Mercedes, Force India i Williams na VN Kanade ipak nisu dobili drugu pogonsku jedinicu poboljšanih performansi, a njeno uvođenje očekuje se ovog tjedna na Paul Ricardu. Pogled na statistiku otkriva da su Hamilton, Ocon, Stroll i Sirotkin jedini vozači koji nakon trećine prvenstva uopće nisu posezali na novim elementima Mercedesove pogonske jedinice.
Dobru pouzdanost otkrivaju i brojke; kada se sve zbroji i podijeli s brojem vozača koji nastupaju s jednim dobavljačem, Mercedes je trenutno na vrhu ljestvice pouzdanosti jer su vozači koji voze na M09 EQ Power+ dosad u prosjeku koristili samo 1.08 pogonskih jedinica.
Slijede vozači koji nastupaju s Ferrarijevom pogonskom jedinicom koji su dosad u prosjeku vozili s 1.72 jedinice.
Nakon njih slijede vozači na Renaultovoj pogonskoj jedinici koji su dosad u prosjeku vozili s 1.94 komada, a na začelju su piloti Toro Rossa koji su u prosjeku koristili 2.83 Hondine pogonske jedinice.
Vozači ove godine na raspolaganju imaju po tri motora, turbopunjača i MGU-H, te po dva MGU-K, baterije i kontrolne elektronike.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Mercedes | Bottas | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
Ferrari | Vettel | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Ferrari | Raikkonen | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 2 | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 |
Force India Mercedes | Perez | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Force India Mercedes | Ocon | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Williams Mercedes | Stroll | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Williams Mercedes | Sirotkin | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Renault | Hulkenberg | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 |
Renault | Sainz | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 |
Toro Rosso Honda | Hartley | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Toro Rosso Honda | Gasly | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 |
Haas Ferrari | Grosjean | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 2 |
Haas Ferrari | Magnussen | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
McLaren Renault | Alonso | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
McLaren Renault | Vandoorne | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Sauber Ferrari | Ericsson | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Sauber Ferrari | Leclerc | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
*Renaultova pogonska jedinica
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što sam i mislio Kimi je još na starom motoru.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogli su uvesti novi i da ga kazne pa da imaju 2 da ih rotiraju, stari gdje ne treba dosta snage a novi za brze staze..
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo sa Mecedesom je zanimljivo, ponovno staza koja zahtjeva snagu motora, a oni i dalje na starom motoru
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu na starom motoru, stari motor bi ovdje vjerojatno krepao, već u Kanadi se pregrijavao i trošio više goriva od ostalih. Stavili su novi motor sa boljim Petronas gorivom itd… također i FI i Williams imaju novi motor, samo će službeno izjavit prije prvog treninga.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mečka &e kao zvanično razlog ne upotrebe nove PU u canadi je kao”ne pouzdanost”
Vjerujem da je to samo priča ida stvaraju ostale i da pokušavaju različitu taktiku od ostalih proizvođača.
Uvjeren sam u to jer če na ovih pr ih par utrka uspjet očuvati motor te će za spa i dr.bit u idealnom stanju dok če svi drugi il biti istrošeniji za jednu močnu utrku(canadu)te će riskirat ili posegnuti prije za novom PU
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mečka &e kao zvanično razlog ne upotrebe nove PU u canadi je kao”ne pouzdanost”
Vjerujem da je to samo priča ida stvaraju ostale i da pokušavaju različitu taktiku od ostalih proizvođača.
Uvjeren sam u to jer če na ovih pr ih par utrka uspjet očuvati motor te će za spa i dr.bit u idealnom stanju dok če svi drugi il biti istrošeniji za jednu močnu utrku(canadu)te će riskirat ili posegnuti prije za novom PU bez mogućnosti nadogradnje performansi za 2-e tjedna,a to je pu o vremena
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao bih da je Mercedesov strateški cilj ove sezone izvući od motora barem jednu ili dvije utrke više po pogonskoj jedinici od konkurencije i udariti što jače u zadnjoj trećini sezone. Najgoreje što u prvoj trećini sezone prije svega zbog loših izvedbi Raikkonena i Verstappena Ferrari i Red Bull nisu ni blizu profitirali već što su mogli, a mogli su skoro anulirati eventualnu prednost Mercedesa u zadnjoj trećini. Tu je i skupa greška Vettela u Bakuu s kojom je poklonio Hamiltonu pobjedu i prednost u prvenstvu, a dotad je Hamilton pokazao skoro ništa i predstavljao manju prijatnju na stazi od Bottasa. Težak posao je pred Vettelom i Ferrarijem ponovo u ostatku sezone i samo jedna utrka poput Singapura ili Malezije prošle sezone bi ih mogla potpuno izbaciti iz takta, jer su sad u dosta nezgodnijoj bodovnoj situaciji već prošle sezone, iako zasad imaju najbrži paket.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oni koji tvrde da mečka taktizira nisu u pravu, jer će u svakom slučaju stavit novi motor, samo ne znaju jeli će to biti A ili B specifikacija. Ako ostanu na A specu onda imaju motor otprilike iste snage ko B spec Ferrarija i praktično izgube C stepenicu u razvoju. S druge strane ako stave B spec. imat će nešto jači motor upitne pouzdanosti. Jako teška i komplicirana odluka. Taktički su u lošijoj poziciji jer su prekasno mijenjali prvi motor, spržili ga toliko da im je prevelik rizik ponovo ga koristiti za nezahtijevne staze, dok Ferrari i Renault mogu koristiti prvi PU npr u Singapuru ili Mađarskoj.
1
1