VN Austrije bila je prva utrka ove sezone u kojoj je konkurencija primijetila neobičnu brzinu Ferrarija na određenim dijelovima staze, te je tada počeo lov na tehničko rješenje kojeg se domislila ekipa iz Maranella. GPS podaci otkrivali su konkurentima da Ferrari ima prednost na posljednjoj trećini pravaca, ali nikom nije bilo jasno odakle dolazi ta prednost.
FIA je u prvoj polovici sezone nekoliko puta radila detaljne inspekcije, a poznato je da su već ugrađivali dodatne senzore u pogonsku jedinicu, te nije otkriveno ništa što bi ih zabrinulo.
“Ono što Ferrari radi je legalno,” glasila je poruka iz FIA-e.
Mercedes, Renault i Honda radili su na tome da otkriju navedeni trik, a u međuvremenu je Ferrari uživao prednost na stazama Red Bull Ring, Silverstone, Hockenheim, Budimpešta, Spa i Monza.
No, od VN Singapura ta prednost je nestala.
“Vidimo to jasno na našim GPS mjerenjima,” izjavio je Cyril Abiteboul, šef Renaulta.
Mercedesovi vozači odjednom su ponovo dobili naznake dobro poznate prednosti koju su uživali prošlih godina.
Njemački Auto Motor und Sport nudi teoriju, a kao izvor nude čovjeka direktno iz FIA-e. Naime, u sve Ferrarijeve pogonske jedinice je ugrađen i drugi senzor koji mjeri tok energije. Ovo je slučaj samo kod Ferrarija jer su oni jedini proizvođač motora s dvije odvojene baterije.
Njihovi konkurenti su navodno inzistirali na ugradnji novog senzora jer stari nije mogao dovoljno detaljno dokazati tok energije, a povezivanje tog detalja s očiglednim gubitkom brzine u Singapuru i Rusiji je trenutno na razini spekulacije.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto, sad Ferrari gubi prednost i u tehničkom segmentu koju je imao i koji ga je jedini držao iznad površine u borbi za titulu.
Volio bih pročitati nekakav tehnički članak ili objašnjenje FIA-e o tome zašto je takvo korištenje baterijama neregularno, meni više izgleda kao kreativna uporaba tehnologije.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A boze moj…normalna stvar za F1..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…ok, ajmo reći da je ovo i istina…mercedes u spa nije mogao parirati ferrariu po brzini, u monzi je, u singapuru koja je čista drag race utrka je bio nadmoćan , sochi također u svim mjerenjima koja sam vidio na tv-u debelo ispred (i po 7-10km od ferraria)…to naravno nitko neće ni pogledati jer je sve čisto kod merca ‘kao što je i dosad bilo’ …razlika prije te dvostruke baterije nije bila tolika u korist merca…otkud snaga? i jedni i drugi imaju spec 3 motore koji su evolucija s početka godine…hoće li to ikad doći pod nadzor? ako je na početku godine merc imao 2-3 kmh max ispred crvenih koliko im je spec 3 donio? 30ks ispred ferraria u samo jednoj evoluciji?…možda samo lupetam i ima nešto u aerodinamici no onda je ljeto bilo kobno za ferrari jer em više troše gume em im je bolid nestabilniji nego u australiji i ako su promašili sve smjerove razvoja to mi je malo previše…mah…
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci fetelova voznja u njemačkoj i francuskoj i Italiji nije utjecala na gubitak prvenstva. Ok.
7
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve veze ima članak sa Vettelom i Njemačkom i Francuskom?
Frustracije su gadna stvar…
Uostalom u Francuskoj je možda izgubio 5 bodova maximalno jer bi završio na P3 u najboljem slučaju. Završio je na P5.
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok imas pravo. Krivo protumacih naslov. Mislio sam da se odnosi na prednost u borbi za naslov. Moj bed i povlacim komentar
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA=Mercedes
Zasto ugradivati drugi senzor kad svi imaju jedan.
Ferrari se dosjetio premostiti bateriju sto bi trebalo znaciti da je nasao rupu u pravilniku i odma je FIA zakrpila tu rupu… Da je kojim slucajem Merc nasao rupu, do zakrpe tj. drugog senzora nebi ni doslo…
Sramota kako se Mercu ide niz dlaku… Da su zatrazili suspenziju Ferrarija do kraja sezone vjerojatno bi ke i dobili..
