Iako je Ferrari u ovoj zimskoj pauzi vjerno slijedio upute svog predsjednika Sergija Marchionnea – neke informacije o novom bolidu ipak izlaze na svjetlo dana. Prošle godine su se opekli grandioznim najavama pa su se sada odlučili na drukčiji pristup i rad u tišini bez velike pompe.
Međutim, iz Maranella je došla informacija kako je projekt 668 već u odmakloj fazi, a debitantski izlazak na stazu zakazan je za 24. veljače u Fioranu.
Tehnički direktor Mattia Binotto, koji je na to mjesto došao iz odsjeka za razvoj motora, kaže da se motor drastično razlikuje od onog kojeg su koristili u 2016., te da se radi o velikom napretku.
Glasine kažu da se u suradnji s Magneti Marellijem sprema novi sustav mikroubrizgavanja koji pomaže generirati savršen plamen za komoru za izgaranje, što bi povećalo performanse i istovremeno smanjilo potrošnju goriva.
Međutim, negativna strana sistema je ta da bi motor bio pod iznimnim opterećenjem što bi, u kombinaciji s povećanim temperaturama, moglo biti kobno za pouzdanost.
Da bi riješili taj problem Ferrari mora revolucionarizirati pristup dizajnu motora i fokusirati se na inovativnost. Trenutno su u tijeku testovi novog dizajna klipa za motor koji bi koristio čeličnu leguru umjesto aluminijske koja se koristila dosad.
Aluminijske legure su lakše od čeličnih, ali također se lakše deformiraju i lome pri ekstremnim temperaturama. Dodatna težina pomičnih dijelova poput klipova mogla bi biti problem pa je fokus prebačen na pronalazak rješenja koji bi imao bolje performanse i bolju pouzdanost.
Inženjeri iz Maranella ispituju najnovije tehnologije 3D printanja upravo kako bi riješili taj problem, obzirom da je tim putem moguće napraviti kompleksne strukture, dosad neupotrebljive zbog robusne tehnike izlijevanja metala u kalupe.
Iako Ferrari nije jedini koji će pokušati iskoristiti ovakav tip tehnologije, Binotto se nada da će se rezultati na stazi pokazati što prije, čak moguće i na samom početku sezone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zanimljivo…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napokon je završio taj dugi Siječanj e sada počinjem odbrojavati i vrijeme mi ide još i sporije.
Još 2 tjedna do predstavljanja bolida odnosno 3 tjedna do prvih testiranja.
Jedva čekam da vidim te nove pile.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nocas sam sanjao da je Vettel pobjedio na prvoj utrci u novoj sezoni i da su ih odmah proglasili favoritima. Dva RedBulla se sudarila na startu a Alonso zavrsio deseti. Doduse u snu je Button vozio umjesto Vandoorna. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam nedavno imao vrlo sličan san, bilo je par krugova do kraja a Hamilton, Rosberg i Vettel su se borili za pobjedu..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fan sam veliki F1 al još me nije toliko obuzela da ju sanjam.
0
0