Ako pogledamo kaznene bodove, Kevinu Magnussenu malo fali da bude uzoran mladić. Međutim, javnost o Dancu stvara drugačiju sliku, a to ljuti šefa momčadi Günthera Steinera.
Nerijetko su vozači u 2018. kritizirali Kevina Magnussena zbog njegovog načina vožnje. Međutim, šef momčadi Haas Günther Steiner ne razumije zašto se njegovom vozaču pripisuje imidž divljaka. Pritom se poziva na činjenicu da je Danac u 2018. zaradio samo dva kaznena boda na Super Licenci. Lewis Hamilton i Charles Leclerc jedini imaju manje, a najviše (sedam) imaju Romain Grosjean, Lance Stroll i Max Verstappen.
„Čini mi se da je iz nekog razloga na lošem glasu. Imam osjećaj da svi misle da je podivljao. To jednostavno nije točno.“
„Pogledajte statistiku. Moramo biti objektivni, a ne subjektivni. Objektivno je pitati se: koliko kaznenih bodova on ima?”
– Günther Steiner
Jednako tako, Steiner smatra da nije točno da je Magnussen u drugim polovicama sezona uvijek imao slabije rezultate, nego u prvim.
„Kruže glasine da su Kevinove druge polovice sezona uvijek bile gore. Ponovno vas pitam: odakle vam to?“
– Günther Steiner
Doduše, statistika dokazuje su kritičari u pravu. U sve četiri sezone u Formuli 1 Magnussen je zaradio više bodova prije ljetne stanke, nego poslije.
„U 2018. je i u drugoj polovici sezone odvozio par dobrih utrka. Je li bio jednako dobar kao i u prvoj? Ne, ali ne kažem odmah zbog toga da to tako i mora biti.“
„Mislim da nije toliko loš kao što se govori. On vozi utrke, bori se za svoj teritorij. Za to ga i plaćamo. Ne želimo vozača kojeg svatko može prestići.“
– Günther Steiner
Steiner tvrdi da njegovi vozači, koji su ponovno potpisali za Haas u 2019., općenito loše prolaze u javnosti. Isto tako smatra kako je loš početak sezone Magnussenovog timskog kolege Romaina Grosjeana u javnosti preuveličan. Podsjetimo, Grosjean je prošle sezone, nakon nekoliko udesa, svoje prve bodove osvojio tek na 9. utrci, Velikoj nagradi Austrije. Steiner kaže da Grosjean nije bio u nekoj velikoj krizi, nego da je „malo potonuo“ i se popravio nakon što je pronašao „ključ“. Priznaje da ni sam ne zna o čemu se tu točno radilo. Osim toga, šef momčadi se nije bojao da se Grosjean neće moći vratiti u formu.
„Nisam tada mislio ništa negativno i nisam mislio da se neće vratiti. Više sam tome pristupio sa stavom: Kako mu možemo pomoći da bude opet onaj stari.“
– Günther Steiner
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On divljak ??
Pokraj Max Kretenstapena svatko je ko bečki diječak.
15
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, al i cak u toj usporedbi je magnussen daleko od beckih djecaka.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kretenstappen :rofl: :rofl: :rofl:
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo ove sezone smo se nagledali:
Baku i guranje u zid Gaslya
Nebuloze u Španjolskoj na FP1 s Leclercom
Blokiranje Alonsa na Sliverstonu
Debilizam u kvalifikacijama u Monzi s Alonsom
Blokiranje Leclarca u Japanu.
Može se Günther pozivati na sustav koliko god hoće, Magnussen je dokaz da sustav ne funkcionira.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa tip mozda nije divljak ovako kao osoba ali u bolidu je po sranjima unazad par godina prvi iza Maxa. Ima cesto nepromisljenih poteza a posto si ih naveo nemam sta dodati. Tip radi puno gresaka koje kostaju druge . A jos vise mi je ostao upamcen onaj odgovor Suck my balls…. to dovoljno govori o karakteru i ponasanju kad pred kamera izjavi tako nesto.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To u Japanu je Magnussen išao pokrivati unutrašnju stranu prije nego je Leclerc uopšte skrenuo. Imate snimke na F1 kanalu, jasno je da Magnussen prvi skreće volan u stranu, a onda Leclerc u tu istu stranu i zabija se u Magnussena. Jasno ko dan. Senna je u zadnjem momentu zatvarao vrata, zašto Magnussen ne bi mogao?