14
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je 4 godine koristio ulje kao dodatak gorivu i niko se nije ni usudio da nesto pita. Ferrari kad je nesto pametno smislio prosla je jedna utrka i FIA je odma rekla sve mercedesu sta i kako ferrari radi. Jos su 2014-te obustavili razvoj motora kako ih niko ne bi stigao u roku od 7 godina.
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jasno je odavno da svih ocih godina FIA pomaze Mercu da odrze dominaciju…
Da nespominjem nejednake kriterije za dobivanje kazni vezano za smetanje na stazi u brzim krugovima, sudare…
Hamsta gura bolid na stazi dok drugi vozaci voze brze krugove i prode bez kazne samo je jedan od primjera da FIA gura Mercove a pogotovo Hamstu…
Tragikomicno je da FIA skace kako Mercu prne istrazivati Ferrarija a da nekazem da nakon SPA Hamsta izjavi da moraju otkriti Ferrarijeve trikove kad ono 2 utrke poslije Merc dobije pola sekunde u odnosu na Ferrari…
Pametnome dosta…
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šuti, možda ti neko replicira kako “nigdje ne piše da je zabranjeno izaći iz kopita i prvo sam, pa onda sa sucima, gurati bolid po stazi, dok drugi prolaze pored sa 150 ili 200 km/h i pokušavaju postaviiti Q vrijeme”. ;) :mrgreen: :chill:
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Formula 1 je sport politike. Itekako se ovdje sve stima. I sve je nastimano jednostavno Ferrariju se nece jos zadugo dozvolit da pobjedi. To ce mozda biti 2021 ali sumnjam zbog Verstappena. Tako da jos ce mnogo save proteci dok ferrari nesto ne uradi. Sumnjam da ce se ista promjenit iduce i 2020 godine.
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Promjenit će se kaciga
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hehe, dobra. :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
AMuS i ostali pišu gluposti cijelu godinu…
Ferrari je stalno cijelu sezonu vozio sa manje downforcea da bi dobio performanse na ravnici…a ono gdje je Ferrari bio jako dobar i gdje je dobivao bolja ubrzanja dolazi od odlične trakcije koje je imao.
To se najbolje moglo vidjeti u Njemačkoj gdje su počeli svi kvocati o toj nekakvoj “magičnoj” snazi iz PU…a lijepo se može pogledati da je Vettel nadoknađivao vrijeme na super kasnim kočenjima i boljim izlazom iz zavoja što bi za posljedicu dalo bolju maksimalnu brzinu ili u krajnju ruku bolje ubrzanje.
Evo i taj primjer
https://youtu.be/0AEK5qsDDe4
Jasno se vidi gdje Vettel nadoknađuje i gubi vrijeme…primjerice u 3. sektoru koji je spor tu gubi vrijeme jer Ferrari ide sa manje downforcea cijelu sezonu…
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kod nas kažu gdje ima dima, ima i vatre :chill:
1
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=-Dj0EuxFguI
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li je to onaj isti AMuS koji je prije sezone tvrdio da je Ferrari treca ekipa na gridu ?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Totov glasnik
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I da je bliži Haas njima nego oni Mercedesu
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam kako može postojati ovako nešto, da se samo jedna ekipa kontroliše. Pa neka fino svima ugrade te dodatne senzore.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema potrebe.
To se radi samo kad imaju osnovane sumnje.
Poštenom svijetu to ne treba.
7
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuj ne treba. Prvo da kažem da ovo ništa ne mora biti istina, jer ništa od ovoga ne dolazi iz oficijalnih izvora. Ali naravno da treba. Možda Mercedes radi isto. Kada je Red Bull imao savitljiva krilca, a prolazili su FIA-in test, FIA je postrožila test za sve, a ne samo za Red Bull. Pa tako ni ostali nisu mogli imati savitljiva krilca…
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde covjece ko ce o postenju nego Merc…
Sagorijevanje ulja, nelegalni testovi sa Pirrelijem i tko zna sto sve jos…
Frende, smiri dozivljaj…
16
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Pastor
Piše ti u članku da Ferrari jedini ima bateriju podijeljenu u dva dijela i zato imaju senzor u oba dijela.
