Međunarodna automobilistička federacija je ranije u par navrata smanjivala dopuštenu količinu ulja koja se u cilindrima smije koristiti kao sredstvo koje prilikom sagorijevanja dodatno pospješuje performanse motora s unutarnjim izgaranjem.
Danas je potvrđeno kako je FIA otišla korak dalje te je momčadima Formule 1 zabranila nadopunu ulja tijekom kvalifikacija.
Ovo će FIA-inom tehničkom delegatu Jou Baueru i njegovom timu dati bolji uvid u potrošnju ulja tijekom sesije u kojoj ekipe najviše mogu dobiti na ovom polju, pogotovo u najvažnijim krugovima treće kvalifikacijske runde.
FIA je pojasnila da momčadi sada tijekom kvalifikacija ne smiju dolijevati ulje niti ga premještati iz pomoćnog spremnika u bilo koji dio sustava podmazivanja.
Iako ovo sugerira da su neke momčadi upravo ovako kompenzirale nešto veću potrošnju ulja, izvori tvrde da se zapravo radi o preventivnim mjerama.
U tehničkoj direktivi koju je momčadima uputio FIA-in voditelj tehničkih pitanja među natjecanjima jednosjeda Nikolas Tombazis stoji:
“Nakon brojnih diskusija na ovu temu, želimo pojasniti stvari kako bismo FIA-i precizno i u pravo vrijeme omogućili motriti potrošnju ulja tijekom kvalifikacija, tako da nikakvo ulje ne smije biti dodano bolidu niti bilo kakav pomoćni spremnik smije biti aktiviran, odnosno ne smije postojati protok ulja između pomoćnog spremnika ulja i bilo kojeg dijela sustava podmazivanja motora.”
“Iznimke od gore navedenog mogu se, međutim, odobriti u određenim prilikama nakon zahtjeva ekipe, a bilo kakve iznimke tog tipa će biti dopuštene po nahođenju FIA-inog tehničkog delegata.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I sad ono najvaznije, koga od ekipa ova promjena najvise pogada?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferari 100%
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo cije se ime spominje i tko mu je bivsi poslodavac
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Benetton… McLaren.. Manor.. Ferrari
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nazalost Ferrari…
Sad kad je Ferrari doskocija i vjerojatno na rubu legalnosti u vezi sa uljem, sad se to sve zabranjuje… Dok je Mecka zarila i palila sa uljem e tad je to bilo manje bitno…
14
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gluposti.
Najviše je pogođen Mercedes, manje Ferrari, a izuzetno odgovara Renault-u i Hondi
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da si u pravu. ;)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel’ bi mogao netko malo obrazložiti svoj stav o pogođenosti?
Na osnovu čega ste zaključili o pogođenosti Ferrarija ili Merca ovom uredbom?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kvalifikacijski način rada pa koriste ulje kao gorivo kako bi u kraćim periodima imali/dobili više snage u motoru…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Negdje sam procitao da je Ferrari ove godine na rubu legalnosti sa sagorijevanjem ulja tj. da onaj silni dim iz njihove garaze koji je uvijek prisutan prije Q3 krugova je ubrizgavanje ulja u komore pa samim time imaju vecu snagu u tom jednom krugu… Rezultati u kvalifikacijama to jasno i pokazuju…
E sad ako Merc potone jos dublje a Ferrari zadrzi ovakvu razinu u Q3 onda je jasno da je Merc u problemu…
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već smo konstatovali da su dostigli novi level – da imaju Quali mod bez dima iz garaže. ;)
:rofl: :rofl:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim prije svega Mercedes jer su već početkom ove sezone bili primorani vratiti se na specifikaciju iz 2016 godine da bi bili u gabaritima kako bi se reklo za ovu sezonu.
Pa mislim da svaka promjena po pitanju ulja više zadaje glavobolje Mercedesu nego Ferrariu.
2
1