Prema riječima Toro Rossovog glavnog trkaćeg inženjera Jonathana Eddollsa, Hondina pouzdanost je puno bolja nego što se čini izvana, bez obzira na to što je talijanska momčad promijenila najviše elemenata pogonske jedinice ove godine.
Pierre Gasly i Brendon Hartley iskoristili su po osam motora, turbopunjača i MGU-H, što je poprilično iznad limita od tri komponente po sezoni.
Bez obzira na to, Eddolls kaže da je do brojnih promjena došlo iz taktičkih razloga.
“Pouzdanost je zapravo relativno dobra,” rekao je Eddolls.
“Broj kazni zbog pogonske jedinice je jako visok i čini se da Honda nije pouzdana. Međutim, za brojne od tih kazni smo se odlučili sami kako bi motori radili što bolje, npr. nakon loših kvalifikacija. Pouzdanost se poboljšala, a i snaga sada izgleda dobro.”
Prve promjene elemenata pogonske jedinice imali su na drugoj utrci sezone kada su oba vozača dobila nove turbopunjače i MGU-H, a Gasly i novi motor.
Eddolls tvrdi da je momčad ugodno iznenađena Hondinim napretkom na području performansi. Najnovija nadogradnja stigla je u Rusiji, a premijeru na utrci imala je u Japanu.
“Iskreno, bili smo iznenađeni koliko su dobri bili na početku godine s obzirom na ono što smo viđali u medijima. Nisu bili nimalo loši i već su tad bili na razumnoj razini.”
“Kroz sezonu smo imala dvije velike nadogradnje – druga specifikacija u Kanadi i treća nedavno. Treća specifikacija donijela nam je veliki pomak u snazi, pogotovo u kvalifikacijama, i to je ono što nam je pomoglo na nekim utrkama i što će nam pomoći na sljedeće dvije,” zaključuje Eddolls.
# | Šasija | Motor | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28 | Toro Rosso | Honda | Brendon Hartley | 8 | 8 | 8 | 7 | 3 | 4 |
10 | Toro Rosso | Honda | Pierre Gasly | 8 | 8 | 8 | 6 | 3 | 3 |
3 | Red Bull | TAG Heuer | Daniel Ricciardo | 5 | 6 | 5 | 5 | 4 | 4 |
27 | Renault | Renault | Nico Hulkenberg | 5 | 6 | 5 | 4 | 4 | 4 |
14 | McLaren | Renault | Fernando Alonso | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
33 | Red Bull | TAG Heuer | Max Verstappen | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
77 | Mercedes | Mercedes | Valtteri Bottas | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
55 | Renault | Renault | Carlos Sainz Jnr | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
2 | McLaren | Renault | Stoffel Vandoorne | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
9 | Sauber | Ferrari | Marcus Ericsson | 4 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
8 | Haas | Ferrari | Romain Grosjean | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
20 | Haas | Ferrari | Kevin Magnussen | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
31 | Sauber | Ferrari | Charles Leclerc | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
5 | Ferrari | Ferrari | Sebastian Vettel | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
44 | Mercedes | Mercedes | Lewis Hamilton | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
11 | Force India | Mercedes | Sergio Perez | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
31 | Force India | Mercedes | Esteban Ocon | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
18 | Williams | Mercedes | Lance Stroll | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
35 | Williams | Mercedes | Sergej Sitorkin | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
7 | Ferrari | Ferrari | Kimi Raikkonen | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svakom novom ovakvom izjavom njih i RB sam sve vise uvjeren da neće biti konkurentni u sljedeće dvije godine.
Čim moraš svakih 3 dana davati izjavu da je sve super najčešće nije sve super.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja sam uvjeren da ćemo bit konkurenti, ali i meni je muka više od ovih izjava.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bitno je da Honda ne daje izjave non stop,a ovi se uvijek vole malo hvalit!!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
para kao da im u ugovoru stoji da nas moraju hvalit svako malo…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda ih samo novinari previše pitaju o tome? Vidimo to često da novinari znaju uporno postavljati ista izlizana pitanja, pa me nebi čudilo da je i ovdje to slučaj.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Volim Hondu i sam ju vozim, al ne volim činjenicu da će pogonit red bull i onog arogantnog mulca.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj tako,na kog si mulca mislio?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako stvarno voliš toliko Hondu onda moraš biti sretan zbog toga svega.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pola grida bez kazni. Ericsson je uzeo četvrti motor ono kada je imao onaj udes zbog otvorenog DRS-a. I ovu još jednu komponentu viška je uzeo na nekoj utrci kad je zbog nekog drugog razloga svejedno startao sa začelja.
Koliko se priča o nepouzdanosti Renaulta samo u Red Bullu, a koristili su samo jednu komponentu više od fabričkog Renaulta… McLaren izgleda najpouzdaniji od Renaultovih klijenata, zanimljivo. Ali ipak su svi ušli u kazne.
Što je bitno za Hondu, ove godine nisu imali kvarova na stazi. Osim one jedne na početku, kad je Gasly prešao preko rubnjaka.
1
0