Nema smisla stavljati to u Mercedes i RB kad su im baterije u jednom komadu tj.možeš ih staviti 16 neće imati efekta nikakvog.
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi senzori nemaju veze sa baterijom iz dva dijela, nego da dodatno izmjere koliko MGU-K isporučuje snage. Jer ako se neki standardni senzor, koji koriste svi timovi, može zaobići. I sa njim se ne može detaljno izmjeriti, onda ko ti garantuje da ga i ostali ne zaobilaze. Možda na drugačiji način od Ferrarija. A opet ponavljam, možda ovo sve nema veze sa realnošću. Možda Ferarri ne radi ništa krivo. Da je ovo istina valjda bi imali oficijalnu informaciju. Onda kada su im ugradili dodatni senzor, odmah se znalo. Kažu da Ferrari od Austrije ima tu dodatnu brzinu, a ove provjere su počele od Monaka ,ako se ne varam.
Uglavnom, ako im taj standardni senzor nije dovoljan da provjere Ferrari, onda bi svi trebali imati taj unaprijeđeni, ili dodatni. Jer ako može Ferarri pored standardnog senzora isporučivati više snage od dozvoljenog, onda mogu i drugi.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako imaš neki dokaz (ne mislim bukvalno baš ti) onda to i prijavio nadležnom tijelu koje pošalje inspekciju da provjeri.
Zašto Ferrari ne šalje prijavu… Vjerojatno zato što su fini i ne znaju igrati prljavo kao Mercedes :thumbs:
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to su oni posteni sto su znali spec motora 3 godine prije ostalih , tajno testirali gume ili koristili ulje u motoru za vecu snagu? na njih mislis pod posteni svijet?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci, vec su napravljene kontrole, objavili su da je sve legano i onda su opet neki poceli kvocat i onda opet kontrola…
Sta li ce bit sljedece godine kad RB stisne Mercedes sa novom Hondinom makinom..
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je dao intervju ovaj vikend di je rekao da očekuje da će za 2-3 godine imati paket za naslov, tako da do 2021. imamo samo Ferrari i Mercedes u borbi bojim se.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čekaj, da li tebi smeta to što su pojačali kontrolu, ili što je Ferrari izgubio performanse nakon te kontrole?
Ovo je sve špekulacija. Može biti, ali i ne mora biti istina.
Ali simpatično je čitati kako navijači opravdavaju Ferrarijev izlet u zabranjenu zonu :)
8
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam di opravdavam ista, samo mi smeta to sto je ovo vec vidjeno :shock: Kontrola je napravljena, 2 puta ako se ne varam, donijeli su zakljucak da je sve OK, izdali sluzbenu izjavu.. I onda sad opet, taj dio ne razumijem.. Zasto.. Na osnovu cega.. A na pad forme smo vec navikli nakon ljeta :zubo:
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro. Nisam na tebe ukazivao, mada je replika bila tebi.
Provjeravali jednom ili deset puta, ako si legalan tebi je svejedno.
Međutim ako nisi onda je problem kako sakriti.
Već sam napisao, da ovo treba shvatiti kao glasinu na dobrim temeljima.
Imate problem što imate dobro obaviještenog inženjera koji radi za konkurenciju.
Nezgodno je kad konkurencija zna gdje treba uprijeti prstom :)
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Otkud ti ideja da je svejedno imao ti kontrolu jednom ili svaki dan…
Bokte pa probaj to postavit ovak, zamisli si da imaš neku malu trgovinu i da ti inspekcija u nju ulazi svaki dan, raskapa sve police i broji svu robu te te tjera na inventuru…
Nakon mjesec dana takve torture ne da nebi bilo svejedno, nego bi sasvim sigurno morao i zatvorit tu trgovinu jer eto nebi prodao baš ništa pošto bi samo brojio robu danima, a ak nebi prodao onda nebi bilo ni prometa (rezultata) i naravno da nebi bilo ni za plaće…
Kad te FIA maltretira na taj način čak i da si 100% legalan izgubit ćeš na performansama, jer umjesto da tvoji ljudi rade na upgradeu potrebnom za drugi dio sezone, oni eto gube vrijeme i resurse na objašnjavanje objašnjenog…
8
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na šta li je Ferrari spao kad ga porede sa piljarom. I to još njegovi navijači :prcnjau:
Ne znam šta da ti kažem na tu usporedbu.
