Prve ovogodišnje kvalifikacije nisu nam donijele ono što smo svi očekivali – Lewis Hamilton uništio je konkurenciju na kvalifikacijama za VN Australije. Bio je brži čak šest desetinki od drugoplasiranog Raikkonena i trećeplasiranog Vettela.
Nakon kišnog trećeg slobodnog treninga za prve ovogodišnje kvalifikacije dočekalo nas je nešto bolje vrijeme, a staza se osušila pa su svi vozači izašli na slick gumama. Prvi dio ove runde pretvorio se u pravu borbu vodećih momčadi, a najuporniji je bio Hamilton koji je nekoliko puta pokušavao skinuti Raikkonenovo vrijeme. Na kraju je uspio te jedini postavio vrijeme ispod 1:23. Velika borba odvijala se za ulazak u drugu rundu. Lance Stroll i Esteban Ocon su se provukli u zadnji trenutak, Sirotkin nije uspio dovoljno popraviti svoje vrijeme, dok je Pierre Gasly napravio pogrešku zbog koje je izletio na travu. Charles Leclerc nije uspio biti brži od momčadskog kolege, no bio mu je veoma blizu, tek par stotinki od Šveđanina.
Vozači koji su ispali u prvoj kvalifikacijskoj rundi 16. Hartley 17. Ericsson 18. Leclerc 19. Sirotkin 20. Gasly
U Q2 je vrijeme bilo i dalje odlično. Temperatura zraka bila je 24°C, a staza gotovo idealnih 30°C. Druga runda je iskristalizirala poredak u sredini, iako je i dalje bilo vrlo tijesno. Prvih šest mjesta ponovno je bilo rezervirano za Mercedes, Ferrari i Red Bull, a sedmi najbrži je ovaj put bio Carlos Sainz. Ispod njega su se smjestili Haasovi vozači Magnussen i Grosjean, dok se na zadnjem mjestu koje vodi u Q3 provukao Nico Hulkenberg. Jedina momčad koja je imala priliku za dobru borbu bila je McLaren, no Alonso i Vandoorne nisu uspjeli proći. Ispali su još vozači Force Indije čiji je bolid zaista problematičan, a puno brži nije bio ni Stroll u preostalom Williamsu.
Vozači koji su ispali u drugoj kvalifikacijskoj rundi 11. Alonso 12. Vandoorne 13. Perez 14. Stroll 15. Ocon
Zadnja kvalifikacijska runda VN Australije je u zadnjih 10 godina uvijek dobro pokazivala tko ima najbrži bolid u kvalifikacijama. Odmah po početku posljednjih 12 minuta Valtteri Bottas prežestoko je zajašio pasicu na izlasku iz prvog zavoja te se zabio u zid, pritom poprilično oštetivši bolid. Finac je time izazvao prvu crvenu zastavu ovosezonskih kvalifikacija. Nakon izvješene zelene zastave na stazi je nastao pravi stampedo. Momčadi su krenule po najbrža vremena, i to kako – Hamilton, Vettel i Verstappen u samo 7 stotinki. No, uzbuđenje je splasnulo veoma brzo. Aktualni svjetski prvak izašao je na svježem setu ultra mekanih guma i odvozio nevrijeme kojem nitko nije uspio doći ni blizu. Britanac je ovime postao uvjerljivo najuspješniji vozač u Australiji po pitanju pole positiona. Trenutno ih ima 7, a pet uzastopno.
1. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:21.164 | |||||||
2. | Kimi Räikkönen | Ferrari | 1:21.828 | +0.664 | ||||||
3. | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:21.838 | +0.674 | ||||||
4. | Max Verstappen | Red Bull Racing | 1:21.879 | +0.715 | ||||||
5. | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing | 1:22.152 | +0.988 | ||||||
6. | Kevin Magnussen | Haas F1 | 1:23.187 | +2.023 | ||||||
7. | Romain Grosjean | Haas F1 | 1:23.339 | +2.175 | ||||||
8. | Nico Hülkenberg | Renault | 1:23.532 | +2.368 | ||||||
9. | Carlos Sainz | Renault | 1:23.577 | +2.413 | ||||||
10. | Valtteri Bottas | Mercedes | / | |||||||
Q2 | ||||||||||
11. | Fernando Alonso | McLaren | 1:23.692 | +2.528 | ||||||
12. | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1:23.853 | +2.689 | ||||||
13. | Sergio Perez | Force India | 1:24.005 | +2.841 | ||||||
14. | Lance Stroll | Williams | 1:24.230 | +3.066 | ||||||
15. | Esteban Ocon | Force India | 1:24.786 | +3.622 | ||||||
Q1 | ||||||||||
16. | Brendon Hartley | Toro Rosso | 1:24.532 | +3.368 | ||||||
17. | Marcus Ericsson | Sauber | 1:24.556 | +3.392 | ||||||
18. | Charles Leclerc | Sauber | 1:24.636 | +3.472 | ||||||
19. | Sergey Sirotkin | Williams | 1:24.922 | +3.758 | ||||||
20. | Pierre Gasly | Toro Rosso | 1:25.295 | +4.131 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemogu smisliti onoga wolfa kad ga stalno prikazuju kad uzmu prvo misto
11
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fuj opet ce se Mercedes prosetat s Mclaren ima najbolju šasiju.
