Završen je i pretposljednji dan testiranja u Barceloni, a najbolje vrijeme danas je zabilježio Charles Leclerc u Ferrariju. Najviše krugova odradio je George Russell u Williamsu (čak 140). Imali smo i tri crvene zastave. Najprije je Pierre Gasly pošteno razbio svoj Red Bull nakon čega se više nije vraćao na stazu, a onda su se na stazi zaustavili Stroll i kasnije Leclerc.
Ferrarijev vozač najbolje je vrijeme postavio na C5 gumama, ali je još impresivnije bilo to što je na C2 vozio 1:17.2 par minuta ranije. Ovo vrijeme na C5 gumama je na kraju bilo više od pola sekunde brže od idućeg najbolje vremena, te samo 6 tisućinki sporije od pole positiona Lewisa Hamiltona prošle godine.
Ranije tijekom dana vidjeli smo nekoliko izmjena na vrhu tablice kad su Alex Albon u Toro Rossu i Lando Norris u McLarenu bili najbrži, ali je na kraju Albon zauzeo drugo mjesto. Norrisovo najbolje vrijeme postignuto je također na najmekšim gumama, te je bio brži od Pierrea Gaslyja za samo 7 tisućinki sekunde.
Red Bull je gotovo cijeli dan bio na C3 gumama, a planove im je omelo veliko izlijetanje u 9. zavoju nakon čega više nisu izlazili na stazu. Prije toga je Gasly odradio 65 krugova i upravo je započimao stint na C2.
Lance Stroll se na stazi zaustavio nakon što je odradio 103 kruga, a 20 minuta prije kraja je na istom mjestu stao i Leclerc. Iz Ferrarija su javili da je bolid ostao bez goriva.
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | KRUGOVI | GUME |
---|---|---|---|---|---|
1 | Leclerc | Ferrari | 1:16.231 | 138 | C5 |
2 | Albon | Toro Rosso | 1:16.882 | 118 | C5 |
3 | Norris | McLaren | 1:17.084 | 84 | C5 |
4 | Gasly | Red Bull Racing | 1:17.091 | 65 | C5 |
5 | Ricciardo | Renault | 1:17.204 | 65 | C5 |
6 | Hülkenberg | Renault | 1:17.496 | 73 | C5 |
7 | Stroll | Racing Point | 1:17.556 | 103 | C5 |
8 | Giovinazzi | Alfa Romeo Racing | 1:17.639 | 71 | C5 |
9 | Grosjean | Haas F1 | 1:17.854 | 16 | C4 |
10 | Hamilton | Mercedes | 1:18.097 | 85 | C2 |
11 | Russell | Williams | 1:18.130 | 140 | C5 |
12 | Magnussen | Haas F1 | 1:18.199 | 53 | C3 |
13 | Bottas | Mercedes | 1:18.862 | 97 | C3 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Carletto!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mišljenja sam da se Mercedes gadno sprda sa ostalima
12
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hm.. I ja sam u sumnji nekoj, ne bi baš reko sprda al sumnjam da su bas ovako iza..
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjet ces kad sutra spraše na C4 ili C5 gumama oko 1.15.000,siguran sam??
5
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja to govorim otpočetka,mečka tera zajebanciju sa ostalima.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi bio siguran, Bottasova vremena više osipana, dok Ferrari konstantnije. Baš me zanima kakav će sutra biti omjer kad budu Vettel i Hamilton u bolidu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Krivog si mišljenja..po mom mišljenju ko je jamio je jamio što se tiče mercedesa.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta Pierre, šteta.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Identično kao Hartley, ali ajde, zato su tu i testiranja, nije ga koštalo cijele utrke kao Brendona
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok,Ferrari pokazuje neku brzinu i konstantu,no ništa od svega dok ne počne prvi kvalifikacijski krug…ne vjerujem u ta testiranja.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budimo realni Mclaren na vrhu tablice, a Merc na dnu…Netko se gadno za*ebava s nama. I dalje sam misljenja da su Merc i Ferrari ove godine glavni borci za naslov kao i zadnje 2 sezone koliko god se nadao onom drugome.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto to misliš? Za tvoju informaciju Mclaren je puno jača ekipa od Mercedesa sa puno više osvojenih prvenstava! Sve je moguće i svaka dominacija nakon nekog vremena stane i dođe joj kraj!