Možda ovako:
Zamisli da si legalan pa da te boli dupe, nek mjere šta god hoće.
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa mercedes je muljao sa uljem i rekli su onda da nove specifikacije motora to nemogu imat pa je merc brze bolje uveo i zadnju spec da to koriste i ostatak godine. Ralika je ogromna u takvoj soluciji i u ovoj oko Ferrarija. Ako je Ferrari nasao neko novo rijesenje koje se moze tolerirati na rubu pravila zasto nije omoguceno da oni na starim motorima voze s time? totalno drugaciji standardi i kriteriji za jedne i druge.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto.. Lijepo je bilo dok je trajalo.. Do sad sam gajio još nekakve nade ali poslije ovoga.. Mislim da je stvarno sad gotovo.. Sva prednost je sad anulirana..
Ali jedna stvar je jako nepoštena.. Mercedes je 4 godine koristio ulje u motoru za sagorijevanje za dodatnu snagu.. 4 godine.. I da FIA nije reagirala.. Ok našli su rupu u pravilniku svaka čast nemam ništa protiv ali Ferrari su sjebali već nakon 4 utrke.. Neznam kako drugima ali meni to nije pošteno.. Zašto se jednima gleda kroz prste a druge se stalno rigorozno kontrolira.. Bit će opet jebena politika i nečiji interesi..
34
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bravo fia!
9
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ti je tak u zivotu.. Mecka ima najbolji motor 4 godine, napokon joj neko pride ili prestigne nije ni bitno odma idu kontrole.. Najgore je sto i uz svu pomoc fie sudaca i svih “neutralnih” ljudi, oni(mecka) imaju i timske odredbe(ne protivim im se) da osvoje taj jebeni naslov.. Davno je to sklopljena masinerija.. Proci ce i njihovo vrijeme kad tad..cak mi i ne smetaju ko momcad, nemam nista protiv njih, samo daj brate, pa nije samo jedna momcad f1, ili ista pravila za sve ili ukini jebeni sport.. Sramota sta rade.. Al boli njih da nekazem sta.. Pare idu.. Zivimo u kapitalizmu.. Steta je samo sto je to smece od kapitalizma zazivilo i u sportu, sto je najgore od svega, iz ove perspektive izgleda da mu je tu i mjesto.. Svake godine sve vise para a manje strasti..isto je i za nogomet.. Sve ono sto sam nekad gledao sa zarom u ocima danas gledam uz poneku pivu da mi prode tih 2 sata i tjt.. Steta.. Nisam to mogao ni zamislit prije 15 godina al eto.. Tu smo gdje jesmo.. Pozz ekipa
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ti toliko smeta kapitalizam možda bi trebao prestati pratiti F1, sport kojemu je kapitalizam srednje ime nekad i sad.
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hej FiA!
Honda se nije pokvarila vec par trka pa sam mislio, ako kojim slucajem imate koji senzor viska..
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.planetf1.com/news/pit-chat-spare-a-thought-for-valtteri-bottachello/attachment/dovzbtzwsaattwj-2/
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Klučno pitanje glasi-Kako možeš izgubiti ono što nemaš?-Sve drugo je privid,kako bi prvenstvo imalo nekakvog smisla i tako od početka hybridne ere 2014-te a trajat će do završetka ovog ciklusa,odnosno do onda dok Hamilton ne poruši sve dosad poznate rekorde.Znam da bi ovo trebao argumentirati ali po tko zna po koji put ponavljam da je Mercedesov PU original a svi drugi voze kopije i kod toga ostajem a vi se i dalje svađajte oko toga čiji tata ima večega o prosipanju bodova i ostalim za čovječanstvo prevažnim stvarima ali najprije popržite FIA-u,dodajte prstohvat Pirellija za lakše povračanje.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari ima potpuno drugu filozofiju u odnosu na mercedesov motor, sto se ne moze reci za honu npr koja je kopija
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je kolega htio reci da je Mercedes skrojio pravila za mogore i zato je on “original” a svi drugi “kopije”
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@kimi-f1-Bravo,ne samo da sam htio reči, nego sam totalno siguran! :thumbs:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Monty
Da. To sada, iz ove perspektive izgleda točno.