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bogami su vise dosadni sa tim laprdanjima o toj sasiji
14
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I oni su bili isto dosadni kad su imali Hondu.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci to je bio party mode… Ferrari izgleda dobro. Kimi me pozitivno iznenadio, Alonso ironicno svojom greskom izgubio sest desetinki
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To se poništava budući da donosi 6 destinki dakle nije izgubio ništa.
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Unatoc ovom vremenu odlicnom od hamiltona vrh mi izgleda tjesan a sredina neizvjesna skroz vrlo blizu. Na dnu sam i ocekivao tocno onih 5 uz strolla koji je ipak uspio malo se maknuti s zacelja.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još jedna Mercedesova sezona ?
12
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sutra ce biti jako zanimljivo.. Jedno su kvalifikacije, drugo je utrka.. vidimo da su sve tri momcadi tu negdje.. mogla bi i taktika puno odluciti kao i prosle godine..
Kimi me jako ugodno iznenadio.. Nije vec dugo bio na ovoj razini na pocetku godine..
McLaren je mogao bolje i steta sto barem Alonso nije usao Q3, ali nema veze.. duga je sezona.. sutra ocekujem nekakve bodove, mislim da je realno..
Hass izgleda jako dobro, al ne vjerujem da ce zadrzati ovaj tempo cijelu sezonu..
A Torro Rosso i Honda.. tablica sve govori.. puno zujanja, malo meda
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fuj
6
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekako stranica radi glatko znaci li to da su svi ferraristi zatvorili svoje preglednike?
11
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, to znači da su Mercovci osli u WC malo izbacit koju rundu na ovaj “sexy lap”
32
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zama
dobar spust!
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Race pace je tu negdje izmedu Merca, Ferrarija i RB…
bit ce sutra jako zanimljivo…
Sve je moguce… Ipak forza Ferrari, forza Seb…
19
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mwoah…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ista, bar je Ferrari ispred RB. ALi ne sviđa mi se zaostatak nimalo.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iskreno mene nije iznenadio Merc koliko je brzi vec ostali koliko su spori.Prosle godine pol pozicija je bila 1:22.188.Znaci merc je ove god brzi na ovoj stazi za 1 sek.to je i logicno s obzirom da je kompnenta gume meksa od prosle godine i imaju jednu vise DRS zonu
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A možda ima veze kiša koja je ipak “isprala gumu” i malo ohladila asfalt.
Takođe, i drugi su bili brži, ne za sekundu,.
Malo su se izgriješilia, pa su bili brži samo za 0,7sec.
Kad na sve ovo dodaš težinu haloa (jednako za sve), ipak je dobar napredak.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U kvalifikacijama je DRS zona po čitavoj stazi, gdje ga god možeš otvoriti.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
schumi, nisi u pravu, samo u drs zonama smiju:
Drivers are free to activate the DRS as they wish within the designated DRS zones during practice and qualifying.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim svejedno da je trojka jako blizu. U zadnjem krugu Vetel je napravio grešku a Verstappen se u jednom zavoju poprilično odsklizao tako da bi sigurno i njihova vremena bila puno bolja.
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ooodlične, guste kvale začinjene Bottasovim krš i lomom i stvarno vanzemljaskim zadnjim Lewisovim krugom.. da nije Lewis ponovno stisnuo magični gumb, razlika između Ferrarija, Merca i RB bila bi izražena unutar 2-3 desetinke..
od ostatka društva, pohvalit ću oba Haasa.. zahvaljujući RIccijevoj kazni Grozni i Mag ću startati kao 5. i 6. stvarno woooow!!! :D
najveće razočaranje – Force India.. jedva su izbjegli ispadanje već u prvoj rundi..
a to samo govori koliko će ove sezone vladati žestoka borba u sredini poretka..
i P.S. povijest nas je naučila da na Australiji pole ne znači ništa ;)
Forzaaa!!!
10
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj famozni matični gumb se zove Mercedes ( cijeli paket)
17
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih baš rekao da ne postoji magični gumb kod Lewisa ;) pogle samo Bottasa.. isti bolid kod obojice?? i don’t think sooo
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I tako… merc odvalio vrijeme za sjesti i zinuti! Ferrari i RB su tu vrlo blizu, ostali… bilježimo +2 sec! Šteta da je takva razlika u kvaliteti kako paketa tako i vozača. Nadao sam se ds će se još netko uspjeti priključiti velikoj trojci, ali nada me iznevjerila!
Renault i Haas ispred McL-a, iako ne za veliku razliku, pokazuju da su prognoze i stručnijih ljudi ipak bile off, ali i da je McL još uvijek daleko od ozbiljnog utrkivanja i da su testiranja ipak samo testiranja. Mene su osobno razočarali što su završili tek kao 6. u poretku. O ostalima ne treba trošiti previše riječi mimo onog što već znamo iako je Honda ipak malo razočarala u odnosu na pokazano u testiranjima. Daleko su od prave brzine kao i FI.
On the bright side – bravo za Kimija, tu je blizu one brzine po kojoj ga rado pamtim i veselilo bi me kada bi takav bio kroz ostatak sezone.
