Predsjednik FIA-e Jean Todt tvrdi kako ne očekuje nove proizvođače motora za 2021., unatoč promjenama koje su najavljene za navedenu godinu.
Nova pravila oko pogonskih jedinica – koje bi trebale biti glasnije, jeftinije i manje kompleksne – mogla bi biti potpisana prije VN Singapura na sljedećem sastanku strateške grupe. Iako je početna ideja o radikalnoj promjeni pravila, što je uključivalo potpuno izbacivanje MGU-H, napuštena, još se uvijek dogovaraju određene sitnice koje bi dopustile vozačima da guraju još više te bolidima da bolje zvuče. Donošenje novih pravila je također bio jedan od načina da se privuku novi proizvođači, uključujući Porsche, Cosworth i Aston Martin koji su nadgledajli proces razvoja u slučaju da im se ukaže prilika da uđu u F1.
Međutim, kako su se određena pravila izbacila, Todt je rekao kako ne postoje potencijalni proizvođači koji zainteresirani za ulazak. Todt je nadodao kako je jedna strana, vjerojatno misleći na Porsche, bio ozbiljan kandidat, ali ipak za sada nemaju još zeleno svjetlo za ulazak u projekt.
“Bilo je određenih pokazatelja interesa od strane jednog proizvođača, koji je rekao kako nisu u stanju se obvezati za 2021., ali da je bitno za njih da točno znaju koja će biti pravila jer su svakako zainteresirani za ulazak u budućnosti,” rekao je Todt.
“Moj prioritet svakako je da zadržimo trenutačnu četvrotku (Mercedes, Ferrari, Renault i Honda). Uvijek kažem kako bi bilo nepravedno da im kažemo, “dobro, želimo privući novog proizvođača, pa hajmo odmah promijeniti sve.”
“Ali što onda s njima? Što onda sa svim ulaganjima koja su ulagali godinama i onda im kažemo kako mijenjamo sve zbog toga što želimo jednog ili dva nova proizvođača?”
“Iz toga razloga nema prevelike revolucije po pitanju pogonskih jedinica. Sada, ako možemo zadržati tu četvorku, za mene bi to bio sjajan uspjeh.”
Todt je još rekao kako nikada nije bio siguran da će Formula 1 biti u stanju privući više od četiri proizvođača sve dok su pravila oko pogonskih jedinica toliko različita od drugih kategorija.
“Uvijek sam bio pesimističan da sa specifičnim pravilima za pogonske jedince možemo privući više od četiri proizvođača,” rekao je.
“Osobno, osjećam kako je sjajan uspjeh to što imamo četiri različita motora na 10 momčadi – što znači 2,5 svaki.”
“Zato sam zamolio da razmotrimo neka pravila kao u drugim serijama kako bi zainteresirali druge proizvođače, gdje bi mogli imati sedam do deset kupaca u mogućnosti da kupe motor. Međutim, to se nije dogodilo.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
o ovome se već dugo priča, tako da nisam iznenađen.
ali razočaranje po više osnova stoji.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja vala nisam nesto ni razocaran ne sto nebih volio nove proizvodjace nego sto ce se ova postojeca 4 pribliziti jedan drugom a onda ce mo imati mnogo neizvjesnije trke.Vjerovatno ce dodati jos goriva da bi se motori vise vrtili i time bili glasniji.Na kraju krajeva ako je Honda mogla uci i ukljuciti se dosta kasnije od ostalih mogu i Porse ili eventualno BMW.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se. I ne mora značiti da bi novi proizvođać prošao ko Honda kada je ušla. Sve dok se dobro ne pripreme, prije samog ulaska, kada za njih nikakva F1 pravila ne važe, u smislu testiranja. Honda je malo požurila, možda ih je i McLaren požurio. Nisu imali iskustva sa ovim električnim dijelovima. Onda nisu to mogli ni ispraviti zbog tokena… Da sada ulaze, siguran sam da bi to puno bolje odradili. Našli bi nekoga ko ima iskustva, istetirali sve do maksimuma, i onda ušli. Evo recimo Porsche ima iskustva sa hibridima. Ako bi oni ulazili, mislim da nebi uopšte izgledali toliko loše prvu godinu. Mislim da njih ne koče pravila. Samo im šef treba dati zeleno svjetlo. Znamo da se i za Audi prije pričalo. Ali je problem bio u njihovom šefu, ili tako nešto…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Pastor
Sve isto mislim
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
VW (Audi) trenutno plaća ogromne kazne za prevaru CO2 mjerenja i zato su odustali od F1 projekta ili ga privremeno suspendirali dok ne prestanje krvarenje….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…evropa ima svoje zastupnike, njemačku,francusku i italiju, japan također, amerikanci ni da hoće ne bi znali napraviti motor na ovoj razini, većina momčadi je bazirana u engleskoj i od tamo dolazi najveći know-how što se tiče aerodinamike, šasije, organizacije itd. itd…nema smisla nekom njemačkom proizvođaču(budimo realni osim porsche-a i bmw-a teško tko može ući u F1) uću u natjecanje da pritom gube od merc-a..nebi išlo…postojeći proizvođači su se izborili za većinu postojećih stavki tako da nekome tko mora početi od 0 slijedi gora sudbina od honde 2015-2017…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta.. Ja sam se nadao ulasku barem Porschea ali izgleda da je i to otpalo.. Bilo bi svakako zanimljivije sa više dobavljača.. I još koja ekipa da se pojavi.. Formula 1 je ponekad sama žrtva zbog toga što je takva kakva je.. Treba tu puno love uložiti da bi se napravilo nešto.. A i lova nije nikakva garancija.. Ako ne okupiš prave ljude opet sve uzalud.. Toyota je bila lijep primjer toga.. Ušli su sa najvećim buđetom ikad.. Ponudili Schumacheru bjanko ček.. Silna lova i resursi i opet ništa.. Mislim da u ovom sportu na kraju ipak samo oni najuporniji nešto postignu.. Kao na kraju krajeva i u samom životu.. Magareća Upornost i tvrdoglavost i veliki trud i zalaganje.. Jedino tako..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekivano. Da je znala što je čeka ne bi bilo ni Honde. Tek kada Ferrari počne redovito pobjeđivati doći će do promjena.
