F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Uživo: Jutarnji dio prvog dana zadnjih predsezonskih testova

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

9:00 Počeo je drugi predsezonski test u Barceloni!
Temperatura zraka: 8,9°C
Temperatura staze: 18,3°C
9:04 Jolyon Palmer prvi je vozač koji izlazi na stazu.

9:06 Nekoliko vozača odradilo je instalacijske krugove, a još uvijek je na stazi samo Lewis Hamilton.
9:12 Hamilton je počeo nizati krugove, ali vremena još nisu ni blizu onome što smo vidjeli prošli tjedan.
9:14 Podsjetnik: najbrže vrijeme na prva četiri dana testiranja bilo je 1:19.705, a to je djelo Valtterija Bottasa tijekom trećeg dana.
9:16 Sve momčadi su odradile instalacijski krug, ali je trenutno na stazi samo Lewis Hamilton.
9:17 Hamilton je sada napravio jedan spori krug 1:37.313s i vraća se u boks. U boksu se čuje Ferrari, Vettel izlazi na stazu.
9:21 Vettel u prvom krugu vozi 1:25.231s. Na Ferrariju su soft gume kao i na Mercedesu. U drugom krugu već 1:23.664s.
9:24 Vandoorne, Magnussen i Ocon također izlaze na stazu! 1m24.346s od Vandoornea.
9:26 Vettel je ljubičast u sva tri sektora, vrijeme kruga: 1m22.422s.
9:32 Vandoorne napravi krug unutar 1:24, zatim ide par sekundi sporije idući krug, i ponovo cijeli proces. Nakon 10 krugova se vratio u boks.
9:34 Na stazu izlazi Daniel Ricciardo.
9:38 Trenutno su na stazi samo Palmer i Massa.
9:45 Massa u Williamsu jako brz, 1:23.044, također na soft gumama.
9:52 Trenutno je temperatura zraka 11°C, temperatura staze 23°C.
9:54 Vettel ponovo izlazi na stazu, najbrži prvi sektor…
Vettel još popravlja vrijeme – 1m21.912s.
Zanimljivo, na njegovom Ferrariju su neoznačene gume.
10:11 Ricciardo na stazi – najbrži krug – 1:20.964.
Brojač krugova:
1 Ricciardo   (12)
2 Vettel      (20)
3 Massa       (17)
4 Kvyat       (11)
5 Ocon        (13)
6 Vandoorne   (17)
7 Palmer       (9)
8 Hamilton     (8)
9 Magnussen    (8)
10 Wehrlein    (7)
10:24 Hamilton je opet na stazi, odmah vozi 1:22.063.
10:30 U ovom trenutku na stazi su  Massa, Vettel, Hamilton, Kvyat, Ocon, Magnussen i Palmer.
10:32 Problemi za Palmera!
Vozač         Speed trap
1 Vettel      283.4
2 Hamilton    282.7
3 Magnussen   281.9
4 Massa       281.9
5 Ricciardo   280.5
6 Kvyat       279.7
7 Ocon        278.3
8 Vandoorne   276.2
9 Palmer      272.7
10 Wehrlein   270
11 Bottas
12 Hulkenberg
I Vettel i Massa imaju po 30 krugova, ali nijedan od njih nije trenutno na stazi. Ricciardo, Hamilton i Vandoorne su jedini aktivni vozači.
10:56 Na stazi su Hamilton, Vettel i Ocon. Pirelli kaže da je Vettel raniji krug napravio na neoznačenim gumama koje su zapravo prototip mediuma.
10:57 Vettel je sada na standardnim medium gumama, vozi krug 0,7 sporije od Ricciarda koji je svoj najbolji odvozio na softu.
11:07 Vettel i Hamilton su na stazi, Ferrari brži nekoliko desetinki na mediumu od Mercedes na softu.

11:18 Evo rezime najvažnijih stvari nakon prva dva sata testiranja:

– Ricciardo je na vrhu s najboljim vremenom za Red Bull ove godine
– Vandoorne na početku drugog testa već odradio solidnih 29 krugova
– Vettel i Massa rekorderi po broju krugova zasad
– Tehnički problemi za Renault, Palmer u garaži
– Wehrlein, koji se vratio nakon ozljede, još nije postavio vrijeme

11:25 Wehrlein je napokon zabilježio vrijeme, iako osam sekundi sporije od Ricciarda. Vettel i dalje popravlja svoje vrijeme na mediumu.
11:38 Ricciardo ide još brže, 1:20.077.
11:45 Odličan krug Felipea Masse, 1m20.084s.
11:59 Obavijest iz Renaulta – Palmer neće uskoro na stazu, moraju promijeniti motor
Vettel izlazi na stazu, i dalje na mediumu. Čekamo Ferrarijevo vrijeme na softu. Još je sat vremena ostalo do pauze za ručak.
Brojač krugova u 12:10
1 Ricciardo      (34)
2 Massa          (50)
3 Hamilton       (49)
4 Vettel         (60)
5 Kvyat          (36)
6 Ocon           (43)
7 Magnussen      (31)
8 Vandoorne      (34)
9 Palmer         (15)
10 Wehrlein      (28)
12:11 Na stazi su Vettel, Magnussen i Ocon.
12:35 Massa na supersoftu postavlja najbolje vrijeme! Na stazi su Magnussen i Wehrlein.
11:00 To je to što se tiče jutarnjeg dijela, slijedi pauza za ručak.

