Fernando Alonso je jučer odustao 10. puta u 16 ovogodišnjih utrka, a razlog je još jednom bila Hondina pogonska jedinica. Španjolac je najprije prijavio gubitak snage da bi inženjeri kasnije utvrdili problem s MGU-H jedinicom.
Honda je novi motor imala spreman za VN SAD-a, ali ga je ugradila u bolid Stoffela Vandoornea budući da je s prethodnim odradio dosta veliku kilometražu. Za Alonsa su mislili da s jedinicom iz Japana može odraditi i posljednju utrku sezone pa mu nisu htjeli dati novu za utrku u Austinu, ali to će sada ipak dogoditi, i to ovog tjedna za VN Meksika.
Hondin F1 šef Yusuke Hasegawa je za Motorsport.com potvrdio da bi Alonso mogao dobiti novi motor u Meksiku jer će zbog promjene MGU-H svakako dobiti kaznu.
“Da, mislim da ćemo dobiti kaznu pa bi bilo bolje uvesti novi motor u Meksiku.”
Hondini inženjeri vjeruju da je posljednji kvar sličan onome koji je imao i Vandoorne, zbog čega je Belgijac morao dobiti novi motor uoči utrke na COTA-i.
“Razočaravajuće je što smo se suočili s dodatnim problemima s našim motorom, naročito jer je pouzdanost bila relativno stabilna u posljednjim utrkama. Odmah ćemo istražiti uzrok s ekipom u Sakuri i raditi ka uvođenju potrebnih mjera za Meksiko. Čini se kao da smo imali problem sličan Vandoorneovom, ali ne znamo točno.”
“Stoffelov MGU-H je odradio veliku kilometražu pa smo znali da će doći do kraja svog radnog ciklusa na kraju ove utrke. Ali nismo očekivali kvar. Fernandov je odradio jako malo kilometara jer smo ga uveli tek na Suzuki.”
Hasegawa dodaje da su oba McLarenova vozača mogli osvojiti bodove u Austinu da njihovi vozači nisu imali kazne, odnosno kvarove.
“Imali smo dobre performanse, pristojne performanse za ciljanje osvajanja bodova. Da nismo imali problem, Alonso bi osvojio bodove. Mogli smo završiti šesti ili sedmi.”
“Da je Stoffel startao 14., također je mogao ciljati na osvajanje bodova.”
Ako se Hasegawina predviđanja za Meksiko ostvare, Alonsu će to biti 9. motor i 11. MGU-H ove sezone.
Sljedeće godine momčadi će na raspolaganju imati samo po tri motora, turbopunjača i MGU-H, te po dvije MGU-K jedinice, baterije i kontrolne elektronike.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hondinoj sramoti nema kraja, nažalost.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad bi baba imala m.da, bila bi deda …gospon Hasegawa. 10 DNF od 16 utrka. Gotovo 70% odustajanja. Gotovo svi zbog motora. MGU-H još uvijek enigma za Hondu. I to nakon 3 sezone. Potpuni debakl. Baš me zanima što se mota po glavi dečkima iz ekipe na spomen Honde?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bih još malo pričekao pa da o Hondi sudimo iduće godine.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da će bez obzira na raspad sistema sa McL iduće godine biti bolji u svakom pogledu. Kad se podvuče crta za protekle godine, rezultat je loš. Svima je u interesu gledati ih bliže vrhu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
iduća godina je iduća godina, vidit ćemo što će bit. naravno, ja očekujem golemi napredak i prvi podij.
presuda za ove 3 godine je : katastrofa,debakl, sramota, užas, za koga ja to navijam… :D
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa gore vjerojatno ne može,ili?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
teško.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BIlo bi lijepo u svakom slučaju, ali postolje s Toro Rossom, Gaslyjem i Kvjatom (odnosno tko već bude)… sumnjam. Nije da je nemoguće, ali ono, šanse su nikakve.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta se tiče same pouzdanosti vjerojatno će to riješiti a šta se tiče snage mislim da je to nemoguća misija
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Došli su do dna, ali kopaju dalje.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Odmah cemo istraziti uzrok ali neznamo tocno“?
I tako prode jos jedna godina.Ovo je totalna katastrofa od honde.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš mi ga je žao, pljuvao po Ferrariju, Ferrari se preporodio otkako je otišao. Pljuje po Hondi, nadam se da će ih TR Honda pomesti sl. sezone. Šta će biti tek kad ne bude mogao ni na podij sa McL Renaultom? Ko će onda biti kriv? McL ili Renault?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam ljubitelj alonsa ali ne razumijem koji je to preporod ferarija od kad je on otisao?
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako Seb ne uspije osvojit naslov u ferrariju do kraja ugovora i prijeđe u neku drugu momčad tko će onda biti kriv? Alonso?
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja Abu Dhabi 2010. Alonsu ne mogu oprostiti. Da sam bio šef Ferrarija na licu mjesta bi dobio otkaz.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grah0 ce mu biti kriv.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Velika su oni kompanija, imaju ljude, imaju resurse, ali to se odnsi na odjeljak za cestovne automobile….Doci u f1 s velikim ocekivanjima je realno i pravilno jer ako si tamo onda se i smatraj vrhom, ali ocekivati uspjeh na temelju 80-ih i ranih 90-ih je idiotizam….Davno sam ja poceo sumnjat u ono da rade dan i noc bio Bozic ili obican radni dan….jednaka prica kao da i ja kazem da sam ucio danima za ispite, a ucio noc prije….rade se pocetnicke greske, struktura tima ne valja, ljudi su izgubljeni u moru pravila njihove kulture dok partner i navijaci cekaju…Je li Honda tim za f1, jesu li oni dostojni proizvodaci motora za ovaj sport-naravno da jesu, svatko je zapravo dok nabacuje masne pare i ima ih na bacanje, ali jesu li oni kalibar za tim poput Mclarena, i osvajanje velikih pobjeda- naravno da nisu…Olako su shvatili zadatak, davali pusta obecanja i u ovakvoj situaciji si jos dopustaju kretanje od pocetka svake sezone.Najbolje je da sada sjednu s Toro Rossom i polako krenu na razvoj motora za 2021, a dotad nek se zakace i poboljsavaju tip motora iz ove sezone….Kasno je doslo iz dupeta u glavu za dovodenje pomoci, a eto i kazne (prekid ugovora s Mclarenom). Zao mi ih je, ali za vecinu gresaka sami su si krivi jer tko zna sto se jos bolje moglo sve uciniti kad eto ja ko dijete manje vise s portala navodim ono ocito.
5
0