadi i ove sezone preferirati takvu strategiju, Isola kratko odgovara:
“Mislim da da.”
Isola je također izjavio da će nove gume biti u skladu s promjenama na bolidima koje su napravljene kako bi se olakšalo praćenje bolida te povećao broj pretjecanja.
“Cilj je olakšati pretjecanje. Bolid koji prati osjeća manji utjecaj bolida ispred, stoga gubite manje downforcea. Uz to, DRS bi trebao biti učinkovitiji – također kako bi se potaknula pretjecanja. Zatim također imamo i 5 kilograma goriva više, stoga se gorivo može manje štedjeti.”
“Zato smo htjeli dizajnirati gume koje su manje osjetljive na pregrijavanje i koje su nešto konstantnije. Možda ćemo imati jedno zaustavljanje, ali imat ćemo više akcije na stazi. To je cilj, pretjecanja na stazi.”
Dodao je kako unatoč prijašnjim najavama ne vjeruje da će novi bolidi biti sporiji zbog promjena:
“Svi su bili uvjereni da će novi aero paket smanjiti downforce. Gledajući vremena, vjerojatno neće.”
– Mario Isola
Pirelli je za VN Australije odabrao C2, C3 i C4 komponentu koje ćemo tijekom GP vikenda jednostavno zvati hard, medium i soft, a ovo su odabrali vozači.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba vratiti dolijevanje goriva, tek tada se može računati na pravu strategiju sa pit stopovina. Jer što će ti gume ako će biti “tanašne” i pregriju se čim bolid malo prati iza drugog. Što god oni napravili sa gumama, to neće vratiti staro taktiziranje sa ulascima u box, jer nikome neće odgovarati ni pretvrde ni premekane gume.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadolijevanje goriva je užas.
Ne pridonosi apsolutno ništa akciji na stazi.
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpuno krivi prijatelju.. Upravo je doljevanje goriva ta stavka koja dodaje puno više taktičkih mogućnosti.. Uzeti više goriva i tvrđe gume ili manje pa mekše gume.. Imaš puno više opcija više mogućnosti.. Ja se sjećam doba dok se gorivo nadoljevalo.. Puno je više akcije bilo i puno napetije je bilo.. Ja sam apsolutno za to da se vrati nadoljevanje goriva..
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je bilo nadolijevanje goriva uvijek bi najmanje dva puta išli u boks, a znalo se desiti i da idu po tri puta i pobijede na kraju. Po meni to definitivno fali i već je puno ljudi zaboravilo kako je to izgledalo s obzirom da se ni ja ne mogu sjetiti koje je godine ukinuto to.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i onda je bilo sve predvidljivo s nadolijevanjem goriva, s obzirom na moguće različite taktike i količine goriva u kvalifikacijama ipak se točno se znalo kada će tko ući u box, uglavnom se sve rješavalo u boxu, zato je ukinuto, osim što bi to sve zahtijevalo puno promjena zamisli kako bi bilo zanimljivo da Mercedes i Ferrari s ovim motorima idu punim gasom kao u kvalifikacijama, to bi samo Hamiltonu i Vettelu bilo interesantno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedina opcija za vise ulazaka u boks je da skrate put za ulazak i izlazak ili da dozvole vecu brzinu prolaska kroz boks, da skrate za 7 sekundi, sa 22 u prosjeku na 15, bilo bi realnije da se može nadoknaditi.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sigurnost ljudi treba biti na prvom mjestu, a u pit line-u ih ima puno, previše riskantno bi bilo povećati brzinu. Bolje spriječiti nego liječiti :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lakse je napraviti vecu razliku u brzini izmedu komponenta guma. Vecom razlikom u brzini se lakse nadoknadi ulazak u boks a ne mora se povecavati brzina ili skratiti ulazak u boks. Problem su gume , koje kao u slucaju Verstapena u rusiji kada je otisao sa softa na novi ultrasoft i radio ista vremena nakon boksa. Ili npr spanjolska gdje je ispao soft brzi od ss s.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To i ja kažem, skratiti ulazak u boks. Drugo je staviti obavezno start sa svih 110 kg goriva. I treće, možda da sve tri komponente moraju koristiti
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isola, sta Hamsta kaze na sve to?
Da li se on slaze da to bude tako?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navodno mu se ni psu ne sviđaju…..
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos je rano za to… bit ce neki privatni test ubrzo ako im tijek sezone ne bude po volji. Sve ce mo cuti u daljnim nastavcima romana “Junaci Totove ulice” te “Hamilton i Mercedes u snijegu”
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je sređeno.
Nakon konzultacija sa Isolom, Mercedes je našao dodatnu sekundu sakrivenu u zadnjim gumama.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pogledajte naslovnu sliku članka, koliko je “šljemova” angažirano za jednu promjenu guma.
koja je to mašinerija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam uvjeren da če biti više akcije na stazi,sve se svodi na strategiju,tako da če se večina pretjecanja uz nešto malo na stazi i dalje odvijati kroz bokseve.
0
0