Green light!!! Pole position for Palmer! #F1Testing pic.twitter.com/Btdcqj7Z64
— Circuit BCN-CAT (@Circuitcat_eng) March 7, 2017
Welcome back @PWehrlein ? #F1Testing #F1 pic.twitter.com/Z6jRanvoLE
— Formula 1 (@F1) March 7, 2017
#Seb5 back in action. 2nd session of #F1Testing in progress pic.twitter.com/8jSnqaFsf7
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) March 7, 2017
Palmer rolls down the pit lane after appearing to lose power #F1Testing pic.twitter.com/3QBVbumhBv
— GPUpdate.net (@GPUpdate) March 7, 2017
Smoothly away ?? Off goes @PWehrlein in his new @SauberF1Team car #F1Testing #F1 pic.twitter.com/Vjq22NR20y
— Formula 1 (@F1) March 7, 2017
11:18 Evo rezime najvažnijih stvari nakon prva dva sata testiranja:
– Ricciardo je na vrhu s najboljim vremenom za Red Bull ove godine
– Vandoorne na početku drugog testa već odradio solidnih 29 krugova
– Vettel i Massa rekorderi po broju krugova zasad
– Tehnički problemi za Renault, Palmer u garaži
– Wehrlein, koji se vratio nakon ozljede, još nije postavio vrijeme
Hanging out at Turn 10 and who did we find…@LewisHamilton and the beast!
You can’t beat the sound and smell of an @F1 car ?#F1Testing pic.twitter.com/R6dPOREQb3
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) March 7, 2017
Lunch treat ?#peanutm&m’s pic.twitter.com/6tze395JRy
— Romain Grosjean (@RGrosjean) March 7, 2017
Vozač | Ekipa | Šasija | Vrijeme | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Massa | Williams | FW40 | 1:19.726 | 63 | |
2. | Ricciardo | Red Bull Racing | RB13 | 1:19.900 | +0.174 | 47 |
3. | Hamilton | Mercedes | W08 | 1:20.456 | +0.730 | 49 |
4. | Vettel | Ferrari | SF70-H | 1:21.127 | +1.401 | 76 |
5. | Ocon | Force India | VJM10 | 1:21.347 | +1.621 | 59 |
6. | Magnussen | Haas F1 | VF-17 | 1:21.676 | +1.950 | 43 |
7. | Kvyat | Toro Rosso | STR12 | 1:21.965 | +2.239 | 45 |
8. | Vandoorne | McLaren | MCL32 | 1:22.698 | +2.972 | 34 |
9. | Wehrlein | Sauber | C36 | 1:23.336 | +3.610 | 47 |
10. | Palmer | Renault | RS17 | 1:24.790 | +5.064 | 15 |
11. | Bottas | Mercedes | W08 | / | 0 | |
12. | Hulkenberg | Renault | RS17 | / | 0 |
As planned @Ericsson_Marcus takes over the #C36 from @PWehrlein for the afternoon session #F1Testing pic.twitter.com/Y9glD6d9Cq
— Stake F1 Team Kick Sauber (@stakef1team_ks) March 7, 2017
Vozač | Ekipa | Šasija | Vrijeme | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Massa | Williams | FW40 | 1:19.726 | 67 | |
2. | Ricciardo | Red Bull Racing | RB13 | 1:19.900 | +0.174 | 52 |
3. | Vettel | Ferrari | SF70-H | 1:20.387 | +0.661 | 88 |
4. | Hamilton | Mercedes | W08 | 1:20.456 | +0.730 | 49 |
5. | Ocon | Force India | VJM10 | 1:21.347 | +1.621 | 72 |
6. | Magnussen | Haas F1 | VF-17 | 1:21.676 | +1.950 | 52 |
7. | Kvyat | Toro Rosso | STR12 | 1:21.965 | +2.239 | 45 |
8. | Vandoorne | McLaren | MCL32 | 1:22.698 | +2.972 | 34 |
9. | Wehrlein | Sauber | C36 | 1:23.336 | +3.610 | 47 |
10. | Palmer | Renault | RS17 | 1:24.790 | +5.064 | 15 |
11. | Ericsson | Sauber | C36 | / | 1 | |
12. | Bottas | Mercedes | W08 | / | 0 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Počelo je počelo bolidi na stazi ali evo i naših (Ferrari na stazi) Hahahahahaha. Nadam se da će MCH imati dobar test treba im to više nego i tkome.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za live tajming!!!