Rezultati nakon jutarnjeg dijela testa

Vozač Ekipa Šasija Vrijeme Zaostatak Krugovi
1. Massa Williams FW40 1:19.726 63
2. Ricciardo Red Bull Racing RB13 1:19.900 +0.174 47
3. Hamilton Mercedes W08 1:20.456 +0.730 49
4. Vettel Ferrari SF70-H 1:21.127 +1.401 76
5. Ocon Force India VJM10 1:21.347 +1.621 59
6. Magnussen Haas F1 VF-17 1:21.676 +1.950 43
7. Kvyat Toro Rosso STR12 1:21.965 +2.239 45
8. Vandoorne McLaren MCL32 1:22.698 +2.972 34
9. Wehrlein Sauber C36 1:23.336 +3.610 47
10. Palmer Renault RS17 1:24.790 +5.064 15
11. Bottas Mercedes W08 / 0
12. Hulkenberg Renault RS17 / 0

 

14:26 Trenutno su svi u boksu. Ocon i Vettel su jedini odradili nekoliko krugova poslije stanke za ručak.
14:37 Na stazi su trenutno Sebastian Vettel i Kevin Magnussen. Iz Saubera je došla vijest da će Marcus Ericsson preuzeti posao za poslijepodne.

14:45

Vozač Ekipa Šasija Vrijeme Zaostatak Krugovi
1. Massa Williams FW40 1:19.726 67
2. Ricciardo Red Bull Racing RB13 1:19.900 +0.174 52
3. Vettel Ferrari SF70-H 1:20.387 +0.661 88
4. Hamilton Mercedes W08 1:20.456 +0.730 49
5. Ocon Force India VJM10 1:21.347 +1.621 72
6. Magnussen Haas F1 VF-17 1:21.676 +1.950 52
7. Kvyat Toro Rosso STR12 1:21.965 +2.239 45
8. Vandoorne McLaren MCL32 1:22.698 +2.972 34
9. Wehrlein Sauber C36 1:23.336 +3.610 47
10. Palmer Renault RS17 1:24.790 +5.064 15
11. Ericsson Sauber C36 / 1
12. Bottas Mercedes W08 / 0

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

63 komentara

  1. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Počelo je počelo bolidi na stazi ali evo i naših (Ferrari na stazi) Hahahahahaha. Nadam se da će MCH imati dobar test treba im to više nego i tkome.


    0

    0
  2. Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Bravo za live tajming!!!

    Kako ova zadnja rečenica moćno zvuči: “U boksu se čuje Ferrari, Vettel izlazi na stazu.” :mrgreen:


    0

    0
  3. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Gledam malo temperaturu staze…hladno ko splićanke.Jesu li ova vremena koja gledamo imalo relevantna ?
    Sve se svodi na štancanje krugova i testiranje komponenti u smislu trajnosti.
    Prava vremena ćemo vidjeti u utrci.


    0

    0
  4. Kimi Raikkonen IceMan282 Prikaži

    Williams jako brz, 1:23.044, također na soft gumama. Trenutno su na stazi osim njega Massa i Kvyat…Williams je neki vozac ili?.hahahaha


    0

    0
  5. Fernando Alonso 14 Domagoj Grmoja Prikaži

    moze li mi itko reci kako da gledam to osim da idem u Barcelonu, postoji li neka stranica sam live taming ili nesto slicno


    0

    0
  6. F1puls David Vidović novinar Prikaži

    Ante može li se napraviti da kada otvoriš stranicu ona te odmah odvede do zadnjeg posta, da ne moramo stalno prelaziti po istim postovima od 9 da dođemo do novih, što će posebno biti teško dalje u danu? Ili još bolje, da novi postovi budu prikazani prvi u vrhu stranice a stariji da ostaju niže.


    0

    0
  7. Michael Schumacher Octanefreak47 Prikaži

    https://youtu.be/abGnKImVQRw

    Evo nasao sam neki lik snima i ima live timing sa strane…ak cuju se i vide kad prodju! ??