Što kažu Ameri?
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koji ameri?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a liberty. ostaju ove pu barem do 2023.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zna li netko sta je s BMW-om ili Cosworthom? Oni su zadnji otisli iz F1 pa sam mislio da bi se mogli i vratiti ove 2021.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bmw ništa.
cosworthu treba partner/sponzor.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednostavno niko ne želi da doživi istu sudbinu kao Honda. BMW nije blesav da ulazi u šampionat gdje Mercedes dominira. Pored Honde i Renault muku muči, tako da F1 još nije pogodno tlo za druge proizvođače u koliko se nesto ne promjeni u F1 (a nece), mislim ko je iole pametan neće da bude taoc Mercedesa i Ferrarija.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes i Williams (bio jednom jedan momak zvao se Adam Parr) su gurali u smjeru ovih motora. Bernie i LCdM su bili protiv.
Sad su potrošeni ogromni novci na razvoj ovih motora i sasvim sigurno nitko od 4 proizvođača ne gleda blagonaklono na ponovo trošenje novaca radi radikalne promjene koncepta.
Meni osobno je čudno da dvije najveće auto korporacije na svijetu nemaju svoje predstavnike u F1. Ja bi rekao da je to njihova sramota.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tehnički, najveća auto korporacija (alijansa) je Renault-Nissan-Mitsubishi.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam. Evo tablice koja je bila moj izvor podataka.
This is a list of the 15 largest manufacturers by production in 2016.
Rank Group Country Vehicles
1 Toyota Japan 10,213,486
2 Volkswagen Group Germany 10,126,281
3 Hyundai South Korea 7,889,538
4 General Motors United States 7,793,066
5 Ford United States 6,429,485
6 Nissan Japan 5,556,241
7 Honda Japan 4,999,266
8 Fiat Chrysler Automobiles Italy / United States 4,681,457
9 Renault France 3,373,278
10 PSA France 3,152,787
11 Suzuki Japan 2,945,295
12 SAIC China 2,566,793
13 Daimler Germany 2,526,450
14 BMW Germany 2,359,756
15 Changan China 1,715,871
Mitsubishija nema, a Renault i Nissan se broje odvojeno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.businessinsider.com/renault-nissan-beats-volkswagen-ag-becomes-top-selling-automaker-2017-2018-1
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault%E2%80%93Nissan%E2%80%93Mitsubishi_Alliance
Tu se ne broje skupa, iako ne shvaćam zašto bi se Ren-Nis-Mit brojali odvojeno ako je VW grupa sva skupa ili GM, FCA, PSA itd?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i da se broje zajedno opet bi bili iza Toyote i VW-a.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je za 2016.
Prodaja R-N-M alijanse u 2017.
VAG je bio ispod ako im se izuzmu heavy vehicles (kamioni,busevi…).
Poslao bi linkove ali nikako da mi odobre komentar.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to je kriminal. Pa kako će F1 opstati sa 4 proizvođača?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako i dosad, očito. Od 2009. F1 nema više od 4 dobavljača motora.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nakon 2009. , ne ‘od’. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je i vremena sa samo 2: Ford i Ferrari.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekad konstruktori nisu prodavali svoje motore nego ih ljubomorno čuvali samo za sebe. Ta moda je došla kasnije kad se Ford Cosworth povukao onda je nastao problem tko će ostalima dati motore pa se Bernie dosjetio jadu…. 2004. Toyota je imala svoju momčad i prodala je motor Jordanu….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
it´s all about money
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar se netko stvarno nadao?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znamo.
1
1