Nakon što se u medijima podigla buka oko konfiguracije baterija u Ferrarijevom bolidu i eventualne mogućnosti isporuke više energije od dozvoljene količine – FIA je za ovaj vikend montirala poseban hardver u bolid iz Maranella kako bi osigurali da je sve po pravilima.
“Sad smo zadovoljni, sve je u redu,” kaže FIA-in tehnički delegat Charlie Whiting.
“Stvar je preuveličana kad su se paddockom poput vatre proširile neosnovane optužbe. Sve je došlo od Ferrarijevog čovjeka za motore koji je sad u Mercedesu, ali njegova informacija je očito bila stara koliko je morao pauzirati između mijenjanja ekipa.”
Kad Whiting spominje “Ferrarijevog čovjeka za motore” očigledno misli na Lorenza Sassija. FIA je upit dobila od Mercedesovog tehničkog direktora Jamesa Allisona, i to uoči četvrte utrke sezone – VN Azerbajdžana.
Zbog te prijave FIA je pratila sustave Ferrarija u Bakuu i Barceloni, a Whiting je najprije rekao da je u podacima vidio neke stvari koje nije mogao objasniti, a Ferrari je dao “neuvjerljiva objašnjenja”.
“Zaista smo htjeli doći do poante stvari i u Španjolskoj smo obavili dodatna mjerenja da vidimo što se događa i bili smo zadovoljni s tim.”
Jean Todt, predsjednik FIA-e, je dao zanimljiv komentar:
“Ako neka ekipa ima sumnje, mogu uložiti protest. To bi bilo puno zdravije nego da manipuliraju s medijima.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Morale bi postojati nekakve sankcije za lažno prijavljivanje. Naime dio tehničkih resursa Ferrarija se morao baviti Charliejem i njegovim dečkima umejsto da rade ono što trebaju. Dakle, može se reći da je to bilo namjerno ometanje i to je trajalo dvije utrke. Izeđu trka je također bilo dopisivanja i objašnjavanja. A zašto? Zato što je netko htio ispasti faca.
Ja mislim da bi FIA morala protest riješiti u 14 dana. A neuspješni žalitelj bi morao dobiti neku vrstu kazne i financijske i sportske jer su ometali svojeg konkurenta u normalnom utrkivanju.
52
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se. Sigurno su potrosili dobar dio resursa za svo ovo istrazivanje i petljanje po njihovim bolidama. Stvarno bi trebala biti sankcija za nesto ovakvo. Slicno kao i tenisu s analizon je/nije out/in, ali s malo jacim “kaznama”.
Ali vec je netko napisao – neka im Ferrari vrati na stazi. ?
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U hokeju imaš pravilo da ako se na tvoj zahtjev radi video review gola i ispadne da nisi u pravu onda gubiš timeout.
Također ako se žališ na protivnikovu opremu, a ona ispadne ok onda također dobijaš nekakvu kaznu….
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi očito si pomiješao sportove :mrgreen:
U ovom sportu svako ima pravo da uloži argumentiran protest.
Ukoliko FIA procijeni da su argumenti validni otvara slučaj.
Nakon pregleda i predočenja dokaza, zaključi se da je prigovor bio osnovan ili ne.
Ovdje ne postoji Eagle Eye tako da je usporedba promašena.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har Kl
Nije usporedba promašena. Ti svojim protestom ometaš normalno funkcioniranje druge momčadi jer se ona mora baviti dokazivanjem da nije kriva i na to troši vrijeme svojih inženjera i mehaničara umjesto na pripreme za trku i razvoj novih poboljšanja.
Dakle, nije to tako bezazleno. Nekad je bilo trivijalno, staviš bolid na vagu i bok – protest riješen u 15 minuta. Ovo je trajalo 4 tjedna. To je puno previše ometanja rada momčadi za protest koji je propao.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što rekoh, ukoliko FIA procijeni da nema osnove za pokretanja “slučaja” oni ga neće ni pokrenuti.
Znači oni su ti koji su krivo procijenili.
Ako neka ekipa ima problema sa troškovima nek se obrate FIA za refund :)
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne može novac platiti izgubljeno vrijeme u razvoju bolida i pripremama za utrke
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravio si navest, da bi se onda rijetko tko zalio a mozda ne bi uopce nitko. Nemoguce je da netko bude siguran u ilegalnost bolida, sve su to nagadjanja zbog toga se i istrazuje
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da, ali ovako izmaštaš neko sranje ne podneseš čak niti formalni protest neko samo kroz engleske dezinformatore pustiš glasine i onda nek se netko pere od toga i 4 tjedna se bavi zadovoljavanjem FIAe umjesto utrkivanjem. Baš čudno da je na tim utrkama Mercedes pobijedio. :)
Ja bi rekao da je to način ponašanja koji zaslužuje sudski epilog s ogromnom odštetom. Naravno iz političkih razloga Ferrari će pojest govno i ništa se neće dogoditi.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
Pa nije Mercedes znao koliko će FIA-i trebati da ocijene je li bolid legalan ili ne.
Ako je istina što Rosberg kaže da su mijenjali software onda je nešto očito bilo na granici legalnosti.
U svakom slučaju Mercedes nije mogao znati da će ovako dugo trajati, koliko su oni znali FIA je mogla ko u slučaju krilaca na retrovizoru donijeti odluku u 48h.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes nije niti službeno protestirao, samo je lansirao medijsku kampanju.
Ja mislim da mora biti sankcija za odbijen prosvjed. Inače ćemo vidjeti poplavu prosvjedovanja kako bi se omela konkurencija.
A pogotovo mora biti sankcija za medijsku kampanju.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kleveta… Rusenje ugleda… Tuzba…
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A jel istrazen Mercedesov odnosno Red Bulov bolid(iz doba Vetela i Vebera ?