Sve u svemu bilo je dobro…
Ps. Ovaj HALO stvarno izgleda nakaradno sa onboard kamere! Užas…
25
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moja isprika za minus, ali tipkovnica na mobu meni mala i fulao sam. Sve u komentaru drži vodu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema beda.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://goo.gl/images/YhxUg3
?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad vidin novo logo od f1 uvik ga procitan kao fi vise je to znak za force indiu
A sexy boy opet izvodi predstavu za novinare
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton prvi? Ma nemoguće :)) da se Bottas nije razbil bilo bi to laganih 1-2 za Mercedes. Kao i uvijek biti će ovo interesantna i neizvjesna sezona.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes radi nešto sa svojim motorom u Q3 što drugi još nisu skužili. BIla je neka teorija o spaljivanju ulja, ali to bi kao FIA trebala jače kontrolirati (na poticaj Renaulta)…. Dobro je da su to morali koristiti danas.
Čini mi se da će u utrci biti isti poredak kao danas, osim ako ne bude krša i loma na startu sa znamo kime. Bottas će doći do Ricciarda i to će biti to.
Još da imam F1TV…. Ova dvojica su me nasekirali, nakon 20 godina prijenosa F1 ne znaju da se vrijeme mjeri tisućinkama. To ne jednom, nego jedno 20 puta je Blažičko rekao “stotinka” (mislim da “tisućinka” nije niti izgovorio, a njegov vjerni suputnik nije primjetio da išta ne valja.
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šarl Leklerk mi dobro isto :D
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaže se Šarl jer je čovjek Francuz.
Kao što je bio i Žil Bjanki iz istog razloga iz kojega se Jules Verne čita Žil Vern.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Multi
“Šarl” je ispravno.
“Leklerk” nije.
“k” je višak.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
leclerc nije francuz.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. Iz Monaca je. Kako mu se zove jezik koji je prvi naučio u životu?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
francuski. i?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Frantic, koje k je višak? :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mogu ni opisati koliko me to nervira. Blažičko valjda od kad komentira radi istu grešku na stvari koja se uči u osnovnoj školi :facepalm:
Meni se iskreno čini da Novak zna da ovaj krivo čita, ali se valjda boji nešto mu reći jer uvijek zašuti na par sekundi kad ovaj +0.034 pročita kao 34 stotinke.
I kad smo kod prijenosa, sutra bi nas lagano mogli ubiti s reklamama, ako sam dobro izbrojio, bilo je 6 reklama u jednom bloku (kao i krajem prošle sezone).
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
komentatori su danas bili katastrofa.. da se razumijemo nisu ni inace nesto bajni, ali danas toliko gresaka, pogotovo od blazicka, kao da prvi puta komentira formulu, i onda ga onaj drugi ide ispravljat i isto kaze krivo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Blaža poštujem, ali nemrem… jednostavno mi je preveć kad ga slušam! Zato sam i počeo sa gledanjem preko streama.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve skupa očekivano, nadm se da nebudeju u ferarriju sutra forsirali prstića, a TR honda na začelju,možda ipak nešto ne štima sa tim motorom :)
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbrži TR je brži od najbržeg Saubera. Dakle Sauber je najsporiji. A i Williams je tu negdje. Bit će oštra borba Williamsa, Saubera i TRa za zadnje mjesto.
Tragično je da je Haas za njih svemirska tehnologija, a Williams ima i Mercedes motor, a Sauber isti motor kao Haas.
McLaren je pola sekunde sporiji od tog istog Haasa.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Haas je samo prefarbo proslogidisnji ferrari u svoje boje..
5
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kreso ako im Ferrari daje dosta toga to ne znaci da im je poklonio proslogodisnji bolid.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne budi naivan..al nije bitno…posto je borba za vrh zavrsena bar ce bit zanimljivo u sredini poretka ?
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hass je zadnje 2 sezone uvijek napočetku bio između 5-10 mjesta, ovogodišnji bolid ima dosta sličnosti izvana i iznutra sa prošlogodišnjim ferrarijem, vjerojatno največi razlog zašto su toliko konkurentniji(bliže Merc,Fer. i RB) je kaj imaju istu spec. motora kao i ferrari
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlika u odnosu na vremena od prošle godine:
– Ham -1,0 s
– Seb -0,6 s
– Kimi -1,2 s
Max je opet sa bikom uz dva crvena, to zna loše završiti …
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A rikardo smijurija zesca nikad nece nista osvojit
6
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njega jednostavno ‘neće’ na ovoj stazi
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako netko moze staviti link pres konferencije poslje kvala da vidimo prepucavanje vettela i hamiltona
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljive prve ovosezonske kvalifikacije iako je Hamiltonov krug bio hladan tuš za sami kraj. Unatoč tome ostajem optimističan jer pripisujem 3-4 desetinke te prednosti samom Hamiltonu koji je stvarno sastavio nevjerojatan krug.
Šteta za Verstappena, mogao je komotno startati iz prvog reda.
