Max Verstappen će današnju VN Monaka startati s posljednje pozicije s obzirom na to da jedini nije postavio vrijeme u jučerašnjim kvalifikacijama. U tome ga je spriječio udes s trećeg slobodnog treninga zbog kojeg je Nizozemac već dobio novi mjenjač i kaznu od 5 mjesta, a momčad je ovu situaciju iskoristila kako bi u Maxov RB14 ugradila i novi, treći po redu MGU-K, što će za sobom automatski povući kaznu od 10 mjesta na gridu.
Ovo je prvi slučaj ove sezone da je jedna ekipa morala prekoračiti dozvoljeni broj elemenata pogonske jedinice, iako se u ovom slučaju ne radi o tome da je Red Bull to ‘morao’ učiniti, već su jednostavno iskoristili priliku i u opticaj dodali svježi element za kojeg realno neće biti kažnjeni.
Ove sezone vozači na raspolaganju imaju po tri motora, turbopunjača i MGU-H, te dva MGU-K, dvije baterije i dvije kontrolne elektronike.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li može koristiti stari MGU-K na nekoj slijedećoj utrci?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo vrijedi za prvi uvedeni dio?
Pametna odluka u svakom slučaju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem, što si mislio s ‘prvi uvedeni dio’?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li je na snazi pravilo o zabrani gomilanja komponenti?
Prvi put kad prekorače dozvoljeni broj, još uvijek mogu koristiti stare komponente.
Nakon toga ne smiju koristiti stare komponente.
Ili sam ja to pogrešno zapamtio?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve komponente (i stare i nove) mogu koristi kako, gdje i koliko hoće. Jedino me pamćenje slabo služi vezano za ovo gomilanje elemenata na jednom GP vikendu, mislim da su to bili zabranili u 2016., ali ne znam je li to ukinuto. Neka napiše netko tko je 100% siguran.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
During any single event, if a driver introduces more than one of a power unit element that is subject to a grid penalty, only the last element fitted may be used at subsequent events without further penalty.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na pojašnjenju. :Thumbs:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dakle, smiješ gomilati na jednom eventu, ali pod uvjetom da ju i koristiš. Ako sam dobro shvatio. Ima logike. Ako ćeš dva puta uzeti novi element iste komponente, a samo jedan ćeš koristiti, onda samo za taj prvi kaznu odrađuješ na postojećem eventu, a za drugi odrađuješ na sljedećem (i na prethodnom, jasno). Tako sprječavaju silovanje pravilnika i situacije. Koristiti oba nagomilana, ili uzmi i koristi samo jedan.
Hvala za info.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A njemu su baš pred ovaj vikend stavili drugi. Izgleda da je taj doživio dobar “stres”, kad se već pristupilo zamjeni.
Ali sada ovaj treći im dođe kao gratis, ako dobro shvatam, to jest besplatna zamjena za određeni period.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, besplatna promjena. Još jedan MGU-K će svakako morati uzeti u nastavku sezone jer bi Renault uskoro mogao konačno predstaviti novu specifikaciju te komponente, za razliku od ove iz 2016. A imat će i ovaj ‘gratis’ element kojeg će moći furati na slobodnim treninzima, tako da bi čak s ta 4 MGU-K teoretski mogli do kraja sezone ako ne bude nepredviđenih kvarova ili scenarija.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je treci a dva su dozvoljena bez kazne onda se prva dva mogu zaboravit il sam ja zabrijo.. Rotiranje unutar dozvoljenih komponent je u redu, ovo je treca i kaznjiva i samim time koristenje prve 2 komponente je gomilanje..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam mislio da su samo ES i CE ograničeni na po 2 po sezoni. A ovo ostalo po 3?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitanje, sto mislite hoce li sjebat nekon ferrariu trku kad ga budu obilazili za krug? (A ako se nesudari na pocetku vjerovatno oce jer je to monako)
1
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo.
5
3