Rasprave oko inovativnih i kontroverznih rješenja ovjesa bolida za iduću godinu dobro su se rasplamsale, a čini se da bi nas na prvoj utrci u Melbourneu mogli dočekati i prvi protesti prema FIA-i.
Prije nekoliko dana Ferrari je potražio službeno očitovanje o legalnosti ovjesa kojeg će koristiti Mercedes i Red Bull, a navodno se ponaša poput aktivnog ovjesa ili nedavno zabranjenog FRIC-a.
Auto Motor und Sport izvještava da su se šefovi ekipa sastali u utorak i na vrhu prioriteta bila je rasprava o tom ovjesu kojeg navodno koriste samo Mercedes i Red Bull.
“Ostale ekipe žele odugovlačiti tu tehnologiju,” napiao je Michael Schmidt.
Ipak, FIA je reagirala na prvi Ferrarijev prigovor pozitivnim mišljenjem o legalnosti sustava. Španjolska Marca piše da je nakon sastanka u utorak zeleno svjetlo za Mercedes i Red Bull i dalje tu.
“Sada inženjeri žele objašnjenje FIA-e zašto su te šasije legalne. To bi moglo dovesti do protesta u Melbourneu protiv Mercedesa i Red Bulla.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To i nije neki problem.Valja pričekati borbu oko parkirnih i senzora za kišu,tempomata,selfi štikova i ostalih novotehnoloških komponenti,nužno potrebnih za poboljšanje performansi bolida F1.
Prestanite više razvijati ova tehnološka čudesa,osobito u segmentu štednje goriva-četvrta godina razvoja +5kg,bravo-jer se već sad prestiglo one “žderaće goriva”iz 1988-me a postiglo se što?Nezna ljeva što radi desna. :facepalm:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
uvaženi forumaš (rofl) Ferrari će ti sad reć nemoj gledat :D
nevjerojatno je da ijednom f1fanu odgovaraju ova današnja sranja :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ovakve stvari su se oduvijek događale u F1…(da i 70-ih i 80-ih i 90-ih i 2000-ih), ali valjda amnezija pukne ekipu…
Tako da manje plakanja po komentarima…
I da, ako ti se ne sviđa zasto onda pratis vijesti i F1?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednostavno pred vikend VN Australije zabraniti te sustave i eto zanimljive sezone.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko gubi , ima se pravo buniti. Pa kaj oni ne razviju sličan sustav. Najbolje da stave samo 4 drvena kotača i dasku.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Problem je što je sustav banovan.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A zasto je dobio zeleno svjetlo ako je banovan?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa očigledno da pojedini ljudi različito tumače pravilnik u slučaju kontraverznih rješenja. nije ovo jedini put da je nešto na granici pravila ili tako da se izrazim ilegalno-legalno rješenje, f duct je bio legalan, double deck difuzor dvije kočnice kod meklarena sve je bilo legalno dok neko nije uložio protest. Nije sve na bolidu crno bjelo pa da se iz aviona vidi da li je legalno ili ne, lako je primjeniti pravilnik na dimenzije bolida a šta recimo o softveru unutar softvera koji daje driving aid a lafo oficijalno je neki softver za zaštitu klinaca na motoru i sl, to ne može skontati ni 15 fia komisija dok neko od konkurencije ne posumnja u regularnost. Vjerovatno nema puno osnova za žalbe, vidjećemo. pa kad fia kaže da je ovaj vid suspenzije ok svi će da polete da ga razvijaju, već viđena situacija x puta.
0
0