Talijanski proizvođač guma Pirelli eksluzivni je dobavljač za Formulu 1 od 2011. godine, a trenutni ugovor im istječe krajem sljedeće sezone. To se poklapa s vremenskim okvirom u kojem novi vlasnici Formule 1 žele promijeniti pravila, među kojima bi novost mogla biti mijenjanje dimenzije kotača. Pirelli kaže da je spreman na taj potez ako Liberty odluči odbaciti 13-inčne kotače i prebaciti se na nešto veću dimenziju.
Pirellijev glavni izvršni direktor Marco Tronchetti Provera kaže:
“Otvoreni smo. Vlasnici očigledno moraju pronaći prava pravila, a momčadi moraju biti spremne usvojiti ih.”
Naravno, veći kotači značili bi i drugačije ovjese F1 bolida.
“Moramo testirati bolide. Moraju razviti drugačije bolide za 18-inčne kotače. Prigušenje između ovjesa i guma, različite veličine, sve se treba testirati i to uzima vremena”, dodao je Tronchetti Provera.
O većim kotačima se raspravljalo i prije par godina, a Pirelli je tada isprobao niskoprofilne gume na 18-inčnim kotačima. Kao jedan od problema za talijansku kompaniju bio je upravo manji profil gume gdje bi imali manje mjesta za svoj logotip.
“Zadovoljni smo s 13, zadovoljni smo s 18. Pronaći ćemo način za postavljanje logotipa. Prije tri godine smo pokazali 18-inčne gume. Razmišljali smo unaprijed”, rekao je Tronchetti Provera.
Još jedna novost bile bi ‘pametne’ gume s ugrađenim senzorima koji bi slali podatke o performansama guma.
“Ako to pomaže sportskom aspektu, spremni smo i za senzore. Momčadi to moraju uzeti u obzir s obzirom na protok informacija koje već imaju.”
“Već smo spomenuli da smo spremni započeti testiranja. Želimo znati koje informacije žele. Tu smo da nastavimo pomagati evoluciji tehnologije i showa”, zaključio je Tronchetti Provera.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikako mi ne leže ovakve gume na F1 bolidu… Puno efektnije mi je s malo više mesa. Možda je stvar navike…
40
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je čak s boka izgledalo dobro na tom Lotusu. Možda zato što je felga zlatna, a bočna strana gume sa žutom crtom pa se lijepo uklapa u Lotusov bolid koji ima zlatne linije. Ipak, mislim da je 18 možda malo previše.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je, po meni je 15-16 prava mjera, može ostati dosta mesa, a opet nije ko s tački. Trebaju bolidi zadržati mekoću guma, nema čari ako ne mogu nemilosrdno gaziti po pasicama i poskakivati po njima…s niskim profilom toga nema.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
meni se sviđaju.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a mozda je ovo samo priprema da se usvoje te gume ako nekome bude trebala bodovna pomoc u prvenstvu?? salu na stranu, pa meni ne izgledaju lose a i mislim da bi bila manja sansa pucanja gume kod dodira bolida je jer je bocna strana gume daleko manja. Izgleda ok ovako na prvu.
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo izgleda baš gadno…
Ova promjena bi bila samo da se nešto mijenja…nema dobro razloga za ovakvu promjenu.
Zapravo vozačima će štetiti ovako velike gume jer neće moći vidjeti apex zavoja kako treba…
Veće gume jedino pomažu oko kočnica…ali nije da su sada kočnice toliki problem u današnjoj F1.
3
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ostaje isti promjer kao i prije samo su niskoprofilne
25
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne izgleda loše na ovom Lotusu, ali nisam za, zbog drugih stvari, koje su bitnije za utrkivanje od estetike.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu gume 18 inča nego felge … hmmm?
2
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se netko sjeća niskoprofilne su bile uvjet koji je Michelin postavljao da ostane u F1 ili da se vrati onda kad se Bridgestone povlačio….
Promjena profila guma je potpuni reset dizajna śasije. Kad recimo ne bi dirali motore jedno dulje vrijeme mogli bi stvari resetirati pomocu promjene profila guma.
2
0