Nakon što je Toto Wolff bocnuo Pirelli i Ferrari izjavom da je prava “talijanska misterija” zašto Ferrari tako dobro zagrijava gume, dok Mercedes to ne može – sad je dobio i odgovor iz Pirellija.
“Gume su iste za sve. Možda jer Mercedes naviknut na puno uspjeha kojeg su imali prošlih godina pa je sad ispred njih težak zadatak, ali oni će se vratiti. No, Ferrarijevi inženjeri su radili kao ekipa i napravili su nešto što nitko nije očekivao. Morate im dati priznanje i biti zadovoljni onime što je talijanska ekipa napravila.”
Ovom izjavom pomalo se vraćamo na debatu od prošle godine kad se raspravljalo tko je najozbiljnije shvatio Pirellijevu ponudu da se testira na modificiranim bolidima koji bi simulirali nivoe downforcea koje bi imali 2017. godine.
Većinu posla za Mercedes odradio je Pascal Wehrlein, dok je Sebastian Vettel preuzeo odgovornost da testira za Ferrari. Osim toga, kažu da je i posjetio Pirellijevu tvornicu nekoliko puta, što je unutar pravila.
Vozači nisu znali koje vrste guma testiraju, ali iskusni vozači su sigurno osjetili barem približno na kakvim komponentama voze.
“Vettel i Ferrari su odradili ozbiljan posao. Vettel je uvijek bio spreman i ponizan da testira dok drugi “nisu bili dostupni” i rezultat se sad vidi,” kaže Tronchetti Provera, šef Pirellija.
Implikacije takve izjave su jasne. Mercedes je bio zadovoljan onime što su radili 2016. nakon godina dominacije i nisu pretjerano ozbiljno shvatili proces testiranja novih guma, što se sada pokazuje kao kritično područje u neizvjesnoj borbi za vrh.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjecam se kad ih je Alonso kritizirao da su im gume lose pa mu je baja odgovorio da upita uskoro cetverostrukog svjetskog prvaka. Dolazi sljedeca utrka i guma popucale na par bolida haha.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je to i 2011., svi su se pravili pametni, jedino je Seb išao u tvornicu i proučavao gume.
Svaki trud se kad tad isplati.
35
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valjda 2013 a ne 2011. Kukanje RBR i promjena guma mu je i donijela titulu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Išao je 2011. kad su tek došli oni u F1, da bi bolje razumio nove gume. O tome se pričao kako je on jedini vozač koji je prije sezone otišao u tvornicu i raspitivao se o gumama.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pirelli je svim snagama pokušavao otežati svake godine što se tiče RB-a, sigurno im nekakvo kukanje RB-lu nije išlo na ruku, niti im se nije isplatilo. Pirelli je tada toliko otišao na tu stranu da su im na kraju gume postale totalno raspadajući nekvalitetne. U suprotnom, da je guma bila stabilna kao danas (recimo) RB (samo onaj sa Vettelom u bolidu, ne i onaj drugi) bi jednostavno imao još veću prednost. Tako da nevidim svrhu u tvojoj konstataciji Mr.Spaceguy… ili je nisam baš shvatio.
___________
Također je 2010.g. (ili ranije, nisam više siguran) išao u tvornicu Brembo i s njima usko surađivao sa svojim zahtjevima što se tiče načina kočenja… jednom prilikom sam i zalijepio intervju jednog Brembo inženjera, koji je tvrdio da on i Schumaher imaju nevjerojatno sličan način kočenja sa velikim i naglim pritiscima, čudno za tako sitnog čovjeka.. te da je nevjerojatno potkovan detaljima prilikom suradnje sa tim tvorničkim inžinjerima (a i svojim trkaćim inž. koji je karika između tvornice i vozača). Ti detalji itekako inžinjerima služe da bi znali što im je za činit, u suprotnom bi samo tapkali u mraku sa svojim pretpostavkama.
Pretpostavljam da je Pirelli također dobivao itekakve detalje…. kad se toliko hvale kako im je uvelike pomogao u testiranju.
jbga… dok je jedan mala pčelica radilica, drugi trutovi loču med. No kad sezona krene… posljedice su tu.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde da od proučavanja guma je sigurno profitirao.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijepo im spustio Pirelli.
27
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E jesu im fino odgovoroli hahha
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hahahaha..buuurn :P :P
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ga je sigurno Mark naucio kako kmecat
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hahahahaaaaaaaaaaaaaa kme,kme……dok je Ferrariju išlo loše onda je bilo OK??? hahahahahahahahahahahahah licemjeri! Sad vam Ferrari zagorčava pa bi se malo bunili a?!!
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
wow tebe je prošlo desetljeće jako pogađalo
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koje prošlo desetljeće i vezano za koga,daj se izjasni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
PR odgovor. Nisu baš obrazložili. Očito ni oni sami ne znaju. Iako, prije bi okrivio fia-u i kasnu zabranu ovjesa mercedesu i rb-u i to u završnom stadiju razvoja bolida. Slučajno ili ne, alu Newey je priznao da ih je to jako koštalo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nesto ilegalno te skupo kosta.. Nu cuda…
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo. A dvije godine nije bilo ilegalno. Slično kao mass dumper. 2005 . I u borbi sa mclarenom je legalan, a 2006. I u borbi sa ferrarijem je ilegalan. Da se čovjek zamisli.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dani hoces rec da FIA ide na ruku Ferrariju, koji vozacki nslov nije osvojio od 2007. (10 godina) a konstruktorski od 2008. (9 godina)?
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oćeš reći da nisu imali prilika?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imali su, nije da nisu, ali da im FIA pogoduje, pa valjda bi onda barem jedan osvojili u tom desetljecu, majku mu milu!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Klaunčina, nek ode u WTSC, tamo voze na Continentalkama!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
o čemu ti pričaš?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto, nek ode u WTSC. Tamo voze na njemackim gumama! Kuzis? Pa nek on tamo izvodi “njemacku misteriju”! Kuzis??????
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
aha, ja to prvenstvo zovem imsa. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A neke kategorije se voze na Continentalkama, neke na Yokohami, neke na Pirelliju, pa sam zato izdvojio samo ovu kategoriju
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije dostupan…
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/08/05/10/2B1C4AE000000578-3185787-Lewis_Hamilton_enjoyed_a_day_paddle_boarding_with_his_two_year_o-m-1_1438767556774.jpg
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
e to je taj lujo. enjoying the life na najjače. previše titula za jednog neradnika koji se oslanja jedino na talenat
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda u Kanadi bude mokro, onda će mu dobro doći ovakve pripreme.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pouka: Nemoj soliti pamet Talijanu u vezi Ferrarija jer ćeš dobiti po nosu.
Šalu na stranu, ovo je samo dokaz one stare teze da je Vettel strahovito veliki radnik, kao što je bio i njegov idol, MSC.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato po meni bi bilo najbolje da imamo dva ili možda i tri proizvođača guma pa svatko neka izabere kojeg želi.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je pregršt takvih sezona.
Tada naravno znaju nastati drugi problemi .
3
0