Sutra će start biti ključan jer ne očekujem da će se poredak pretjerano mijenjati nakon prvog zavoja.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Party modus….pitanje za koga je taj party osim za Merc? Kako bilo, Merc je opet napravio sjajan posao. Ono što se polako nazire….Bottas dosta sporiji od Lewisa i nekako mi se čini da s bolidom ide preko(svog)limita. Kimi se ipak probudio? Haas pozitivno iznenađenje, FI negativno. McL mi je onak…niti v r.t, niti mimo. Napredovali su definitivno, ali mislim da niti izbliza koliko su/smo očekivali. No, sezona je duga, posla puno pa možda i bude bolje u drugom dijelu sezone. Radujem se utrci.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Party mod Kimi style! ???
https://www.facebook.com/Formula12018Season/videos/1641578085937244/
Us*ah se smijuć …. ????
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kvalifikacije sasvim solidne. Hamilton je odvozi brutalan krug , savrsenstvo , mislim da se nije moglo ic brze od ovoga ali realno razlika izmedu prve tri ekipe nije toliko velika. Mcl ocekivano ali obecavajuce. Jako je gusto izmedu njih Hassa i Renaulta al defnitivno Mcl ima ouno mjesta za napredak i ocekujem ih sve bolje jer njihiv bolid izgleda polu dovrsen. 11 mjesto je mozda i bolje nego prolazako u Q3 jer mogu puno toga napravit sa strategijom i ocekujem ih sutra u bodovima. Ostalo sve ocekivano osim Toro Roso Honde mada i to nije nista super ne ocekivano , ipak je bilo nerealno od njih ocekivat du budu igdje blizu Q3.
Sve u svemu jedva cekam suta 7:10 i ocekujem vrlo uzbudljivu utrke .
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da bi alonso usao u q3 i bio tu negdje sa hassom, mozda i ispred da nije napravio gresku, cini mi se u 3. zavoju.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da , slazem se . Ta greska ga je sigurno kostala Q3 a i sam je bio dosta ironican na team radio zbog pogreske. Jako me veseli ta zgusnuta sredina poretka i ocekujem sutra bas tu najvecu zabavu u utrci. Bez obzira na danasnje kvalifikacije korz cijeli vikend i Q1 sam dobio dojam da je 4.Hass 5.Mcl i 6.Renault ali su oni u desetinku dvije razlike i to ce varirat od staze do staze u prvim utrkama a onda kroz prvenstvo mi se cini da ce Hass padat a Mcl i Renault rast i izmedu njih ce se vodit borba za 4. Mjesto s tim da vecu prednost dajem Mcl. Ako se nesto poklopi mogli bi i postolje neko dograbit i jedni i drugi.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa gotovo sam siguran da haas nece moc pratit razvoj renaulta i mclarena, a i nemaju vozace na razini renaultovih i alonsa, vandorne me polako sve vise razocarava, mislim da ce bit prosjecan vozac.
sve u svemu bit ce napeta borba za 4. mjesto tijekom sezone
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpisujem sve pogotovo ovo vezano za Vandoorna. Decko mi je bas drag al nikako da napravi neki dobar rezultat i barem se priblizi alonsu. Ali treba mu dat sansu jos ovu sezonu.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako 0.2 nije blizu, onda ne znam šta je.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sutra Kimi pokupi Hamiltona “slučajno” i gdje ćeš boljeg starta +25 ;)
13
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pazi da ne bi bilo kao u singapuru pa odmah start sa minus 25
35
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Khm..A ko je pored Vettela?
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da neće biti neke 3.14zdarije, kao što obično biva kad se Max nađe u blizini Ferrarija.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekao je Max da će biti oprezniji. Kaže da je lani išao na sve ili ništa, jer nije ima šta izgubiti. Ove godine se nada borbi za prvaka, pa kaže da će biti oprezniji. E sad treba vidjeti hoće li biti išta od toga. :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zlatno pravilo F1 je da oni koji ne mogu redovito u borbu za pole nemaju sta raditi u igri za naslov. Bio to Lewisu super krug , magicni q3 mode ili nesto trece jasno je da Mecka pali i zari i dalje i samnjam da ce biti ista drugacije nego lani. McLaren me razocarao jer ovo je predaleko od vrha da se bore za ono sto su pricali. Bravo za Hass i Kimija. Mozda je Vettel mogao malo bolje no jedan brzi krug njemu i nije najbolja strana jer cesto zna ukakiti u kvalama. Mislim da u utrci ce razlika biti manja nego ovih 0,6 ali nedovoljno manja da bi se Hamilton ugrozio… nazalost onih koji su ocekivali momcadski troboj. Za kraj, lani Ferrari dobar dio sezone je imao komotnu situaciju iza sebe jer je Rb bio daleko pa bi sada medusobnim oduzimanjem bodova RB i Ferrari mogli uciniti prvenstvo manje zanimljivim nego lani. Zbilja je steta da u Mercedesu nema Rosberga ili nekog slicnog njemu.
19
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moja najava za trku je Hamitlon vodi ali nema botasa da ga cuva ali ima dobrog kimia i 2 koja se nemogu nikad otpisat vet i ver samo da se medusobno nezeznu i utrka bi mogla biti napetija nego ikad u novoj eri
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sezona je gotova prije nego što je počela…šteta…borba za 3 mjesto bi mogla bit zanimljiva.Do sljedeće velike promjene pravila (mislim 2021) Mercedes je nedodirljiv.
