Mercedes se odlučio za najkonzervativniji pristup u odabiru guma za nadolazeću VN Španjolske, a Ferrari je najagresivniji među vodećim ekipama.
Pirelli je za Catalunyu spremio medium, soft i supersoft mješavine guma.
Lewis Hamilton i Valtteri Bottas uzeli su po tri seta mediuma te po pet setova softa i supersofta. Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen su se, s druge strane, odlučili za samo dva seta mediuma, četiri softa i sedam najmekših guma.
Red Bull je na sličnoj strategiji kao i Ferrari, razlika je jedino u jednom setu između mediuma i supersofta.
Williamsov Sergej Sirotkin je daleko najagresivniji s čak deset setova najmekših guma.
Utrka u Španjolskoj bit će prva staza na kojoj će sloj guma biti stanjen za 0.4 mm zbog bojazni od njihovog velikog zagrijavanja na novom asfaltu. Izmijenjene gume čekaju nas i u Francuskoj te Velikoj Britaniji gdje momčadi također čeka nova podloga.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
znači 0.4mm (ne 4mm) će riješiti problem pregrijavanja guma? Sumnjam da gazište gume povećano za jednu vlas kose može riješiti takav problem.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gazište će biti smanjeno, ispravio sam sad.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nebitno.
Isti đavo, sad se i ja pitam isto što @diffuser?
Samo s “kontra strane”.…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kažu da ta minimalna promjena gazišta pravi razliku na stazama s novim asfaltom, a to su testirali još prošle godine.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aha.
Oni najbolje znaju.
Hvala.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajd nadam se 2-stopu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad sam malo pogledao odabir guma i nije mi skroz jasno zašto je Williams ovako agresivan. Dakle, Williams je kod oba vozača odabrao po 1 set srednje tvrdih guma tog vikenda (soft). Ako se ne varam, to se dosad nikako nije dogodilo da oba vozača iste ekipe srednju mješavinu donesu samo po jedan set. Kakvu to oni taktiku planiraju? Samo i isključivo supersoft + medium u utrci? Znamo da nakon 40 minuta FP1 jedan set ide natrag, još jedan ide natrag nakon kraja FP1, dva se vraćaju nakon FP2, još dva nakon FP3. Znači, čak ako jedan vozač testira kako radi soft – vrlo je vjerojatno da će te gume vratiti natrag i neće ih imati za utrku. Doduše, onda će mu kolega znati kako to radi imat će jedan set za sebe…
Razumijem da planiraju supersoft+medium, ali neobično mi je da si ne ostave barem rezervu da imaju jedan soft ako se dogodi kao u Bakuu da se sporo griju i sporo troše…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da su totalno fulali u Williamsu…velika je šansa da će upravo Soft guma biti prava guma za utrku…ne znam što će im ovoliko SS-ova.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije povecano gaziste nego je stanjen sloj gume za 0.4mm
https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2018/4/pirelli-reduces-tread-depth-for-barcelona–silverstone—paul-ri.html
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala!
0
0