Jim Clark bio je nevjerojatan vozač i čovjek. Iako nije bio čeličnih živaca, bio je omiljen u društvu i vrlo cijenjen čovjek. Najveći suparnici u Formuli 1 bili su njegovi najbolji prijatelji, s kojima je provodio vrijeme između trkaćih vikenda. Ono čime se isticao bio je strašan vozački talent, kojem svjedoči ovih nekoliko izjava:
“Na kraju prvog kruga, Clark je bio toliko ispred ostalih da smo mi u boksu bili uvjereni kako je ostatak bolida uništen u nekakvoj nesreći”, kazao je Eddie Dennis, Lotusov mehaničar.
“Čovjek je jednostavno vozio ispred svog vremena, u zavoje bi ulazio kasnim kočenjem i skretanjem u isto vrijeme. Noga na gasu u sredini zavoja, efektivno i kontrolirano proklizavanje stražnjih kotača i juriš prema idućem zavoju. Brži od svih. A da ne spominjem startove, većina bi još stajala, a Clark bi bio barem dužinu bolida naprijed.” Alan McCall, Clarkov mehaničar.
Kimi Raikkonen je već kao dijete bio odličan kartingaš, a u legendu je ušao kao 15-godišnjak, u svom prvom nastupu izvan Finske – naravno, u Monte Carlu. Tijekom utrke je slomio upravljač, a budući da nije bilo radio veze, momčad je informirao o problemu tako da je mahao upravljačem dok je prolazio ciljnom ravninom. Pritom nije puštao gas!
Niki Lauda nije bio u dobrim odnosima s Ferrarijem nakon svoje nesreće. Osim što su ga htjeli zamjeniti, što im na kraju nije pošlo za rukom, doveli su mu Carlosa Reutemanna za momčadskog kolegu, s kojim nije bio u dobrim odnosima, te ga postavili za prvog vozača. Lauda ga je svejedno osramotio kroz sezonu 1977., osvojivši 30 bodova više od njega u 14 od 17 utrka koliko je odvozio te godine.
Na pitanje novinara doživljava li Carlosa Reutemanna kao momčadskog kolegu ili protivnika u borbi za naslov je odgovorio: “Ni jedno ni drugo.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Marko :thumbs:
Evo ovom prilikom bih pozvao sve koji imaju neki dobar prijedlog da pomognu Marku i pošalju mu ga porukum, i ja ću isto učiniti kada god naiđem na nešto zanimljivo. Hajmo pomoći čovjeku, nije lako iskopati ovakve bisere koji su jako duboko zakopani. Svaka čast ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala Davide :)
Nisam baš švorc, imam još par u pripremi, ali to brzo ode.
Cijenim tvoju želju za pomoć, ali onda članak neće biti iznenađenje za one koji su poslali neku od crtica. Ne znam koliki je gušt u tomu :/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će im drago da su sudjelovali. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo za Kimija, stvarno nisam znao, koji urnebes! :thumbs:
O Laudi se manje više zna sve kad je on bio “naš” Stirling Moss – pojam brze vožnje, bar prije.
zanimljivo je i to sam htio napisati u njegovom članku u kolumni top vozača, da je njegova ideja za avio tvrtku, bila originalna, nije imao puno aviona i pilota, ali je imao vrhunske, koje je sam zapošljavao, i nudio je skuplji prijevoz, ali luksuzan, kao – ” i let linijskim prijevozom može biti ugodan, ako se plati” i bolje je bilo jedino letjeti Concordeom.
Pa kada je njegov Boeing pao, negdje u južnoj – jugoistočnoj Aziji, i kada su nakon istrage proglasili nesreću pilotskom greškom, nije se složio, jer je poznavao pilote, i rekao da takvu grešku nikada nebi napravili, te je godinama forsirao Boeing i američki NTSB dok nije dokazao da je greška bila u dizajnu aviona, i tako spasio još mnoge živote, vrlo vjerojatno.
Ne sjećam se koja komanda je pokrenuta (zakrilce, pretkrilce, revese tr. itd.), ali je znao da nebi piloti to uradili i dokazao je da se desio dvostruki kratki spoj, zbog blizu položenih instalacija, koji je isključio oba sigurnosna ventila, ili prekidača, i istjerao mak na konac – za to je trebalo dosta znanja tehničkog, kao i upornosti, ali je obranio svoje ime i svoje ljude.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Btw. dobra cover fotka, odlična štoviše! :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja priča o Laudi, stvarno nevjerojatno. Kroz šta je sve prošao i gdje god je bio, ostavio je traga.
Hvala hehe, to je Ante našao sliku, ja je mrvicu obradio i nastade ta brutalna naslovna :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo i nastavka već, bravo Marko :)
Stvarno volim te sitnice vezane uz vozače, baš ih mnogo opisuju, posebno ova za Laudu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, nadam se da će ih biti još mnogo :)
Pravi je gušt ovo čitati!
0
0