Kako ova zadnja rečenica moćno zvuči: “U boksu se čuje Ferrari, Vettel izlazi na stazu.” :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledam malo temperaturu staze…hladno ko splićanke.Jesu li ova vremena koja gledamo imalo relevantna ?
Sve se svodi na štancanje krugova i testiranje komponenti u smislu trajnosti.
Prava vremena ćemo vidjeti u utrci.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:rofl:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Williams jako brz, 1:23.044, također na soft gumama. Trenutno su na stazi osim njega Massa i Kvyat…Williams je neki vozac ili?.hahahaha
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da da, danas Claire vozi ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moze li mi itko reci kako da gledam to osim da idem u Barcelonu, postoji li neka stranica sam live taming ili nesto slicno
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
imas live stream ako zelis gledat to..a za live timing neznam..ja ga pratim na live streamu ali malo kasne rezultati
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a oces mi reci koji je live stream, molim te
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda ti ovaj odgovara https://www.youtube.com/watch?v=abGnKImVQRw
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema kamera, nema prenosa, nema live timinga, sve što imamo jeste tekstualni uživo prenos kolega sa lice mjesta, može se naći i dosta fotografija, posebno navečer.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ima livetiminga i youtube/periscope i sličnih amaterskih live snimki.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo ja pratim ovdje: http://en.f1i.com/live/, isto malo kasne rezultati, ali sve u svemu više manje ima sve!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante može li se napraviti da kada otvoriš stranicu ona te odmah odvede do zadnjeg posta, da ne moramo stalno prelaziti po istim postovima od 9 da dođemo do novih, što će posebno biti teško dalje u danu? Ili još bolje, da novi postovi budu prikazani prvi u vrhu stranice a stariji da ostaju niže.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Provjerit ću koje su opcije za sutra, sad je prekasno da promijenim za danas :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/abGnKImVQRw
Evo nasao sam neki lik snima i ima live timing sa strane…ak cuju se i vide kad prodju! ??
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad kad imamo i live komentare na F1pulsu, ja stvarno ne znam što ovdje ne možemo naći, strani F1 portali sad su totalno nepotrebni :thumbs:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje bi nam bio kraj da možemo još dobiti 2 media pass pa da izvještavamo direktno iz Barcelone :) Ali tko zna, dogodine u ovo vrijeme… :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja vjerujem da će ameri olabavit restrikcije što se tiče mediaassova, photopassova itd…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha čujte, s kojim tempom rastete, tko zna, jednog dana ni to nije nemoguće – tad se sva konkurencija može slobodno povući sa scene :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zekohonda: Baš sam htio napisati to, vidjet ćemo što se može učiniti za dogodine. Nije Barcelona daleko, samo kad bi nam omogućili akreditaciju za objesiti oko vrata, sve ostalo se da srediti. Vidjet ćemo…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda da sljedeći projekt bude prijenos utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas ovaj lik također snima preko Pericopa:
https://www.periscope.tv/pedrohansson
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.periscope.tv/search?q=f1 evo svima..trenutno nije live nista..ako se negdje pojavi live pogledajte https://www.youtube.com/watch?v=abGnKImVQRw …ovo je na youtubeu..neki nizozemac laprda..ali barem se vide bolidi kad prolaze
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
10:54 Pirelli says those unmarked tyres Vettel ran on earlier are prototype mediums made at its Izmit facility. It often uses test and practice sessions to trial developmental rubber.
Ben Anderson
10:56 Vettel improves, and this time he’s definitely, absolutely, 100% on medium tyres. That’s a 1m21.558s, 0.7s slower than Ricciardo’s benchmark.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E jbg, tek sad sam vidio da ste vi već isto napisali na naškom :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja tradicionalno ovdje pratim:
http://www.f1today.net/en/live/f1/223028/follow-live-the-first-day-of-the-second-test-of-2017
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i ja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro jutro
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
williams 1.20.308 na softu,mercedes ne izlazi iz garaze zanimljivo
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka ste nam se vratili, nemate pojma koliko je falilo ovo za prvi test. Nikad ne bih prije gledao na motorsport.com ili f1today.net, kad imam naše Balkance :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel (M) #SF70H
out
1:21.8
1:22.0
1:21.7
1:22.5
1:22.6
1:22.7
1:22.3
1:22.7
1:22.6
in #F1Testing #Day5 #F1
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gaziii
Ocon, now with Soft tyres fitted to his Force India, sets a 1:21.802 to move above Kvyat
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Massa surges to the front with a 1:19.726 on Super Softs, quickest in all three sectors
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mclaren kao i uvijek zadnji.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet problemi za Hondu problemima nikad kraja:
BEN ANDERSON: Engine change for McLaren-Honda. Problem discovered during this morning’s running.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako nastave ovim tempom, neće ni imati motore za test do kraja tjedna.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je već za onaj poklik” Pa ljudi jeli ovo moguče” Mislim stvarno ovo im je već koji 5 motor kiji mjenjaju.
