Sauber je na kraju 2017. godine bio uvjerljivo na začelju sa samo 5 bodova, što je bilo čak 25 manje od pretposljednjeg McLarena. Te bodove osvojio je Pascal Wehrlein, a Marcus Ericsson i Antonio Giovinazzi su ostali na nuli cijele sezone.
Ove godine su se preporodili i uz bolju vozačku postavu i financijsku injekciju Alfa Romea uspjeli su preskočiti Toro Rosso i Williams, te se trenutno nalaze na 8. mjestu u poretku konstruktora sa 42 boda. Od toga je Charles Leclerc osvojio 33, a Marcus Ericsson 9.
Ipak, Toro Rossov vozač Pierre Gasly kaže da je iznenađen što Sauber nema veću prednost u odnosu na njegovu momčad.
“Na neki način sam iznenađen što nemaju još veću bodovnu prednost u odnosu na nas jer su sad već neko vrijeme konstantno u Q3. Mislim da im je jako pomogla suradnja s Ferrarijem po pitanju razvoja i svakog vikenda su donosili nadogradnje. Tempo bolida je bio puno bolji od onog što smo vidjeli od njih na početku godine,” kaže Gasly.
“Trenutno su zaista kompetitivni i neće ih biti lako uhvatiti. Ali, znali smo da će do ovog doći u nekom trenutku jer su od sredine sezone pokazali zavidan tempo i znali smo da će ih biti teško pobijediti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledajući formu Saubera zadnjih par utrka jest iznenađenje na prvu što nemaju više bodova, ali je Leclerc kao glavni sakupljač bodova u Sauberu u zadnje 2/3 sezone imao mnogo odustajanja (od Monaka čak 6x) u utrkama kad je imao fine izglede za nove bodove, a u zadnjih pet utrka je 3x bio sedmi i 2x odustao, što znači da je iskoristio što je iskoristiti mogao.
Gasly s druge strane je u Bahrainu osvojio više od trećinu svojih i Toro Rossovih bodova, a Sauber ni jednom tijekom sezone nije bio u prilici da toliko bodova na jednoj utrci skupi.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa jesu bili u q3 cesto ali su i imali peha. A uz to Ericsson je osvojio puno manje bodova od Leclerca. No isto tako su u pocetku sezone bili medu losijim ekipama pa su se polako dizali . Mogli su imati vise bodova da nije bilo peha i da je broj 2 u ekipi bio malo bolji. No meni je npr nevjerovatno malo bodova sakupio Hass a imali su sigurno bolid za 4 mjesto u konstruktorima. No ocito im vozaci nisu na nivou nego svaku petu utrku.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam koliko je to bolja vozačka postava. Ericsson je tu bio i prošle godine, a Leclerc je zamjenio Wehrleina. Neću da ulazim u to koliko je ko bolji, jer nema se na osnovu čega to odrediti. Činjenica je da je bolid dosta konkurentniji ove godine, pa samim tim je i veća motivacija tima da se bori za bodove. A glavna stvar što su ove godine konkurentniji je što imaju dvije godine noviji Ferrarijev motor, a i ta finansijska injekcija im je pomogla da napokon ozbiljnije počnu razvijati bolid.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U kvalifikacijama je Wehrlein imao samo 11:9 protiv Ericssona, iako je prije toga odradio već punu sezonu u Manoru i nije debitant kao Leclerc. Razmak u kvalama je u prosjeku bio manji od 0.1s. Leclerc ima preko sekunde u prosjeku, mislim da tolika razlika mora biti znakovita.
Utrke ne trebamo dodatno komentirati.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma dobro, ja to pripisujem nemotiviranosti. Kad bih se sam stavio u njegovu poziciju, gdje se većinu sezone ne možeš boriti za bodove, i ja bih bio nemotiviran. A i tim se ne razvija, nego samo preživljava… Znam da je bilo utrka, gdje je ubjedljivo dobijao Ericssona, kada su donekle se mogli boriti, barem za ulazak u Q2. Pogotovo kad je tek u trećoj utrci startao sezonu. A kasnije su bili sve dalje od ikakve borbe.
1
1