Ako se nekom vozaču treba odati počast za nastupe i dominaciju na jednoj stazi, onda je to svakako Ayrton Senna i njegove lude vožnje u Monaku. Već je u prvom nastupu u Monte Carlu pokazao svu raskoš svoga talenta, kad je u drljavom Tolemanu skoro došao do pobjede. Vrijeme je bilo veoma loše, kiša je lijevala kao iz kabla, no Ayrton je svoj Toleman vozio kao da je suho. Bilo je to njegovo prvo postolje u karijeri, te prvo od osam koliko ih je osvojio u Monaku.
Čim se dokopao brzog bolida, odmah je postalo jasno da ostali vozači na gridu neće imati lagan zadatak. Već je u kvalifkacijama za VN Monaka nagovijestio da se sprema po ono što je prošle godine zaslužio. Uzeo je pole position Mansellu ispred nosa, dok je svog momčadskog kolegu ostavio s više od sekunde razlike. U utrci nije imao sreće. Već u 13. krugu pokvario se Renault u njegovom Lotusu, pa je Brazilac morao odgoditi planove za podizanje zlatnog pehara u Monaku.
1986. nije uspio osvojiti pole position, a startao je s trećeg mjesta, na kojem je na kraju i završio, daleko od vodećeg dvojica Prost – Rosberg. Na svoje je došao godinu poslije, kada u posljednoj sezoni za Lotus uspijeva osvojiti prvu pobjedu u kneževini, i to s prednošću od pola minute naspram drugoplasiranog Piqueta, koji je tada vozio dominantni Williams.
Prelaskom u McLaren Senna dobiva najbrži bolid, te s Prostom vodi bitku za titulu prvaka. Brazilac je potpuno dominirao cijelim vikendom. U kvalifikacijama je bio brži sekundu i pol od Prosta te 2.7 sekundi od trećeplasiranog. Utrku je vozio u nekom svom svijetu, ostavljao je druge vozače iza sebe kao da su u GP2 bolidima. No, u 65. krugu dogodilo se nešto što nitko nije očekivao. Ayrtonov bolid bio je zabijen u barijeru prije ulaska u tunel, a Prost je zauzeo prvo mjesto i pobjedu 11 krugova poslije. O ovoj situaciji je napisan članak na 14. danu zimske stanke.
Od 1989. do 1993. Senna je bio neoborivi broj 1 u Monaku. Osvojio je tri pole positiona te pet pobjeda, ne ostavljajući protivnicima ništa drugo osim gorkog okusa u ustima. 1992. i 1993. nije imao najbolji bolid, no uspio je. Najveća pobjeda definitivno je ona iz 1992. kada je iza sebe uspio zadržati Nigela Mansella u najboljem Williamsu svih vremena.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedan, jedini Ayrton Senna. Legendo počivaj u miru!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko je ovdje mogao staviti minus na komentar? Što je s tom osobom? :facepalm:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima ih dvoje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jeli tko možda igdje pronašao sennin onboard iz 88, ili općenito mclarena iz te godine..ima piqueta i još nekih po you tube ali mclarena nema….a baš bi bilo to interesantno vidit
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@manualgearboxfan
Nije, zato što takvih snimki nema iz jednostavnog razloga što niti na jednoj utrci McLarenovi bolidi 1988. nisu nosili Onboard kamere.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Marko hvala na uratku.
0
0