Katastrofa. Pa mislim da se yugić manje kvario.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@blejky ovo im je 6., na prva 4 dana su promijenili 5 motora
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
odnosno 7. jer je vjv novi ugrađen za danas
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda ???? Recite što hoćete ali ovo je potpuni debakl, potop.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka ćast na detalnjim izvještajima, ovakvo je nešto trebalo. Nego mene zanima dali je Honda napokon sve odvezla kako treba ili su opet imali nekakvih problema s obzirom da su odvezli opet “samo” 34 kruga, a vidim da su neki i duplo više od njih.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet mijenjaju motor.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren’s statistics certainly don’t get any better – they’re now the only one of F1’s 10 teams not to lap the Circuit de Catalunya in under 1:22s this winter.
Ouch.
More McLaren woe as their Honda engine fails again
Skysport ih ne mazi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Skysport pa za njih postoje samo dvije ekipe Mercedes i Red Bull . Kad god pogledaš ili je Toto Wolf, ili Horner ili Adrian ili Marko i tu i tamo kad se hoće malo da nekažem sprdati onda odu do Mch boksa i Erica.
Nikako se ne mogu oteti dojmu da kao novinarima im fali malo objektivnosti i neutralnosti .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To sigurno stoji.. s tim da može biti da su na Sky-u malo revoltirani na Ferrari pošto su svim medijima, a tako i njihovom večianstvu Sky-u, zatvorili vrata na ovim testovim.. pa jedan blackout je vraćen drugim. ;)
Recimo.. Autosport svom Gariju ne mogu to narediti.. pa čovjek piše otvoreno svoje dojmove.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar
https://images.scribblelive.com/2017/3/7/76abc0d2-c722-4798-92b9-e592e870229f_800.jpg
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakvo razocaranje..jbt Honda pa sta mozes toliko krivo napraviti da nemozes 30 krugova u komadu odvoziti..bili su pouzdaniji 2015..sporo uce i tvrdoglavi su..vi vas Japanski ponos zbog toga sad vam eto sramote..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
5 pozicija
+1.621
59 krugova.
F-A-N-T-A-S-T-I-C !
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Merc moze napravit motor i nadogradivat ga svaki dan po novi dio i no problemo…mogu vozit do sutra ak os….ferrari riskira da bi ih sustigao i isto.Brzi su vraski i pouzdanost prfct….Renault moze 95% redizajnirati motor (kako kazu) i donosit nadogradnje koje ih ubrzaju po 3 desetinke i vise kroz sezonu i brzi su kako god okrrnes…a honda i Mclaren…..imaju para da se useres…mogu dovest kog god zele, imaju vozace o kakvima neki mogu samo sanjati, da ne spominjem i to da je HONDA inzistirala na uvodenju ovakvih motora inace se nebi ni vratili,a evo vam ga na….Alonso kaze moze on i 1.19 bez problema…Bojlercina jedan dan kaze super je sve pet, a drugi kaze kako situacija nije bajna i da Alonso ovdje nece ostati…a Hasegawa se ispricava svima….a onda VRH SVIH VRHOVA OD IZJAVA kaze Bojler da honda zaostaje tri godine za vodecima….Majstore moj da je to u pitanju davno bi vi prekinuli ovu farsu jer se ne radite nista drugo osim bacanja milijuna i milijarda svaku sezonu, eto otjerat ce te i Alonsa u mirovinu, a Mclaren je k’o mclaren dozivio potpuni potop…toliki da ce sljedece godine bolid biti u duginim bojama jer sponzora nema…..To sto je Mclaren drugi po redu najuspjesniji tim u f1 (jedan od najboljih brandova u svijetu) , to sto Honda ima fantasticne motore i VASA POVIJEST ne znaci nikakav uspjeh….Je li istina da je Alonso ovdje samo jer je ostao bez ikakvog mjesta krajem 2014 jer vas “Mclarenov paket” za 2017 je uzasan i u pogledu motora a bome i sasije….Ne mogu samo vjerovat da oni jos tjeraju tu suradnu ,a ni jedni ,a ni drugi nisu na dobitku…ne, nije mi jasno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da ce ta ljubav uskoro i službeno puknuti…mislim da ovo prelazi sve granice tolerancije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da se i Mclarn i Honda ukoliko ostanu zajedno, trebaju poceti ponasati kao tim iz sredine ili zacelja jer to oni uistinu jesu….pa i Renault f1 Team je osvajao naslove 2005/2006 pa ne daju izjave tipa sutra cemo napasti Mercedese i osvojiti prvenstvo…..Iz mch eto govore takve gluposti na temelju 1980-ih……..Puna mi je kapa hehe slusat u predsezoni da su spremni za naslove ,a prvom utrkom srackaju kako je ovo samo godina testiranja….U F1 postoje samo 4 testa a to su sezonski i predsezonski ostalo je samo za najbolje a tim kao oni ( Mclaren i Honda ogromne “sile”) to ne pokazuju ni malo…..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što mislite o ovome? Desetogodišnji ugovor?
