FIA je potvrdila da je novi Mercedesov dizajn stražnjih kotača legalan nakon što je Ferrari tražio pojašnjenje oko njihove interpretacije tehničkog pravilnika.
Ferrari je FIA-u upitao zašto je Mercedesu dozvoljeno koristiti rupe u središtu kotača ako je sličan koncept zabranjen Red Bullu 2012. godine na VN Kanade.
Podsjetimo, Red Bull je tada morao mijenjati dizajn svojih prednjih kotača jer je FIA smatrala da su rupe koje kanaliziraju zrak iz kočionih diskova prema vanjskoj strani kotača zapravo pomični aerodinamički uređaj, što je zabranjeno.
Članak 3.15 tehničkog pravilnika kaže da “bilo koja komponenta koja utječe na aerodinamičke performanse mora biti čvrsto osigurana [statična] na bolidu”. Rotacija zraka u tim rupama je utjecala na protok zraka i zbog toga je proglašeno ilegalnim.
Ove godine na VN Belgije je Mercedes promijenio dizajn svojih stražnjih kotača nakon čega je uslijedila i blaga promjena ovjesa na VN Singapura nakon čega je bilo jasno da je Mercedes ponovo bolid koji ima značajnu prednost pred konkurencijom.
Kako bi se stvar raščistila, FIA je Ferrariju pojasnila da u tome ne vidi ništa ilegalno, te da Mercedesov dizajn ima drukčije namjere u usporedbi s Red Bullovim rješenjem iz 2012. godine zbog čega je ovaj sustav legalan.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pazi pojašnjenje, ima drugačije namjere. Sigurno je sigurnosno pitanje.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A nadoknada troškova za Mercedes, zato što su morali gubiti vrijeme objašnjavajući da su legalni?
Redbull je iskorištavano zrak sa prednjeg krila (koliko se ja sjećam) pa je zabranjeno.
Kod Mercedesa nema nikakvog duct-a prije točkova. Tako da iako izgleda slično, namjena je skroz drugačija. Drago mi je da je presuđeno kao legalno,.
6
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadoknadiće isti oni koji su nadoknadili i ferariju za one senzore, duple baterije.. nekoliko mjeseci
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I see what you did there :) A meni i nije drago :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovdje se radi o zadnjim kotacima. I vjerujem da nitko ne zna sto je sve u crnoj boji pa se ne vidi ispred zadnjih kotaca.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A za ovo ne postoji senzor?
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je Mercedes kažnjen za “tajno” testiranje guma kada je Hamilton “tvitao” kako surfa ili koji k već, a vozio je bolid sa desetom kacigom…
A da, nije kažnjen…
Mercedes, koji je od povratka Schumachera pa i kod dolaska Hamiltona bio bolid koji ima jako velike probleme sa gumama…
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pec, pec po ruci i propuštanje onog junior testa.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uz napomenu “Da te više nikad nisam vidio da to radiš” :prcnjau:
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
?♂️
Sigurno zele pomoci gladnoj djeci u Africi. Ne zele osvojiti prvenstvo.
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sanader je isto ima druge namjere, nije htjeo sjebat inu vec napuniti svoj džep ?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Mercedes, opet su više sile kontra Ferraria..hahaha
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar ste sumnjali da je ilegalan?
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim šta je sporno, RB je koristio kao aerodinamičko “oružje”, dok Mercedesu ovakav dizajn omogućava bolju kontrolu temperatura u gumama. Skroz druga svrha.
Više me fascinira proječna reakcija ovdje.
Kada se kod Ferraria ispituje legalnost neke komponente i ne nađe ništa tj. potvrdi se da je sve legalno onda je FIA u utroti sa MB da Ferrari gubi vrijeme na kontrole.
Kada se ispituje legalnost neke komponentne kod MB i ne nađe se ništa, onda je to opet dokaz urote FIa-e i MB-a.
Kako god okreneš ispada da je Ferrari žrtva belosvetskih urota :D
7
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda je vlada, možda su srbi, možda masoni…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Red Bull je tvrdio da je to u svrhu hlađenja guma…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da i zato je FIA da tu odradi kontrolu.
Pogledali su očito zaključili da za razliku od RB, MB ne laže jednostavno.
Ako će netko reći da FIA laže onda za njega nema smisla pratiti sport.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Objasni onda zastonsu komplet ovjes mjenjali?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta sam ja James Allison pa da znam zašto su mjenjali nešto?
I valjda već 3-4 put tražim da mi netko od vas da neki članak o tom magičnom stražnjem ovjesu, ali niko ništa već 2 tjedna, ali bitno da ga spominjete svaki drugi članak.
Tako da teško da ti mogu objasniti kad ni ti, ni bilo tko drugi ne zna šta su mjenjali i koliko.
FIA kaže da je legalno, onda je legalno vrlo jednostavno.
Ako je vama lakše zabiti glavu u pijesak i praviti se da je sve urota protiv sirotog Ferraria, vaša stvar.
Možda tako zaboravite da ide još jedna sezona bez trofeja.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Standardne felge i gotovo.
1
0