Nakon prvog dana na Suzuki stvari ne izgledaju dobro za Mercedesovu konkurenciju. Srebrne strijele imale su više od 8 desetinki sekunde prednosti ispred prvih pratioca, a to ne samo da je najveća prednost ove sezone već i najveća prednost još od VN Azerbajdžana prošle godine.
Ferrari je za ovaj vikend odlučio donijeti čak po 10 setova najmekših supersoft guma za Raikkonena i Vettela, što je više nego bilo koja druga ekipa. Agresivna taktika koja se zasad ne isplaćuje jer su stražnje gume na Vettelovom bolidu imale vidljive blistere.
“Mislim da smo previše proklizavali, a u tom slučaju temperature rastu i uzrokuju blistering,” rekao je Vettel.
Pirellijev Mario Isola također je bio iznenađen Ferrarijevom taktikom:
“To je prilično agresivan odabir. To znači da za slobodne treninge planiraju koristiti uglavnom supersoft.”
“Nemojte zaboraviti da se odluke o gumama donose 14 tjedana ranije [oko VN Austrije, op.a]. Vjerojatno su ciljali malo više testiranja na supersoftu, za razliku od drugih ekipa koje su se fokusirale više na soft.”
Pitanje je i koliko bi Red Bull mogao biti daleko od drugog startnog reda jer RB14 ima potencijala, a momčad je testirala različite nagibe stražnjeg krila danas što nije ništa neobično za njih s obzirom na to da su puno puta dosad tražili idealan balans između otpora i downforcea, često birajući različite setupe za svoja dva bolida.
Borba za Q3 bi mogla biti zanimljivija nego inače jer čak 4 ekipe pretendiraju na posljednju kvalifikacijsku rundu. Force India i Esteban Ocon izgledaju dobro, Haas također, a Toro Rosso i Honda bi s novim motorom također mogli biti u igri. Četvrta ekipa je Sauber, a iako je Ericsson danas bio uvjerljiviji od Leclerca – ne bi bio prvi put ove sezone da Leclerc pronađe još brzine s petka na subotu.
Bez obzira na borbu u sredini poretka, glavno pitanje preostaje može li se Ferrari vratiti u igru unatoč ogromnom zaostatku na prva dva treninga i skrpati nekakvu pristojnu taktiku s preostalim gumama.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je stavio sve na crveno, čak i nove naljepnice.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni Sauber izgleda najbolje u sredini poretka. Ni Toro Rosso ne izgleda loše sa novim Hondinim motorom. S obzirom da su na drugom treningu kod oba tima lošiji vozači bili ispred, a bili su visoko plasirani. Po tempu za utrku, prema AMuS-u, Sauber bi mogao biti glavni konkurent Force Indiji za četvrtu najbolju ekipu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koma.. Ne kužim zašto toliko forsiraju sa tim mekanim komponentama.. Pa stvar očito ne funkcionira.. I to već nekoliko utrka ista priča.. Pucaju sami sebi u nogu.. Do kraja sezone još će ih i Red Bull prestići.. Nevjerojatno kako uvjek uprskaju drugi dio sezone.. I to konstantno već duži niz godina.. Krenu super.. Brzi su.. Taktika.. Sve odlično a onda nakon ljetne pauze koma.. Sve zajebu i uprskaju.. Mislim da će ako tako budu nastavili brzo izgubiti i Leclerca.. Malom će dopizditi svake godine gubiti naslove pred kraj sezone zbog šlamperaja.. Mali bude otišao u Mercedes pa će ih lijepo naguziti sa srebrnom strijelom..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel netko primjetio da ove godine te mekse gume na vecini staza nedonose nista. Evo primjer koji mi je najsvjeziji je Max u russiji kada je presao na US i vozio vremena kao na starom softu. Pa se pitam kakve su te gume ako su im perfomanse iste kao softu a traju krace. Tko tu koga je??? Nekada se vidjela razlika medu gumama sada ako se i vidi to bude par krugova i onda odrzavanje tih istih guma. Imam dojam da je Pirelli ukakio s ovogodisnjim gumama i brzinom istih.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo bice izgleda isto u Japanu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je zato što ih ima previše gradacija.. Ja bi ostavio ultrasogt soft i hard i amen.. Za sve staze… I vratio bi nadoljevanje goriva..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao je jučer Hamilton da bi gume trebale biti 3 stupnja mekše, da bi ih onda to natjeralo na 2-3 pit stopa i da bi do izražaja došao skill vozača.
Nema ništa drugo nego nadati se da još omekšaju dogodine.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije vjerovatno, nego sigurno…
2
0