What now for the McLaren-Honda partnership?
The team’s false start to 2017 has been so grievous that talk of the two parties separating has already become rife in the paddock.
McLaren denied they were considering a divorce when questioned about the rumours to Sky Sports midway through Test One and the reality of the situation is that McLaren appear to have no other option but to stick with Honda no matter the shortcomings of their engine partner. Not only do Honda reputedly contribute a sizeable chunk of McLaren’s annual budget but their reunion was founded on a ten-year contract – and we’re only in year three.
Then there’s the question of where McLaren could turn next even if they did want to change suppliers and could find some wriggle-room in their Honda deal.
Ferrari? No chance. Mercedes? Not after leaving the Silver Arrows stable to reunite with Honda. Renault? It’s the only conceivable option but even then a very, very remote one.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postaj ovakve stvari na forum:
https://www.f1puls.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=10
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Budem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stoffel ce danas nastavit testiranje sa specifikacijom iz proslog tjedna ? zanima me samo hoce li onda i sutra nastupiti sa starom spec ili s novom?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oba dvije su proslotjedne.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nisam znao da je ugovor potpisan na 10 godina? to bi značilo da je honda barem 10 godina u f1 što mi itekako odgovara…ako se naglo ne povuku.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ja sam se iznenadio. Mislim da je 5 poslije 12 da dovedu nekog izvana da riješi tu mizeriju od motora. Možda bi bilo bolje da sezonu počnu sa prošlogodišnjom specifikacijom. Samo glasno razmišljam, pišem. Ako se ovaj tjedan ovako nastavi, nemaju što tražiti u Australiji.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
illien se spomijano.
da sam ja na njihovom mjestu prije pola godine bi kampiro ispred audi sporta i pokušo vrbovat njihove najbolje inžinjere nakon povlačenja iz wec-a.
prošlogodišnja specifikacija nikako. nek se muče s ovom…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A i kolke smo mi Alonsovci srece…kontam si da cemo krajem sezone ronit suze ako potvrdi da odlazi iz F1 a Honda ce proraditi vec 2018….ziv bi se pojeo ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aero kutak:
Ferrari sidepods by Gary Anderson:
Without doubt, the leading edge of the sidepods and bargeboards is the area that Ferrari has put most of its winter efforts into. There are more turning vanes and widgets in there than on all the other cars in the pitlane put together, and if it all works well it will be more or less impossible for any team to copy at short notice.
The sidepod leading edge is further back than anyone else (except Haas), and to achieve this some of the turning vanes actually house the mandatory side-impact tubes.
Testing has shown the Ferrari is very stable across a wide range of conditions and tyre compounds, so it does look as if this area is working as the team would have predicted.
Compared with Mercedes and Red Bull, Ferrari has really gone to town in this area, and the sheer complexity of the airflow will take a long time to evaluate and replicate if it proves effective enough for other teams to want to imitate it.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=9VY-SYgKupg
0
0