15
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je najistraživaniji bolid u povijesti F1.
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ante Vetma,i sta su dokazali,da je ilegalan????
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikad. Pravila koja su bila napisana u tom trenutku, Red Bull je uvijek poštovao. Samo je stvar u tome što je kmečanjem drugih pravilnik mijenjan da bi se Red Bullu nešto zabranilo. Tu ništa nije ilegalno. Te svtari su postajale ilegalne, samo zato što je Red Bull bio u prednosti.
Naravno poslije izmjene pravila promjenjeni su i sporni dijelovi, tako da je sve regularno bilo sa Red Bullom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je..dokazano je bio nelegalan xD
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ajde dobro da je ovo riješeno bez ikakvih posljedica.
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda bude posljedica u Mercedesu….
16
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto bi bilo?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
neka im Ferrari uzvrati na stazi
30
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prljave igre mercedesa kad nisu dominatni, kako se niko nije zalia na njihov zadnji motor kojeg su stavili na spa imoga je trosit ulje ko i prije dok ostalima ne to nema veze
46
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta je sa istragom Mercedesa i “tajnog” testirtanja sa gumama?
31
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
merc ‘kažnjen’ propuštanjem trodnevnog testiranja mladih vozača. :chill:
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas mi je drago sto je potvrdjen kao legalan bolid. Dok su dominirali im nista nije smetalo. Sad odjednom cim ih stisnu – kme kme, oni koriste ilegalne stvari.
Neka fino Ferrari sad osvoji prvenstvo i tako im dokaze da su najbolji.
21
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa zar i nije logicno da im nista nije smetalo, ljudi napravili najbolji PU i uzivali u pobjedama. Sad kada su stvari malo drugacije, logicno je da se sve pozornije prati.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevjerojatno je koliko je ovdje navijaca ferrarija mrzitelja svega drugoga osim ferrarija i njihovih odluka. Budite realni. Ja sam duze vrijeme navijac ferrarija zbog jednog vozača koji je tamo ali sam neutralan. Da nebi bilo…. Ovako, momcadi imaju pravo uložiti protest. I neka ga ulože ako misle da nesto nije legalno. Glupo je jedino sto mercedes nije ulozio protest nego je to vise manipulirao kroz medije i paddock i zbog toga smatram da mercedes zasluzuje novcanu kaznu tako da nekoj od drugih momcadi nebi palo na pamet nešto slično. Gospon VRSV546 iz kojeg razloga nitko od momčadi nije tada uložio žalbu na njegov motor i potrosnju ulja? Stalno nekakva spika kako su oni nesto mogli a drugi nisu. Ako je drugima to tako bilo čudno, iz kojeg razloga nisu ulozili zalbu? Od sada ako jedna momcad ili vise njih ne ulože žalbu niti jednu prituzbu kroz medije jedne momcadi prema drugoj za nelegalnost bilo cega necu prihvatiti. A bdw. Kazna jer Charlie ima vise posla? Hehhehehe pa neka samo radi. Pogotovo neka poradi na smirivanju Hornerovog pulena Verstapena
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ovdje se baš vidi suprotno, odnosno koliko ljudi mrzi Ferrari. Toliko optužbi da su nelegalni, bez ikakvih dokaza, i na kraju ne ispadne ništa…
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li išta mjenjano na tom “sumnjivom” sustavu ili je isti kao u prvih 5 utrka?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hardware nije mijenjan. Da li su uspjeli sakriti eventualno nešto, niko ne zna.
Uglavnom sve ostaje kako je i bilo prije VN Monaka.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sad sam slušao na sky-u nica rosberga, brundlea, di restu…
rosberg kaže da su u ferrariju nešto mijenjali u softwareu i da je sad sve ok…ali postavlja pitanje ‘što je sa prijašnjim utrkama’.
brundle kaže da su fia i ferrari postigli nekakav dogovor.
sve u svemu nisu zadovoljni što je sve prošlo bez kazne za ferrari.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidio također, zato me i zanima.
Sve u svemu malo neprofesionalno takve komentare davati po mom mišljenju.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postavlja se i pitanje otkud Rosberg to zna.
Kako god. Dok god se ne dokaže suprotno oni su legalni.
Taj kontrolni element će biti uklonjen.
Niko im neće braniti da vrate na stare postavke
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Engleska posla. Zato Ferrari ima veto.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi rekao da je FIA ovo namjerno izvela na utrci, i ako možda i ima nešto sumnjivo, ovdje se to moglo prikriti i ugasiti priče. Smatram da je možda nešto i bilo, ali je progledano, kao kontra usluga za izmjenu guma u 3 staze i Ferrarijev blagoslov na to, iako vidno pogođeni, pa i za retrovizore, koji su jedan dan, tj. vjerojatno mjesec prije bili ok, i onda nakon 2 dana ne. Možda je urota, ali ima smisla, i jako sam siguran u to. I drago mi je da je tako.
A za takve “detaljne” optužbe bi kanjavao Mercedes (ili drugu ekipu) jer su jasnom, preuzimanjem ljudi došli do jaaaako bitnih detalja protivnika. Ne znam koja je razlika između toga i špijunske afere s McLarenom. Rok za prelazak po meni treba biti minimalno godinu dana, a recimo ako ekipa utvrdi da je radio s pogonskom jedinicom npr, da ekipa iz koje odlazi može još 6 mjeseci tražiti produženje tog roka. Time bi tajne bile osigurane za 2 sezone, čime bi postale beskorisne.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj da ste naivni Ferrari je uvek na granici regularnosti…
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a ja naivac mislio da je gotovo:
https://www.racefans.net/2018/05/27/fia-adding-more-monitoring-to-ferraris-power-unit-for-next-race/
0
0