U Bakuu su mu se retrovizori tresli toliko da su bili neupotrebljivi.
Ovo ostalo ok.
2
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To jednostavno nije istina.. Mutan ti je taj dan izgleda..
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pricas gluposti. Braniti poziciju nemozes da skreces pred bolid koji te naoada u zadnji tren. Onda prodes tako ili kao Max u Baku. To su nepisana pravila koje vozaci nerade jedni drugima. Obicno se zauzme strana koju ces braniti prije samog kocenja a u pol ravnice nikad. To je napravio i Max na spa Kimiju i to samo moze kreten izvoditi koji nerazmislja o posljedicama.Jer kad bi to radili svi onda nitko nikad nikoga ne bi presao jer moras popustati gas i odustati od napada ako vec nisi zavrsio utrku.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, prema svim snimkama Magnussen je skrenia jedan video frame iza Leclerca – to nije reaktivni postupak (nitko živ ne može ni približno toliko brzo reagirati), jednostavno su oboje odlučili skrenit u istu stranu u praktički isti trenutak, samo što je Leclerc nosio više brzine zbog slipstreama pa fizika nije bila na njegovoj strani.
Doduše, to ne minja činjenicu da je Mag malo kreten uglavnom.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo ti pa gledaj ponovno da vidis da nije tako kako pricas. C.L je krenuo u desno daleko prije nego K.M koji kad je napravio taj potez sudar je bio neizbjezan.
https://youtu.be/7FvqRFgKUx8
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aaa dobro, obojica su krenuli u istu stranu maltene’ istovremeno i desilo se šta se desilo. I Vettel je na sličan način kasno išao zatvarati Lewisa u Sochiju, samo Lewis je otišao u drugu stranu. Leclerc je mogao napraviti isto.
Aaa ovo sa Gaslyem nije glupost, retrovizori su mu se tresli toliko da ništa na njima nije mogao vidjeti.
Ne poričem da zna biti idiot, ali pojedine stvari mu se vala i uvećaju van proporcija. Jbga draži mi je on onako s mudima kad ludački pretekne, nego neki koji ne pokušavaju ako nisu 101% sigurni da mogu.
Koliko se sjećam svi su se okomili na Magnussena u Suzuci, a niko izgleda nije vidjeo obilaženje Leclerca kroz 130R, s vanjske strane!
Zna biti idiot, ali zna i preteći vraški dobro.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogledaj ponovno snimku i vidit ces da je kasno skretao,odnosno branio poziciju to imas i od FiA tak da te ne kuzim…
Po meni taj decko je previse riskantan nasprem krestapena,Max je kakav je ali ne udara ili blokira vozace da bi poginuo to je razlika i zato mu se oprasta…mislim da K.M. Nebi trebao bitiu F1…
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kužim ja da šef momčadi brani svoje vozače, ali da baš lupeta – nije red.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema šta gunter branit K-Maga…. on samo baci jedan suck my balls na sve komentare i gotovo
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A issa ti nije balet.
Rubbin is racing.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako laže koza, ne laže rog.
Moraš stvarno biti poseban da uspiješ iz takta izbaciti rezervirane tipove poput Hulkenberga i Leclerca.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je tu Hulk ispao plačko, Magnussen ga je izgurao malo na travu i dobio odmah kaznu za to.
Nije bilo potrebe da mu ide solit pamet pred kamerama.
Što se tiče Magnussenove vožnje pod dojmom sam da on uopće nema osjećaj za prostor i druge bolide oko sebe
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tu je problem vozaca koji nemogu podnjeti da ih netko prede na stazi. Kad se sjetim na spa sta je radio timskom kolegi Buttonu i Alonsu 2014. Svakome se moze dogoditi greska ali neke greske prelaze granicu zdravog razuma , nesto slicno kao Kvyat kada je Vettela naguzio 2 puta u 3 zavoja.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lik vozi Formulu 1 a ti misliš da nema osjećaj za prostor? Ranit ću se.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je vražu mater neutemeljen
0
1