Mislim da će stvari biti još jasnije, kada završi sezona 2020., tj. kada završi 2021. – kada budu novi PU.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA griši — stavili su jedan dodatni senzor za bateriju ali ferkan ima dvije baterije tako da smo u očekivanju postavljanja još jednog senzora u slučaju pobjede Ferrarija .
Gastarbajterski brend zna posao ,ucili su od svojih kupaca a stavljaju i Renaultove motore u svoj (u kini slagani ) brend ali sigurno i nikada neće imati dušu a ni ferrarijev motor.
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Klasika kao i u doba Senne….Budi drugaciji i FIA ce te sje*at. Gdje bi ovaj sport bio da su 2009. Brawnu zabranili dvostruki difuzor. Zato i nema vise F1 kakvu poznamo. Svaki dio bolida su rekli kako mora izgledat i kako da tu itko napravi nesto novo.Cudim se da nisu cekali Abu Dhabi i da Ferrari i Vettel osvoje naslov pa da ulete na press konferenciju i diskvalificiraju cijeli tim ?
9
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dakle, FIA je detektirala Ferrarijevu tehnološku prednost i “objavila” je konkurenciji. Zašto nisu objavili detalje Mercove PU tijekom posljednjih 4 godine?
Tko će sada nadoknaditi Ferrariu ovu materijalnu i intelektualnu krađu?
Formula 1 više nije sport. To je samo jedan iznimno skup marketinški alat i grupa egoista koji mašu sa nulama na bankovnom računu.
To dokazuju i floskule kao “režemo troškove” i uvodimo “štedljivije motore i razvoj”, a razvoj upravo ovih bolida bio je najskuplji u povijesti motorsporta. Jednom riječju…POLITIKA.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako dobro razumijem ovaj tekst on špekulira da je Ferrari radio nešto što nije dozvoljeno pravilnikom i da ga je drugi senzor suzbio u istom i vratio na početno stanje. Odonsono Ferrari je bio primoran, radi navedenog senzora, vratiti postavke u prvobitno stanje. Drugim riječima bolid je bio nelegalan.
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tab. Uz duzno postovanje tvom misljenju, na sto svako ima pravo, mislim da ti nisi shvatio tekst. Radi se o tome da su se drugi zalili, pa ovi stavili jedan senzor i rekli da je sve u skladu sa pravilima. Onda su se opet zalili kako nesto nije uredu, pa je FIA popustila pod pritiskom i stavila i drugi senzor da otkrije o cemu se radi. Taj drugi senzor sada vec utice na performanse motora.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@speedy
Molim te mi objasni na koji način bilo kakav senzor može utjecati na performanse?
Može jedino ako si radio jednu stvar prije instalacije senzora, a nakon instalacije drugu, nema drugog objašnjenja.
Po toj logici Tab je u pravu jer ako im utječe na performanse znači da su nešto kemijali.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pod pretpostavkom da je ovo što špekulira AMuS istina. U šta ja nimalo ne vjerujem. Kad je FIA prvi put ugradila taj senzor, odmah se znalo kad su ga ugradili i šta je pokazivao. A pokazivao je da Ferarri ne radi ništa ilegalno. Tako je rečeno iz FIA-e. Ako su im ugradili drugi senzor već bi se znalo…
A razlika u brzini može biti zbog hrpu stvari. U Singapuru nisu doveli gume u radni raspon. Što se znalo i Mercedesu dešavati, u onim sezonama kad su bili loši na toj stazi. U Rusiji, kao što je Vettel rekao, nisu gubili na pravcu, nego u krivinama. Jer su bili tu negdje sa Mercedesom u prvom i drugom sektoru. Gubili su najviše u trećem. Onda ima tu i promjena nakon FP1 i FP2 sa low downforce zadnjeg krila na max downforce. Dok je Mercedes vozio sa manje downforce-a. To isto igra veliku ulogu u razlici u brzini između Mercedesa i Ferarrija. A mislim da su i tu gume igrale ulogu, jer sa low downforce krilom su imali veliku potrošnju u petak. Onda može biti još do specifikacije motora. Svi znamo da su treću specifikaciju predstavili prerano, i da neće na njoj voziti do kraja sezone. Možda je Ferarri baš ovdje odlučio da koristi spec 2…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smr.