    0

    0
  8. Fernando Alonso croatic f1 urednik Prikaži

    Sad kad imamo i live komentare na F1pulsu, ja stvarno ne znam što ovdje ne možemo naći, strani F1 portali sad su totalno nepotrebni :thumbs:


    0

    0
  9. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Danas ovaj lik također snima preko Pericopa:
    https://www.periscope.tv/pedrohansson


    0

    0
  10. Kimi Raikkonen IceMan282 Prikaži

    https://www.periscope.tv/search?q=f1 evo svima..trenutno nije live nista..ako se negdje pojavi live pogledajte https://www.youtube.com/watch?v=abGnKImVQRw …ovo je na youtubeu..neki nizozemac laprda..ali barem se vide bolidi kad prolaze


    0

    0
  11. Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    10:54 Pirelli says those unmarked tyres Vettel ran on earlier are prototype mediums made at its Izmit facility. It often uses test and practice sessions to trial developmental rubber.
    Ben Anderson

    10:56 Vettel improves, and this time he’s definitely, absolutely, 100% on medium tyres. That’s a 1m21.558s, 0.7s slower than Ricciardo’s benchmark.


    0

    0
  12. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Dobro jutro


    0

    0
  13. Jenson Button senad22 Prikaži

    williams 1.20.308 na softu,mercedes ne izlazi iz garaze zanimljivo


    0

    0
  14. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Neka ste nam se vratili, nemate pojma koliko je falilo ovo za prvi test. Nikad ne bih prije gledao na motorsport.com ili f1today.net, kad imam naše Balkance :)


    0

    0
  15. Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

    Vettel (M) #SF70H
    out
    1:21.8
    1:22.0
    1:21.7
    1:22.5
    1:22.6
    1:22.7
    1:22.3
    1:22.7
    1:22.6
    in #F1Testing #Day5 #F1


    0

    0
  16. Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

    Gaziii

    Ocon, now with Soft tyres fitted to his Force India, sets a 1:21.802 to move above Kvyat


    0

    0
  17. Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

    Massa surges to the front with a 1:19.726 on Super Softs, quickest in all three sectors


    0

    0
  18. Jenson Button the_HD Prikaži

    Mclaren kao i uvijek zadnji.


    0

    0
  19. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Opet problemi za Hondu problemima nikad kraja:
    BEN ANDERSON: Engine change for McLaren-Honda. Problem discovered during this morning’s running.


    0

    0
  20. Mclaren wilson Prikaži

    Honda ???? Recite što hoćete ali ovo je potpuni debakl, potop.


    0

    0
  21. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Svaka ćast na detalnjim izvještajima, ovakvo je nešto trebalo. Nego mene zanima dali je Honda napokon sve odvezla kako treba ili su opet imali nekakvih problema s obzirom da su odvezli opet “samo” 34 kruga, a vidim da su neki i duplo više od njih.


    0

    0
    • Mclaren wilson Prikaži

      McLaren’s statistics certainly don’t get any better – they’re now the only one of F1’s 10 teams not to lap the Circuit de Catalunya in under 1:22s this winter.

      Ouch.

      More McLaren woe as their Honda engine fails again

      Skysport ih ne mazi.


      0

      0
      • Ferrari blejky Donator Prikaži

        Skysport pa za njih postoje samo dvije ekipe Mercedes i Red Bull . Kad god pogledaš ili je Toto Wolf, ili Horner ili Adrian ili Marko i tu i tamo kad se hoće malo da nekažem sprdati onda odu do Mch boksa i Erica.
        Nikako se ne mogu oteti dojmu da kao novinarima im fali malo objektivnosti i neutralnosti .


        0

        0
      • Chase Carey hattrick Donator Prikaži

        To sigurno stoji.. s tim da može biti da su na Sky-u malo revoltirani na Ferrari pošto su svim medijima, a tako i njihovom večianstvu Sky-u, zatvorili vrata na ovim testovim.. pa jedan blackout je vraćen drugim. ;)

        Recimo.. Autosport svom Gariju ne mogu to narediti.. pa čovjek piše otvoreno svoje dojmove.


        0

        0
  22. Mclaren KERS Prikaži

    Kakvo razocaranje..jbt Honda pa sta mozes toliko krivo napraviti da nemozes 30 krugova u komadu odvoziti..bili su pouzdaniji 2015..sporo uce i tvrdoglavi su..vi vas Japanski ponos zbog toga sad vam eto sramote..


    0

    0
  23. Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

    5 pozicija
    +1.621
    59 krugova.

    F-A-N-T-A-S-T-I-C !