14
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako nisam mislio na ovakav krug kada sam rekao nešto na jednom članku nakon testiranja, nego više na prosječnu razliku između momčadi, čovjek sam od riječi:
Hamilton je najbolji ikada!
A sada.. Uzdam se u manju razliku kod race pacea, te dva konjića rame uz rame iza Hamiltona. Drago mi je da se Kimi trgnuo na početku sezone, nadam se da će nositi taj momentum do kraja.
18
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kome si to bio obećao? :mrgreen:
I zbog čega?
Podsjeti nas.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na članku “Bottas: Mercedes nije sekundu ispred ostalih” napisao sam da svako ko misli suprotno od toga jednostavno ne razmišlja. Ili iz mržnje prema Ferrariju (a niko ovdje ne bi trebao mrziti neku momčad) ili jer je zaluđeni navijač nekog vozača. I onda sam dodao, da ako razlika u kvalifikacijama na prvoj utrci bude veća od 0,3 sekunde, dobrovoljno ću napisati ono iznad
Evo dokaza: https://www.f1puls.com/26503/bottas-mercedes-nije-sekundu-ispred-ostalih/
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala.
Fino što si održao obećanje.
Samo nemoj Boga ti to pisati na svakom članku (čak i da jeste najveći).
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tuzla sjećam se ja tog!!! Svaka ti čast zbog ovog
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navijač ferrarija sam al ako bi hamilton došao u ferrari Ja ne znam dal bi mogao navijam za njega!
Priznajem mu brzinu al nije samo bit brz pokazatelj prave kvalitete f1 vozača!Budite realni al luis od kad je u f1 vozi samo mercedesove motore i može samo gas do daske da ne razmišlja o drugim stvarima kao većina drugih.Kad poštujem jer je bio pametan,nije riskiro Al kad mu mečka stane jer ju je razvalio on pizdi na mercedes…?
Mislim da je fernando još uvijek najbolji i volio bih da vozi sa hamiltonom u mercedesu iduće godine da se ta priča razjasni.i objasni!
Isto smatram da ćemo zazivat Bernija i to ubrzo! Ovim je samo lova važna čak i na uštrb samog sporta! Oni su međunarodna korporacija i mislim da pametnom dosta
Evo teorija, kad je honda odlučila uć opet u f1 garant je masne pare ubacila mnogim i zato su oni hondi našli momčad,a red bullu ko naručena.
Čak sad sve izgleda da je to i bio plan da se rastereti renault,a da se udovolji red-bullu(međunarodnoj korporaciji)i mogu birat koji,čiji i kakav motor hoće
5
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ha, ha, ha, eto ti kad svašta obećavaš! :D
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast.
Iako je bilo u drugom kontekstu.
Mogao si tako i Bottasa uzeti u razmatranje.
Ne mislim na ispadanje već na brzinu kruga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka cast Lewisu i svaka cast Mercedesu…
Ali taj “party-mode”, zalosno i tuzno za vidjet, cak sramotno za sport…
Ostaje nada da su bar u utrci izjednaceniji… ali opet, tesko ce bit preticati, a upravo je zato taj Party odlucujuce važan… pre važan!
11
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim zašto bi Mercov ”party mode” bio sramotan za sport. Sve je to u okviru pravila i nitko ne brani Ferrariju, Renaultu i Hondi da naprave nešto slično. Štoviše, mislim da sam pročitao da i Ferrari i Honda imaju Q3 boost, ali nije toliko efikasan kao Mercov.
22
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda bi izgleda trebala voziti cijelu utrku na Q3 boostu
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam zato FI nema taj mod..jer da ga ima prepišala bi Mcl u qvalama..
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iziritiran sam pa ne biram rijeci… Pretjerao sam s “Sramotno za sport”.
Ali eto, toliko mi to na jetru ide…
i da, svjestan sam da treba dati kredita Mercedesu za to. F1 je i momcadsko natjecanje i te su stvari dio “igre”…
Ali naprosto radi preveliku razliku i prevelika je to prednost… to mi je usporedivo s pojavom aktivnog ovjesa, slucaja Brown Gp difuzora i slicno… To su “preopake” inovacije koje se ili odmah ugase/zabrane, ili potraju najvise kroz 1 sezonu dok drugi to iskopiraju. Red Bullu se nesto zabranilo lani, predlani (ne sjecam se ni kad ni sta) odmah na pocetku sezone… i Tocka.
Ovo Mercedesovo ocito radi ogromnu razliku (0.7sec!!! Halo!) a to sto tobože svi kopiraju nije dovoljno… a čini preveliku razliku… bas jebeno kopiraju kad i nakon 4 sezone ovi imaju 0.7s prednosti samo od tog…
Naprosto mi ima “nesportski okus” i ne mogu prec preko tog. Ja to tako vidim. A mozda i krivo gledam… ne znam
6
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta je to što bi trebalo zabraniti?
Odgovora nema.
Niko ne zna šta je to osim njih!
Zabranjiva se i Mercedesu, od ovjesa do ulja.
