Mercedes je nakon predstavljanja svog W08 EQ Power+ otkrio još nekoliko detalja koje uvode za ovu sezonu, među kojima su i potpuno novi MGU-H i MGU-K. Nešto slično je napravio i Renault s potpuno novom arhitekturom motora s unutarnjim izgaranjem i drugom generacijom ERS-a, ali kao što vidimo, ni konkurencija ne spava. Mercedesov šef za motore Andy Cowell kaže da se momčad poboljšala na svakom polju.
“Temeljna arhitektura našeg ERS-a je slična onoj s kojom smo započeli 2014. Je li ista i za ovu godinu? Ne, nije, postoje poboljšanja u prekidačima za veliku snagu, oni su učinkovitiji. Postoji i nekoliko poboljšanja oko pouzdanosti, što znači da pogonsku jedinicu dulje možemo pritiskati.”
“MGU-H je potpuno novi, a i MGU-K je također novi. To je velika evolucija.”
Cowell dodaje da je Mercedes puno radio na pouzdanosti te da je napravio šest promjena u dizajnu kako bi se spriječilo ponavljanje problema s ležajevima radilice koje je Lewis Hamilton prošle godine imao na Sepangu.
Kada je riječ o aerodinamičkim promjenama, u Mercedesu priznaju da razmišljaju o peraji na poklopcu motora nakon što su danas isprobali T-krilo instalirano ispred stražnjeg krila. Na pitanje koji su planovi s razvojem W08, direktor inženjeringa Aldo Costa kaže da je jedna od ideja T-krilo, ali da će u Barceloni isprobati i klasičnu peraju.
“Vidjeli smo mnogo slika drugih bolida, od ovog trenutka do prve utrke ćemo imati kontinuiran evolucijski program. Kao što ste vidjeli, verzija za predstavljanje nije imala maleno T-krilo, a onda smo ga testirali. Nakon toga ćemo nastaviti u Barceloni testirajući različite konfiguracije dan za danom. Za testiranje ćemo imati i dulji rep u kombinaciji s novim stražnjim krilima za Melbourne”, rekao je Costa.
Sukladno očekivanjima, momčadi će od trenutka predstavljanja svojih bolida naporno raditi na aerodinamičkom razvoju, a Costa tvrdi da bi W08 do prve utrke sezone mogao imati sva nova krila na svom bolidu.
“Bolid će od sada pa do Melbournea promijeniti svu aerodinamičku površinu.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realno Odličan,ali vidjećemo promjene
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo prije u komentaru s predstavljanja bolida sam napisao da Mercedes nije pokazao ništa a evo upravo i te potvrede od Coste.
U Barceloni će se sve živo testirati i u Melburn dolazi kompletno drugi bolid,dobro ne doslovno ali ovo aero.
0
0