Mercedes je potvrdio da će svi njihovi partneri u Australiji koristiti novu pogonsku jedinicu, unatoč nagađanjima da će to odgoditi zbog zabrinutosti oko pouzdanosti.
Mercedes je za ovu sezonu spremio velike promjene na pogonskoj jedinici i neki tvrde da se radi o čak 70 dodatnih konjskih snaga prema podacima s dinamometra. Ipak, tu brzinu nismo vidjeli na predsezonskim testiranjima.
Logično je pretpostaviti da je Mercedes na tim testiranjima vozio u konzervativnom modu kako bi isprobao nove eksperimentalne komponente za koje nije siguran hoće li ih koristiti u početku sezone.
Treba spomenuti da je sustav tokena za nadogradnju pogonske jedinice odbačen i sada će proizvođači moći raditi promjene kada god žele, ali će ekipe morati pripaziti na ograničenje od 4 jedinice po sezoni.
Ako je Mercedes zaista bio u konzervativnom modu, to bi moglo objasniti zašto je Ferrari izgledao tako dobro kroz dva tjedna testiranja na kojima je koristio samo jedan jedini motor.
Jednako tako to bi značilo da Mercedes još nije dovoljno siguran u pouzdanost da odbaci limite i isproba maksimalnu snagu i provjeri svoj potencijal direktno na stazi.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš lipo da su nam pustili da se malo razveselimo priko zime.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zato su i bili šutljivi…. i u fazonu Ferari je favorit,Da daju malo nade da će biti neizvjesno…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novi motor, pa šta sad? Šta sad očekujete da će staviti motor iz aviona? Biće jači par KS, ili ni to. Možda samo pouzdaniji…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Par ks? Pa oni s boljim gorivom dobiju 15tak ks…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Warning, sandbags are being removed. Emergency state is declared. Proceed to leave following hype trains: ” Ferrari Express and RedBull InterCityExpress”.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ako će biti 70KS jači onda će sigurno preći 1000KS ukupno. A rekli su da sigurno neće preći tu brojku ove godine. Sad kome vjerovati?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kaj se tolko uzbuđujete kolko ko konja ima.
Sitno se broji – počekajmo još samo šest dana kvale & sedam utrka i sve će se znati :-)
Namjerno sam rekao šest i sedam, iako je samo pet do treninga, jer ni treninge nevjerujem kolko pod noktom ima da će sve pokazati …
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
draže mi je od same utrke iščekivanje australskog fp1…da vidim bolide prvi put u akciji, jedno 15-20 minuta dovoljno, poć leć, pa kao poluzombi jurišat u nove radne pobjede! :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto svi odmah misle da ce biti puno bolji motor? Mozda je zadnja recenica stvarno stanje i nisu sigurni u pouzdanost motora. Znam da je Mercedes u pitanju, al se mogu i oni zaj… kao i svi ostali. Moze i Reno novi motor pripremiti za Australiju al se o tome ne pise.
Kako je zjurina napisao, sljedeci vikend ce se vidjeti ciji konj je bolji.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oba proizvođača (Mercedes i Ferrari) imaju tu novu tehnologiju jet paljenja goriva, koji donosi veću štedljivost i samim time veću snagu i iskoristivost. Vršne snage su u oba tima iznad 1000ks, i mislim da je već sada snaga iznad tih 1000ks pomalo nebitna stvar. Bitnije je kako se ona eksplatira kroz utrku i voznost bolida. Kod jet-paljenja smjese kopresijom dolazi do drugog problema, a to je kontroliranje snage, što znači da tokom paljenja dolazi do prevelikog oslobađanja energije, te mašine koja je podložna prevelikom nekontroliranom momentu, što uvelike kvari voznost samog bolida. Znači da sa većim pikom snage također dolazi problem mapiranja, koji je posebno dlakav.
Nadam se da će u tom pogledu Ferrarri u suradnji sa firmom Mahle doći do boljeg rješenja nego glavni konkurent.. to će sigurno pokazati sezona.
0
0