Ali oni još plivaju u vrhu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Beethoven
A što bi trebali, svi dobiti iste šasije i motore? Ja bih napravio baš obrnuto i ne bibtoliko inovacija zabranio! Iskreno ono što je Brawn napravio mislim da nikako nije bilo loše, čak štoviše vrlo dobro jer je povećalo ukupnu brzinu i što je najbolje vidjelo se i moglo se kopirati, baš kao i RBov Coanda ispuh. Za razliku od ovog party-moda koji je duboko sakriven u samom bolidu ili pak Williamsovog aktivnog ovjesa, aktivnog s-ducta kojeg su zatvarali u kokpitu i McLove 3 papučice za niksd nisam imao neku preveliku ljubav jer smatram da nisu bili u sportskom duhu i mimo pravila jer se radilo o pomičnim elementima. Tako mi se ne sviđa ni DRS niti Kers!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uzbuđenje oko početka nove sezone odmah poništi onih +0.664.
Meca je prejebena u q3.
Sačekati ćemo 3-4 utrke pa vidit u kojem smjeru ide sezona.
Ugodno iznenađenje Hass, dok sam više očekivao od zadnja 4 tima, FI, Willi, TR i Alfe. Ali viditi ćemo još.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekoh ja neki dan posle testiranja u Barseloni da je Botas u odnosu na Hamiltona Fetela Verstapena Alonsa druga liga a neki mi ovde odzrzase predavanje tipa cim je u mercedesu bla bla bla.On je doveden da bude vodonosa Hamiltonu i apsolutno je to ispravno jer je dovoljan jedan superstar u ovako dominantnom timu.Sta reci za Mclaren osim tesko razocarenje onaj bojler treba pod hitno da ode.Sve vise mislim da je duboko do njih i ovo je dobro jer se vise nemogu vaditi na motor jer ne da nisu blizu Red Bula nego je Renault trenutno marka za njih.
24
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sta si ti mislio da ce odmah prestici Rb,imali su par mjeseci za prilgodbu motora za razliku od Rb koji je stalno na istom motoru uostalom rekli su da ce biti oko 1sec. brzi od hondinog motora sta se i vidi u utrci mozda i vise
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Kuki….. A sta si ti mislio.?Znas kada ce Mclaren stici Red Bul nikada ove godine.Sta se sad pravis mutav govorili su da im je sasija treca po snazi a oni su cak i od Renaulta sporiji.Samo vi lazite sebe Mclaren je teska dubioza.Svi ovde znaju po ovome sto su do sada pokazali da se nisu metra pomakli.
8
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sta ja mislim… da su 1 sec brzi od honde i da je honda i 4 godinu napravila drek od motora i da je bila dobra odluka preci na renault
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Kuki….. Predpostavljajuci da ce Red Bul preci na Hondu vidjeces i sam koliko u Mclarenu sjede nesposobni ljudi.Koliko je god Honda lose pocela ciklus u ovoj turbo eri toliko isto joj sam Mclaren svojim konceptima nije dozvolio da dise pogotovo nedajuci da se taj motor ugradi jos u neki tim.Na kraju krajeva naravno da nece priznati ali i sa ovogodisnjom Hondom sigurno nebi bili sporiji od ovoga.
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jok bili bi brzi. Da Alonso nije izgubio 6 desetinki svojom greskom laganini bi usao u Q3.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mr.Spaceguy…. Jeste kako da nije izgubio je jedno cirka 2.5 sec.Vjerovatno bi i polpoziciju osvojio?
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta komentiras ako nisi gledao?
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da sam gledao ali gdje ti vidje 0.6 sec stvarno to nisam vidio.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U zadnjem krugu je odvozio prvi sektor 28.0 prije toga 27.368.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Kuki, nisu oni brži od Honde. Oni su brži od TR.
Isto možete reći da su brži od Ferrarija jer su brži od Saubera.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren neće nikad dostići Red Bull. A i Renault će ih pojest u razvoju.
Jao, 6 desetinki. Ne možeš to tako gledati. Ako je vozio svoj sektor sporije za 0.6 ne znači da je toliko mogao bolje odvoziti ukupan krug. Jer taj krug u kojem je izgubio 6 desetinki kako kažete mu je vjerovatno toliko bio i sporiji od najboljeg. Pogledaj mu najbolje sektore, pa ćeš vidjeti da opet nebi vidio Q3…
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Schumi opasan neki kompleks imaš od meklarena.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Filozofiras bezveze. Pogledao sam mu najbolje sektore i vidi deseti je. I sta sad?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Schumi
Ti si neki teški hejter papayastih?!
Ps. Da se našalim malo… Nakon Honde im je ovo izgleda malo prebrzo, pa se nisu navikli na tako vratolomne brzine! ???
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Schumi je fanbojčina Honde, muči ga kaj je Mc u borbi za bodove ,a TRH na začelju u borbi sa Sauberom :)
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledam sad još malo podatke…
Ferrari je imao top speed. Dakle, u DRSu će imati bolje šanse za preticanje ili obranu do drugih. Brži su od RB 5-7 km/h ovisno o sektoru. Prema Mercu razlika je nikakva.
Također vidi se da je Ferrari loš u 3. sektoru koji ima spore zavoje- tu RB rastura sa svojm velikim downforceom i niskom brzinom….
