MGU-K, baterija i kontrolna elektronika su dijelovi pogonske jedinice koji su posljednjih sezona bili manje podložni kvarovima, ali momčadi će i dalje morati biti pažljive po tom pitanju jer će samo po dva takva elementa biti na raspolaganju prije dobivanja kazni.
“Tu se radi o posvećenosti detaljima. Vidjet ćete što će vozači trošiti ove godine – baterija i kontrolna elektronika su najmanje zastupljeni kod svih momčadi. To je vjerojatno područje na kojemu je najlakše produljiti vijek trajanja.”
“Kod električnih sustava imate slučaj da će trajati dok god nemate komponente s visokim temperaturama, trajat će koliko to dopušta robusnost izvedbe mehaničkog dizajna podrške svih električnih komponenti.”
Unatoč produljenju životnog vijeka, Cowell smatra da će snaga ostati ista kao i kod prošlogodišnjih izvedbi, dakle nešto manje od 1000 konjskih snaga.
“To je ono čime su inženjeri navikli upravljati, a naša ambicija je uvijek ne ugrožavati kvalifikacijski tempo, ni tempo u utrci, niti imati DNF ili dobiti kaznu.”
“U nekim područjima je to balans između čiste snage i trajanja, u drugim područjima je to bitka između snage i mase.”
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda za Mercedes to nije znanost!
Bojim se da je za Hondu to nepremostiva znanost:)
Neznam sto bi drugo napisao:) jbga
29
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno za njih nije neka znanost ali nije ni neka znanost da ih gotovo nitko ne voli u ovoj konfiguraciji. Dani kad su se cijedile zadnje mrvice iz bolida u davno prošli. Gledamo skoro pa WEC prvenstvo. O.izdite maksimum za kvalifikacijski krug i onda cruising mode za utrku. Je, prava znanost, prije svega “zanimljiva”. Fućka mi se za MGUHKGB gluposti.
9
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što g. Cowell gore reče, to je “balans između čiste snage i trajanja, u drugim područjima je to bitka između snage i mase”, a sve samo zbog smanjenja troškova. Međutim, uzme li se u obzir broj radnih sati potrebnih da se popravi taj odnos između snage i trajanja, opet se troše veliki novci, tako da je ušteda upitna. Doda li se tome činjenica da se radi o vrhu auto sporta ispada da se radi o spajanju nespojivog. Da, to nisu cestovni auti koji moraju trajati 20-ak godina, da, to su najbolji vozači koji pokušavaju izvući maksimum iz tih istih auta, da, to je najelitniji auto sport i sasvim je u redu da se ne štedi na takvim stvarima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svezi ‘smanjenja’ troškova, ovo je isto cowell nedavno izjavio:
“We will build at least 80-100 engines and then test them on the bench and take the three or four that have the best reliability and power characteristics.
“That’s a huge cost that the manufacturers will not be able to recover.”
2
0