    0

    0
  24. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Merc moze napravit motor i nadogradivat ga svaki dan po novi dio i no problemo…mogu vozit do sutra ak os….ferrari riskira da bi ih sustigao i isto.Brzi su vraski i pouzdanost prfct….Renault moze 95% redizajnirati motor (kako kazu) i donosit nadogradnje koje ih ubrzaju po 3 desetinke i vise kroz sezonu i brzi su kako god okrrnes…a honda i Mclaren…..imaju para da se useres…mogu dovest kog god zele, imaju vozace o kakvima neki mogu samo sanjati, da ne spominjem i to da je HONDA inzistirala na uvodenju ovakvih motora inace se nebi ni vratili,a evo vam ga na….Alonso kaze moze on i 1.19 bez problema…Bojlercina jedan dan kaze super je sve pet, a drugi kaze kako situacija nije bajna i da Alonso ovdje nece ostati…a Hasegawa se ispricava svima….a onda VRH SVIH VRHOVA OD IZJAVA kaze Bojler da honda zaostaje tri godine za vodecima….Majstore moj da je to u pitanju davno bi vi prekinuli ovu farsu jer se ne radite nista drugo osim bacanja milijuna i milijarda svaku sezonu, eto otjerat ce te i Alonsa u mirovinu, a Mclaren je k’o mclaren dozivio potpuni potop…toliki da ce sljedece godine bolid biti u duginim bojama jer sponzora nema…..To sto je Mclaren drugi po redu najuspjesniji tim u f1 (jedan od najboljih brandova u svijetu) , to sto Honda ima fantasticne motore i VASA POVIJEST ne znaci nikakav uspjeh….Je li istina da je Alonso ovdje samo jer je ostao bez ikakvog mjesta krajem 2014 jer vas “Mclarenov paket” za 2017 je uzasan i u pogledu motora a bome i sasije….Ne mogu samo vjerovat da oni jos tjeraju tu suradnu ,a ni jedni ,a ni drugi nisu na dobitku…ne, nije mi jasno.


    0

    0
    • Mclaren KERS Prikaži

      Mislim da ce ta ljubav uskoro i službeno puknuti…mislim da ovo prelazi sve granice tolerancije.


      0

      0
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        Mislim da se i Mclarn i Honda ukoliko ostanu zajedno, trebaju poceti ponasati kao tim iz sredine ili zacelja jer to oni uistinu jesu….pa i Renault f1 Team je osvajao naslove 2005/2006 pa ne daju izjave tipa sutra cemo napasti Mercedese i osvojiti prvenstvo…..Iz mch eto govore takve gluposti na temelju 1980-ih……..Puna mi je kapa hehe slusat u predsezoni da su spremni za naslove ,a prvom utrkom srackaju kako je ovo samo godina testiranja….U F1 postoje samo 4 testa a to su sezonski i predsezonski ostalo je samo za najbolje a tim kao oni ( Mclaren i Honda ogromne “sile”) to ne pokazuju ni malo…..


        0

        0
  25. Mclaren wilson Prikaži

    Što mislite o ovome? Desetogodišnji ugovor?

    What now for the McLaren-Honda partnership?

    The team’s false start to 2017 has been so grievous that talk of the two parties separating has already become rife in the paddock.
    McLaren denied they were considering a divorce when questioned about the rumours to Sky Sports midway through Test One and the reality of the situation is that McLaren appear to have no other option but to stick with Honda no matter the shortcomings of their engine partner. Not only do Honda reputedly contribute a sizeable chunk of McLaren’s annual budget but their reunion was founded on a ten-year contract – and we’re only in year three.
    Then there’s the question of where McLaren could turn next even if they did want to change suppliers and could find some wriggle-room in their Honda deal.

    Ferrari? No chance. Mercedes? Not after leaving the Silver Arrows stable to reunite with Honda. Renault? It’s the only conceivable option but even then a very, very remote one.


    0

    0
  26. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    A i kolke smo mi Alonsovci srece…kontam si da cemo krajem sezone ronit suze ako potvrdi da odlazi iz F1 a Honda ce proraditi vec 2018….ziv bi se pojeo ?


    0

    0
  27. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Aero kutak:
    Ferrari sidepods by Gary Anderson:

    Without doubt, the leading edge of the sidepods and bargeboards is the area that Ferrari has put most of its winter efforts into. There are more turning vanes and widgets in there than on all the other cars in the pitlane put together, and if it all works well it will be more or less impossible for any team to copy at short notice.

    The sidepod leading edge is further back than anyone else (except Haas), and to achieve this some of the turning vanes actually house the mandatory side-impact tubes.

    Testing has shown the Ferrari is very stable across a wide range of conditions and tyre compounds, so it does look as if this area is working as the team would have predicted.

    Compared with Mercedes and Red Bull, Ferrari has really gone to town in this area, and the sheer complexity of the airflow will take a long time to evaluate and replicate if it proves effective enough for other teams to want to imitate it.


    0

    0