Za one koji žele znati više:
https://www.fia.com/events/fia-formula-one-world-championship/season-2018/eventtiming-information
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogli su dodat malo krila i žrtvovat koji km/h u korist downforcea. Džabe im top speed kad će Mercedes u prvom krugu bit van dosega DRS-a.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
LH je svoja liga, najbrži u svim sektorima sa vrlo bliskim top speedom. Ali RB neć moći preteći Ferrari. To se vidi po ovoj analizi, osim ako ne promijene setup za utrku, ali onda je pitanje kaj će biti s brzinom ukupno.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
RBR (kao i svaka momcad) ne smije mjenjati setup od pocetka kvala pa sve do utrke.
Vidjet cemo sutra…biti ce svi bliže.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj ne mogu zavrnut ili odvrnut visinu krila dok stoje na gridu? Znam da ne smiju mijenjat dijelove, ali podešavati valjda smiju.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko ja razumijem, dopušteno je mijenjati isključivo nagib prednjeg krila. Pošto se stražnji nagib ne smije dirati, nije previše poželjno dirati niti prednji zbog balansa bolida(velika razlika u potisku između prednjeg i stražnjeg dijela bolida jamči nestabilnost), tako da, ako i ima neki utjecaj, on može biti i negativan.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dumam si malo nad tim party modom i sve mi se nekako čini da on uopće nema veze sa motorom već sa nečim drugim, odnosno nečim što je vezano uz balans, downforce ili ovjes! Gledao sam danas post quali analizu di je di Resta rekao da je šokiran kako Hamsta u tom jednom ludom krugu ulazi u zavoje 11 i 12 u 7 brzini sa ful gasom udarajući pasice bez da bolid trzne. Sad imajući na umu da cijelo vrijeme tvrde iz Merca da nemaju poseban setup motora za kvale u Q3 zvan “party mode” i kada uzmemo u obzir da im je top speed tu negdje (ok, nije strogo vezano uz snagu za razliku od ubrzanja/međuubrzanja) možda ni ne pile naopako kad tako tvrde… sve u svemu, merc ga ne koristi osim ako ne treba i ponovno se vidi da će se polomiti samo da imaju P1, čime (opet) možemo vjerovati da je bolid konstruiran za voditi, nikako pratiti.
Mislim da ako im se dogodi da nakon starta zapnu iza nekoga dovoljno brzoga na pravcu, neće biti lako pratiti…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ili je nešto softwareski… nešto poput AI pomoći pri vožnji?!
Zanima me, taj ludi krug, kada bi mogao vidjeti telemetriju zanimalo bi me koliko je ta Hamova putanja bila na liniji one “kompijuterski” idealne? Ok, može on biti najbrži svih vremena ili je mogao imati jednostavno krug da mu se sve poklopilo, ali nekako mi je to malo … neuvjerljivo i skloniji sam generalnoj ideji da Merc surfa na magičnom valu kojeg drugi još nisu uspjeli dokučiti… neka se fanovi Hamste ne uvrijede.
Možda djeluje malo sci-fi, ali zamislite malo izvan okvira… da vozite prve dvije runde kvala brzo kolko ide i da skupljate telemetriju o uvjetima na stazi, pa onda da te podatke obradi računalo i s obzirom na parametre o temperaturi staze, downforceu, težini bolida, gripu, gumama i sl. složi idealnu putanju sa idealnim parametrima kada stisnuti, kada kočiti i sl. pa da se izbaci ljudski faktor iz jednadžbe!? Vozač tada mora samo skretati u zavoje… možda čak i da mu se na neki način pali signal kada skrenuti … za one koji su odrasli na simuliranju utrka f1 još iz doba 386-ica… naravno, taj mod bi se vjerojatno koristio samo kada bi bilo gusto!
Samo razmišljam “na glas”…
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Foxi_HR
elektronika za upravljanje motorom je proizvod Microsofta i McLarena i ista je u svim bolidima poznata kao FIA ECU. Svaka momčad može ubaciti svoje parametre, al to je sve. Također taj ECU šalje podatke prema direkciji utrke i boksu momčadi. U autu ne može biti ništa što će primiti naredbu iz boksa. Prema autu idu podaci o signalnim zastavama, traženom tempu vožnje i slične stvari koje odašilje direkcija utrke. Momčad ne može ništa daljinski promijeniti na bolidu. Zbog tog je volan toliko kompliciran, jer vozač može – kad mu iz boksa kažu što.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I nakon svega najvise mi zao onih 100 000 000$ s Puls Managera… Ajmo Bojleru samo sad cekam izjavu di ti je sasija…Sekunda ipo za Rbr? Ferrari 6 desetinki za Mercom? Ma ovo je neka za*ebancija. Kladim se da sam nenaspavan
Trebo bi Zak sklopit partnerstvo s nekom farmaceutskom tvrtkom, trebat ce monstruozno velike narudzbe tableta za smirenje Alonsa.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izmedju najsporijeg od prve trojke (izuzev Bottasa) i prvog od ostatka grida je razlika veća od 1 sek. Jaooooo!!!
