FIA vjeruje da će aerodinamički paket za 2019. godinu imati dva velika efekta: povećat će se broj pretjecanja, ali će isto tako bolidi biti sporiji za 1,5s.
Novi paket uključuje jednostavnije prednje krilo i prednje kočione diskove, kao i veće stražnje zakrilce za jači DRS efekt. Sve to uzrokovat će manju aerodinamičku efikasnost nego što bolidi trenutno imaju.
“Očekujemo izgubiti možda sekundu i pol, tako nekako,” kaže Nikolas Tombazis, FIA-in tehnički šef za jednosjede.
“Teško je predvidjeti razvoj bolida od strane momčadi, ali sigurno očekujemo da će gubitak performansi biti otprilike na toj razini.”
Tombazis je uvjeren da će to donijeti rezultate:
“Šanse da će to učiniti utrkivanje boljim su vrlo dobre. Također postoji šansa da će se utrkivanje poboljšati, ali ne previše.”
“Šanse da će stvari biti gore su blizu nule, ako ne nula, po mom mišljenju.”
“Stvar nije crna ili bijela, ili možete slijediti drugi bolid ili ne možete. Nadamo se poboljšati blisko utrkivanje i mogućnost da se neposredno slijedi drugi bolid.”
Tombazis je uvjeren da bi pretjecanje postalo još gore da se ove promjene nisu uvele.
“Ja mislim da bi utrkivanje postalo još gore da nismo donijeli ove odluke.”
FIA će se u Barceloni sastati s tehničkim šefovima ekipa da bi u detalje raspravili novi aerodinamički paket, te da bi saslušali o potencijalnim rupama u pravilniku koje su možda otkrivene od 30. travnja kad je prijedlog usvojen.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja ovo glupost jbt?! Takmicenje u brzini namjerno usporavaju za 1.5 sekundu wtf??
1
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa svako nekoliko godina uspore bolide novim setovima pravila.
s obzirom da se da bi ove promjene trebale olakšati praćenje bolida, podržavam ih.
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i logično je da, ako će im smanjiti potisak koji su dobijali od prednjeg krila, da budu sporiji.
Ja bih još malo usporio.
Ta razlika je neprimjetna golom oku, pogotovo što će svi biti usporeni.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apsolutno se slažem sa usporavanjem bolida. Najveći je problem što su tako brzi, zato je i teže prestići.
Pogriješili su i kad su stavili šire gume jer se zavoji sada puno brze prolaze i samim time puno brže postigne max brzina na ravnici i samim time onemogući prestizanje.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemam ja ništa protiv minimalnog usporenja. Ali ovo definitivno nije i neće biti potez u pravom smijeru. Povećati efekt DRS-a za 30% će biti žešći fail. Sva se frka digla zbog Australije, a sve preostale utrke su bile odlične i po pitanju prestizanja, i po pitanju težine istih. Nije bilo prelagano, nije bilo preteško.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo tako Pastor.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo bi trebali onda skratit drs zone na nekim stazama (npr. Bahrain) da ne budemo opet imali zaobilaženja
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
znači uživajmo u ovogodišnjim bolidima jer ponovno kreće ciklus usporavanja
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovim potezom Mercedes i Ferrari su najviše sapleli Renault i McLaren, jer su McL i Ren momčadi koje su za iduću sezonu gledale da se vrate u vrh i vjerovatno su već počele s razvojem bolida, a ovime kreću od početka i sve što ove sezone rade s bolidom (aerodinamički) kako bi se približili vodećima je uzaludno jer samo bezveze troše vrijeme kad ćemo od iduće sezone imati više-manje potpuno nove bolide i za vrijeme koje one budu razvijali ovogodišnji bolid, Ferrari i Mercedes će lijepo raditi na bolidu za 2019.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To Ferarri I Mercedes donose ovu odluku?
Ne vidim zasto bi kaskali za spomenutim, svi ce u isto vrijeme saznat za promjene i krenut sa prilagodjavanjem za sezonu a i uvijek se paralelno radilo na trenutnom i buducem bolidu tak da opet ne vidim neki hendikep..
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari i Mercedes su imali presudnu ulogu u donošenju odluke (oboje su glasali za).
Sa razvojem je stvar da su često bolidi evolucije iz godine u godinu ali sad imamo poprilično novi bolid za iduću godinu (prema Horneru) a za to su momčadi doznale manje od godinu dana prije nego što te bolide trebaju pretvoriti u stvarnost. Do sada kad bi imali veliku promjenu u pravilma momčadi bi znale za to puno prije nego što je slučaj sad. A još je stvar da ta nova pravila nisu ni definirana do kraja. Također je zanimljivo da je Horner rekao da su velike momčadi bile protiv tog prijedloga a onda da su u roku tjedan dana promijenili mišljenje i podržali prijedlog.
Cijeli članak:
https://www.autosport.com/f1/news/135938/horner-stunned-immature-2019-changes-passed
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I dalje ne vidim niciju prednost jer su svi u istom polozaju..
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se u potpunosti samo bih nadodao da si zaboravio Rb,opet se ide niz dlaku mercedesu i ferariju
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:facepalm: i to žešći
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači ovako – lakše praćenje bolida zbog jednostavnijih krila, stisneš DRS i preletiš ga na ravnici. Neš ti utrkivanja….Jadno
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto umjesto povećavanja krila – DRS-a, ne spuste ga nisko i drže ga stalno otvorene
Automatski bolid iza ima downforce na prednjim kotačima
0
0