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je povjesno, ali trenutno je Mercedes najbolja momčad u F1, virujem da je McLaren napredovao od lani, ali nisu ovo referentna vremena. Mercedes očito sve živo testira za kasnije stadije sezone.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trenutno nema najbolje momčadi mislim za ovu sezonu,drugo dominirao je Ferrari pa je došao kraj,pa RB i njemu došao kraj pa zadnje godine Mercedes i njemu je došao kraj vjeruj mi! Iako se slažem da do prvog kvalifikacijskog kruga ova testiranja ništa ne znače po meni.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u svakom sportu glavna stvar su financije a druga stvar ekipa koja se bavi tim sportom. Mercedes kao globalni brend je jedan od najvrijednih brendova u autoindustriji koji godisnje vrti cca 200 milijardi eura. Njima je kao i Red Bullu F1 igra s malim izdatkom s obzirom na primanja. Ferrari i Mclaren su nekad bilo dominantni dok se nisu ukljucili brednovi kao Mercedes i RB koji su ocito kao momcad bolje potkovani sa boljim financijama sa vrhunskim ljudima koji znaju svoj posao. i ako koja godina prode da neosvoje naslov oni ce biti tu i biti u igri i dalje dok ekipe kao Ferrari ili Mclaren ipak nemaju takav luksuz kao gore spomenuti dvojac jer ipak nisu globalno toliko veliki i jaki a samim time nema garancije da ce netko samo tako maknuti mercedes ili Rb s vrha. Ferrari je tu uvijek u vrhu no 10 godina su bez trofeja i najbolji primjer je ovih par losih godina Mclarena koliko izgube sa losim sezonama od sponzora do vozaca. Dok jedan RB ili Mercedes ce se vjerovatno prije povuci nego da budu tu da popune grid sa nekim r9okijma u ekipi. Povjesno jesu Mclaren i Ferrari jaci i veci no po ovom gore navedeom su oni male bebe za firme kao merc ili rb. Ovo dvoje da treba razvijati tri auta u sezoni paralelno im vjerovatno ne bi bio problem. A da nepricam o tome da su nekad top vozaci letjeli u Mclaren Williams i Ferrari dok to bas i nije takav slucaj vise izuzev Ferrarija. Dali bi bilo koji top vozac danas u Merc ili Rb? o da…
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se uglavnom sa svim što je napisao @Alonso1983. Nažalost, ali tako je, financijski i po pitanju resursa Mercedes i Red Bull će uvijek imati prednost naspram Ferrarija i McLarena, sve dok im je tako po volji, jer mogu. Mercedes pogotovo jer ovisi u svemu sam o sebi.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je najvredniji brand u autoindustriji jedino u Imotskom. Svuda oko, pa čak i Stuttgartu su to neki drugi igrači kojih nažalost nema u F1. :)
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso prvo si spomenio financije, ferrariju nije problem ulozit onoliko novaca koliko mi mercedes ulozi tako da nije u soldima sve, druga stvar spominje se mercedes kao onaj njemacki mercedes ali to je ipak onaj dobro organizirani britanski tim sa jako malo onog njemackog mercedesa….trenutno mislim mjesto najboljeg tima odnosi velika trojka sto i dokazuju
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je u 9 godina kao povratnicki tim pokupio 5 vozackih i 5 konstruktorskih naslova. Mclaren koji je prakticki od pocetka u F1 ima 8 konstruktorskih i 12 vozackih naslova…Povijest nas zna gadno zavarati, koliko god ime Mclaren odzvanja jace u usima F1 fanova, Mercedes pise povijest i to brzinom svjetlosti.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
haha ma svašta ljudi pišu,ako Ferrari nema resursa onda skoro nebi ništa komentirao jer očito ljudi pišu svašta a nemaju pojma,a drugo Ferrari je ako se ne varam lani proglašen najvrednijim brendom na svijetu i nikakav Mercedes a još manje Red bull može ugroziti tu poziciju KRALJA mnogi bi htjeli na silu promijeniti neke činjenice ali to tako neće ići,što se tiče Mercedesa gotovo je!!! I kao drugo,o čemu mi pričamo o RED BULL -u,šta je Red Bull???! Pa Ferrari je sinonim za formulu 1 a neki su u prolazu! I Ferrari je imao pet ili šest uzastopnih osvojenih prvenstava ako se ne varam sa Schumijem ili krivo govorim?!I za kraj ni Mercedes ni Red Bull neće dostići sve rezultate i sve što je osvojio Ferrari jer je to nemoguće,i to nije neka izmišljotina nego sam pročitao u jednom članku!A da Vettel nije napravio neke glupe pogreške lani Ferrari je moga prekinuti tu dominaciju Mercedesa već lani.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pardon,za one koji pišu napamet sam googlajte “ferrari opet najmoćniji brend” i sve će vam se pokazati,zato kad netko piše bedastoće samo da piše to mi nije jasno….