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grafika im je blago receno uzasna. Previse boja, svaka ekipa drugacija boja, logo ekipe je totalno nepotreban, umjesto loga su trebali gume staviti, ultra soft i super soft su oboje oznaceni sa S, samo je kruznica oko obojena u rozu ili crveno sto je puno nepreglednije od US ili SS , a na kraju me jos dotuku s fontom, ko da je za djecju slikovnicu
23
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uz sve to napisano ja bi nadodal, presitne brojke vremena,imam 138 cm tv, ali vremena su sitna i teško čitljiva,
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navikavanje će biti zahtjevno kao i na zvuk ovih V6-ica…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim puno filozofiranja, a još nije ni počelo prvenstvo i svi već znaju kak će završiti… :)
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja vjerujem da ce biti najtjesnija borba od 2014.g…
Jedino mi je Mercov “party mode” trn u oku.
Do tog Hamovog kruga su 3 ekipe bile unutar jedne desetinke…
Ako takav omjer snaga bude u utrci (bez “partijanja”) bit ce odlicno.
Jos ako dodamo to sto dosta ljudi povlaci da je Australija staza koja nimalo ne odgovara Red Bullu (zbog šasije koja tu ne dolazi do velikog izrazaja)…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve 5 ali tko ce se moci boriti za naslov kraj tog party moda i sluge Bottasa? Mislis li da su Vettel i Max sposobni osvojiti naslov startajuci sa P2-p6 pozicija?
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alonso1983
U tome je problem i zato u toliko postova lajem protiv tog “Partijanja”.
Jer ovim bolidima je tesko pratiti, a kamoli preticat bolid ispred koji je podjednakog race-pacea, cak i slabijeg… Skoro pa je nemoguce- dokazao Lewis u Meksiku gdje se s najboljim bolidom mucio preticat…
Dakle, startna pozicija je skoro krucijalna stvar, a diktira je fucking “party mod” vec petu godinu za redom. I nitko nis ne poduzima, nitko nista ne moze. Tobože kopiraju i imaju i drugi… kako imaju kad je nakon 5 god razlika 0.6s?!!
Pa to nije fer! Nije sportski…
Ne kuzim zasto se tome ne moze stati na kraj…
Zato kazem, ostaje mi nada da ce Ferrari i Red Bull uspijet nesto napravit na stazi. Nazalost, velika je vjerojatnost da ce u tom nastojanju međusobnim duelima otezavat tu misiju hvatanja Mercedesa…
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne moraju ni prestizati na stazi, iako ni to nije nemoguće. Ima strategija, manja potrošnja guma, i sl. I nadati se da će neko od vodećih uspjeti zaglaviti iza Haasa ili Renaulta, ako budu dovoljno dobri da ne zaostanu puno za ovom ekipom. A tako mi izgleda po jučerašnjem tempu. Meni je najgore bilo gledati kada su ovi vodeći mogli obaviti besplatan odlazak u boks, jer su ovi od 4. mjesta pa dalje puno iza.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tradicionalno prespavam kvale kako bi osjetio razliku između radnog dana i vikenda.
nisam zadovoljan:
-što tr nema jednog vozača u q2
-što se bottas razbio
-što su ogromne razlike
zadovoljan:
berniea čeka novo suđenje. :zlismajli:
ma, isto se nadam sutra zamimljvoj utrci i dnf-u ham-a jerbo ću se kladit na to.
8
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve je ostalo isto, samo su Force India i Haas zamijenili mjesta, i to doslovno.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmm nisu.
FI svake godine uđe sporije u sezonu. Ali ova Haasova brzina je zabrinjavajuća…. ali kako uvijek biva zavrsit ce kao eventualno 7-8 ekipa.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš da su ovako loše ušli u prošlu sezonu, teško prika, ovo je očajan rezultat Force Indije, definitivno je najviše podbacila, to moraš priznat.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve su sanse sutra za kisu? I postoji li mogucnost da su neke ekipe se pripremale za kisni setup?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma goni sve u 3 p**** materine…kako već petu sezonu mogu bit toliko brži, KAKO!!!??
15
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čitajući komentare i vaša mišljenja došao sam do zaključka da se većina zapravo i nada da Mercedes ima taj famozni party mod… Ja zapravo mislim da je Lewis u paketu s Mercedesom teško pobjediva kombinacija. I Bottas vozi isti Mercedes, pa nije ni blizu Lewisu po rezultatima, a kamoli vožnji. Inaće navijam za Ferrari, ali nekako mi se čini da je Lewis jednostavno bolji vozač od konkurencije. Volio bih ga vidjeti u Ferrari, barem jedan krug da odvozi. Koliko god navijam za Ferrari mislim da bi Max i Ricci imali bolje rezultate od Seba i Kimija. Al to su sve samo pretpostavke koje nikad neću saznati, pa se radujem sutrašnji utrci da vidim kako rade Lewis i Mercedes bez party moda. (mozda je i u meni nada da je ovo danas bi samo taj party mod )
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hughes pise kako merc ima 2 party moda, i kako ham vjerojatno nije koristio brzi jerbo nije bilo potrebe nakon bottasovog udesa.
https://www.motorsportmagazine.com/opinion/f1/hamilton-vs-party-mode
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Volio bih da Mercedes sa LH osvoji prvenstvo.
Ali nadam se da ovo nije istina.
Pa sa koliko onda oni snage voze? 80%?
2
0