Pazi,laicko objasnjenje…u crijevo stavis jedan senzor,i ne smeta toliko, al stavi vec dva i onda smetaju protoku. Bit price…u F1 je svaki milimetar bolida bitan i svaki senzor, dodatak znaci da se utice na performanse. Ako je nesto nelegalno,prvi bi Merc izasao sa info da su ovi varali. Ali se realno radi o tome da su ovi vidjeli da ta istraga utice na Ferrarijev performanse i u interesu im je da i dalje drze pritisak na FIA-i da nastave sa istragom dok oni prave razliku. Opet cu ponoviti sto sam gore napisao, bez obzira na sve Ferrari je odlukama na samoj stazi kao i greskama dosao u ovu situaciju.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel se tko još sjeća mclarenovog f-ducta i kako je bio zabranjen? Renaultov mass dumper iako su ga imali već od prošle sezone, nekih 12 mjeseci? Zatim mclarenova treća pedala? Toga je uvijek bilo. I biti će.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA je politička organizacija to nema dvojbe ali F1 bi trebao biti sport. Međutim već odavno to nije!
Osobni moj stav je da Amerikanci sve pokušavaju amerikanizirat pri tom unište bit mnogih stvari!
Sad vladaju F1 i očito je da su u ovih par godina promijenili već podosta stvari što se vidi svugdje
Na našu žalost te promjene nisu na bolje ,bar za sad!
Bernie kakav god bio je uspio balansirati sa toliko faktora i držao veliku većinu zadovoljnu al onu važnu većinu! Naravno da nije držao iste igrače na istoj skali važnosti uvijek nego ju je mijenjao ovisno o trenutnoj važnosti i to je njegovo umijeće jer bi zadovoljio one bitne kad tad.
Meni već nedostaje jer on je napravio “cirkus” na kotačima od F1,a ovi rade cirkus od F1
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije bih rekao da se doznala tajna nego da je bilo varanje! Sa vremena na vrijeme uvijek je neko smislio genijalnu ideju koja je davala prednost određenoj momčadi. Nije bilo varanje ili je bilo u okvirima pravila ili su pravila legalno zaobiđena i uvijek se ta tajna razotkrila
Tajne se teško čuvaju pogotovo danas ali me brine brzina kojom se ova tajna doznala
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jbg tako bi onda mogli svi vec odavno preispitati mercedesov motor da se dozna u cemu je fora. Ako je legalno od strane fie nekuzim cemu dodatni senzori. Ako nije legalno onda zna se sto ide.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sta je sa Hassom i Sauberom,jesu i njima stavili te senzore,ili oni imaju samo jednu bateriju??? Uglavnom ako jadna Honda prestinge Renault,Renault ce prvi trazit od Fia-e za senzore!!!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
samo jednu koliko mi je poznato.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa zar nije neko pravilo da kupcima moras isporucivat istu mapu i istu pogonsku jedinicu!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
možda se to odnosi samo na ICE, a ne na MGU-k i MGU-H
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaju sve isto.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jebote 4 sezone je sokantno ako merc nema 1 2 u kvalama i u utrci al kad ferrari kroz par utrka ima prednost u trecoj trecini pravca okrene se nebo i zemlja da se ta anomalija ispravi pa da nastavimo uzivati u mercedesovom 1 2. Kupljena dominacija, prodan sport..
7
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prodan je jos dok je B.E visio u njema koj na sudu i platio globu 100 mil dolara. Vjerovatno su i tamo dogovorili vladavinu mercedesa po novom teh. pravilniku. Uostalom ovo zasnje je i sam izjavio za Mercedes da su to znali daleko prije nogo svi ostali. Sport odavno n8je sport nego biznis i politika.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači… Mučkali su….
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postoje 2 varijante, a to je da su podaci tako brzo dati konkurenciji da su ovi vec poceli da koriste slicne sisteme ili se radi o tome da oni koji su FIA-u i stavili pod pritisak da provjerava Ferrarijev motor drze status quo, jer vide da ove provjere tj drugi senzor skode Ferrarijevim performansama. S druge strane za svoju situaciju su dosta krivi Ferrari kao i sam Vettel.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao je Ted sad za vrijeme drugog treninga da je pitao Charlia za drugi senzor i rekao je da nema nikakvog drugog senzora.
1
1