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ima Ferrari resursa i negsje sam procitao da je firma godinama uspjesnog poslovanja digla vrijednost dionica na burzi preko deset milijardi eura i da imaju nekoliko milijardi na racunu tvrtke. Ljudi moji ali sto je to u usporedbi sa jednom toyotom ili hondom koje prodaju 10 miliona automobila godisnje ili mercedesom koji u autoindustriji ostvaruje najveci godisnji profit a tvrtka vrijedi 20 puta vise nego Ferrarijeva? Mercedes na godisnjoj razini barata daleko vecom lovom nego Ferrari. Ferrari je jak, ali u usporedbi s Mercedesom u financijama su male bebe. Nemjte se zavaravati da Ferrari ima lovu kakvu ima Mercedes jer to nije ni priblizno tocno.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
rapante je Ferrari je vec nekoliko puta proglasen najmocnijim brendom. No najvrijesniji nije niti najbogatiji ni izbliza. Moc i novac nisu isto. Pa kad pises o tome da netko pise bedastoce trebas razlikovati prvo ta dva pojma. Pricamo o financijama a ne o moci brenda.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i da se razimijemo navijam za Ferrari i jako sam dobro upucen u njihovo stanje ,proizvodnju, logistiku a i financije bar o onom sto se da naci na netu. Bio sam vise puta u Maranellu i neznam kako uopce mozes usporediti tako malog proizvodaca kao Ferrari sa Mercedesom. Istina da jedan Ferrari kosta kao 5 mercedesa no Mercedea prodaje milione automobila. Po onome sto sam procitao o Mercedesu kaze da Mercedea vrti promet godsinje oko 200 milijardi eura a Ferrari svega 3,4 milijarde od kojih profit bude cca 300-400 mil.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wapi izgleda da su imotskom ipak u pravu… https://vozim.hr/sada-je-i-sluzbeno-mercedes-benz-je-najvrijedniji-automobilski-brend-na-svijetu-dakle-imocani-su-cijelo-vrijeme-imali-pravo/
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hajde i ja da se malo ukljucim povodom ovih rasprava.Svi ste donekle u pravu ali Mercedes je vec sada kada su rezultati u pitanju na pragu da prestigne Mclaren i postane druga najveca ekipa koja je ucestvovala u F1.Njihovi motori su uzeli konstrutorskih i vozackih titula skoro isto koliko i Ferarijevi tako da je Mercedes klasa.Sto se same moci i novca tice Honda je recimo u rangu sa Mercom i kada bi opet gledali sve trkacke serije(motogp,f1,indy…) u kojima ucestvuje Honda sto kao snadbjevac pogonskim jedinicama ili fabricki to je impresivno i sto se rezultata tice i posvevenosti trkanju uopste.Ferari je Ferari i tu se zavrsava sva prica sinonim za F1 i globalni prestiz.Red Bul je opet mnogima trn u oku ali su pokazali vrhunsku vjestinu u pravljenju sasija i kao ekipa su top i sa Hondom bi mogli ispisati istoriju ka nekada Mclaren.Mclaren je po meni ovde bez obzira na nekadasnje rezultate izgubio snagu i polako se svrstao u neku sredinu i mislim dok god nebude imao fabricku podrsku za PU da ce tako biti, nije Ron Denis bio lud.Renault ce prije doci do vrha nego Mclaren.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha, pa Imoćani moraju biti u pravu….
Ovo o brandu Mercedesu i prihodima….
Mercedesu si pribrojio i kamione (tu svjetski broj 1) i Smartove i električne aute u Kini i buseve.
Onda možeš i Ferrariju komotno pribrojiti i cijeli Fiat-Chrysler, pa su veličine firmi i prihoda vrlo slični.
Vrijednost branda je uvijek magla, da su oni iz linka uzeli neku drukčiju metoda, možda bi rezultat bio drukčiji….
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wapi pa mercedes i je vlasnik svega toga sto si spomenuo dok Ferrari nije vlasnik ni sam svoj pogotovo ne Fiata jer Fiat grupa posjeduje Ferrari mada nisam u to siguran jer je bilo price o pustanju Ferrarija na burzu prije koje godine kao samostalne marke. No svejedno su oni Fiatova podruznica a ne obrnuto. Fiat je jak ali i vecinski vlasnik svih talijanskih auto marki kao i chryslera i jeepa. Malo je to drugacije od Mercedesove price. Sigurno bi i Fiat pogurao Ferrari da zatreba ali Ferrari nije vlasnik tog koncerna.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je mislim 2/3 na burzi, ostatak drze Exor, negdje oko cetvrtine i neko ko nosi prezime ima ostatak..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Joj, nemoguće je da ih Mercedes stigne jer je on pročitao u jednom članku. :rofl:
Bože sačuvaj.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel iko zna sta je bilo sa mclarenom. Cini mi se samo 20-tak krugova u popodnevnom dijelu
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da je mercedes i dalje jako brz bez obzira na rezultate do sada…ali mislim da su haas i racing point dosta opali..cak bi reko da mcl i renault na vrhu sto se tice ekipa u sredini poretka i alfa izmedju njih..nadam se da ce sutra svi pritisnit pa da nam bude malo jasnije..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
je li to samo kod mene ili je prvi odlomak dva puta napisan? :)
btw. keep up the good work!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novi editor je u administraciji pa još ima par bugova, trebalo je biti ispravljeno. Ctrl+F5 ako još nije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sve je uredu sad. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je nekakvoga govora kako će ove godine bolidi biti sporiji zbog novih pravila, a već na testiranjima je Leclerc nekoliko stotinjki sporiji od prošlogodišnjeg Hamiltonovog pole positiona.
1
0