Uprava legendarne staze u Monzi pokušat će provesti radikalan plan potpunog micanja jedne od svojih šikana te redizajna Lesma 2, kao dio velikog preuređenja, vrijednog 100 milijuna eura, koje bi obilježilo stoljeće utrkivanja na toj glasovitoj stazi u 2022.
Usred prijelomnih rasprava o zadržavanju VN Italije u F1 kalendaru i nakon 2019., predsjednik Talijanske trkaće federacije (ACI) Angelo Sticchi Damiani naveo je obilje promjena za koje očekuje da će biti izvršene do 2022.
Prema izvještaju Gazzette dello Sport, Damiani priželjkuje novu, bržu konfiguraciju staze koja bi za sva vremena zapečatila Monzin status “hrama brzine”. Početni prijedlog je micanje jedne od tri šikana, najvjerojatnije druge (Variante della Roggia) te svojevrsno otvaranje drugog Lesma kako bi taj zavoj ponovo postao brzinski izazov kakav je i bio prije svoje zadnje modifikacije u 1994.
Osim izmjena u konfiguraciji, staza u Monzi bi trebala doživjeti proširenje, izgradnju novih pristupnih puteva, potpuno nove glavne tribine te moguće preuređenje zone za gledatelje pokraj staze. Damiani ističe da bi takva moderna zona mogla pretvoriti Monzu u jedinstvenu atrakciju sa stazom dugačkom, teoretski, 10 kilometara.
Trošak projekta procjenjuje se na 100 milijuna eura, no Damiani nije zabrinut – smatra da se sredstva mogu prikupiti kroz doprinose lokalne i državne vlasti.
“Novac će se već nekako pronaći.”
– Angelo Sticchi Damiani
Ključna za napredak projekta je obnova ugovora VN Italije za 2020. i nadalje, koja je još na čekanju jer promotori utrke i Liberty Media nikako ne mogu pronaći zajednički jezik oko cijene samog događaja.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zanimljivo.
nije mi baš jasan plan o produženju staze na ‘teoretski’ 10 km, ali sve ostalo podržavam.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa koliko ja znam postoji skracena verzija monze i stari dio staze . Postoji i oval koji se lako spaja sa parabolic9m i ciljnom ravninom. Ali 10km misl8m da je pretjerano , jedino ako misle dodati novi i to veliki dio. No ovakve promjene podrzavam jer ova staza bi bila cisto gazenje papucice gasa.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se dogodi ponovno npr. mercedes 2014te mislim da bi monza dobila titulu najdosadnije utrke
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nažalost nema šanse da koriste oval iz više razloga.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ponovi mercedes 2014 svaka ce staza biti dosadna kao sto je bilo i 2014. No staza ce svakako u ovom izdanju biti spektakl ako momcadi u vrhu imalo budu izjednacene.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko, zasto ne mogu koristiti oval? Pretpostavljam da si negdje nesto čitao.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
-za početak nema klasičnih ovalnih staza licenciranih od strane fia-e. očito postoji nekakav članak pravilinika koji zabranjuje utrkivanje na ovalima u natjecanjma pod fia-nom ingerencijom, ali ga ne mogu pronaći.
– ukoliko zanemarimo prvu točku…monzin oval je u katastrofalnom stanju, tamo se ne voze utrke već duuugi niz godina (od 1969., kaže goodle) . jedino se oval koristi za rally. znači milijuni bi trebali biti ulupani da bi se mogao opet sigurno koristiti
-kad smo kod sigurnosti…ovali su sami po sebi vrlo opasni. a monza spada u ovale sa velikim nagibom. veći nagib=veće brzine.
sve u svemu…nema šanse, mada bi ja osobno rado vidio klasični oval u f1 kalendaru.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fala na odg.
Ako je pravilo ok. A sta se stanja tiče, jbg nek ulože. Kako ce naci 100mil. Nek nadu jos 50.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Našao sam dokument. https://www.fia.com/file/74624/download/12827?token=XmUlrJIJ
Ovali nisu zabranjeni, ali….
Ravni dio ne bi trebao biti dulji od 2km, a niti krug od 7km, niti poprečni nagib od 3%….
Na jako puno mjesta u dokumentu piše should a ne must. Dakle sve su to preporuke koji FIAi omogućavaju da radi kaj hoće…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbg 3% nagib je niš. Ovo na sliki je nagib od (po mom oku) 30% + nagib.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije će biti nagib od 30 stepeni (vjerovatno malo i jače).
A to nije isto što i 30% nagib.
Nagib od 45 stepeni ti je 100% nagib.
To ti znači da se na dužini od od 100m popneš na visinu od 100m.
Malo arcus tangens ovo, ono, dsz…..
Tako da ti je ovo na slici nagib od najmanje 60% ;)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fala wapi, pogledat ću kad dođem doma. Monza je 30 stupnjeva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čitajte s razumijevanjem.
Piše u pravilima – should, a ne must. Ako ne piše must onda se može dozvoliti i kaj god jer je should preporuka, ali ne i pravilo, pa bi tako moglo proć i 30% na Monzi.
Dakle, mogli bi odobriti i oval na Monzi kad bi milsili da je to sigurna staza, ali nitko nije lud potpisati se pod tako nešto.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo sanjam, ali kakva bi atrakcija bila da produze Lesmo 2 i naprave nakrivljeni izlaz na ravninu do Ascarija pa bi onda bio slipstream fest level 9999, ni DRS ne bi trebao vise.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično izgleda, stavite slike.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uhh kakva bi to poslastica bila za gledatelje. Jos kad bi se do 2022 malo izjednacio grid.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako bolidi ostanu s trenutnom konfiguracijom downforcea, iz novog Lesma 2 bi izlijetali kao ispaljeni iz praćke. Kakav bi to spektakl bio, čak i bez DRS-a
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj god 10km..cca 30 krugova utrke i dovidenja..nemoguce i bezveze.
0
5