Ovog ponedjeljka je potvrđen povratak VN Francuske u kalendar Formule 1, a domaćin će biti staza Paul Ricard 2018. Ugovor je potpisan na pet godina. Ono što nije bilo potvrđeno (i što službeno još uvijek nije) je izvedba staze koja će se koristiti za natjecanje najbržih automobila na svijetu, kao i mjesto u kalendaru. Naime, staza nazvana po francuskom industrijalcu se može pohvaliti s čak 167 različitih inačica. Najkraća ima duljinu od samo 826 metara, a najdulja 5 861 metar. Potonja će se ujedno koristiti za utrke Formule 1, potvrdio je za GPUpdate.net upravitelj staze Stephane Clair. Termin je kraj mjeseca kolovoza.
“Mislim da će ovo promijeniti živote puno ljudi s ovih prostora i Francuza u cjelini”, rekao je Clair. “Stvarno smo to učinili, Formula 1 se vraća u Francusku, na stazu Paul Ricard. Na odličan se način vraća sav uložen trud iako je još puno posla do 2018. kako bismo potpuno spremni dočekali mnoge gledatelje, kao i gledatelje pred televizijskim ekranima iz cijelog svijeta.”
Na pitanje može li se Paul Ricard nositi s izazovom koji nosi Formula 1, Clair odgovara:
“Apsolutno. Ugostimo preko 75 000 posjetioca tijekom utrke Bol d’Or, a ako više poradimo oko razmještaja na javim površinama poput tribina, moći ćemo primiti navijače Formule 1. Naša regija također nudi i mnogo smještajnih kapaciteta, a staza Paul Ricard je locirana manje od jednoga sata od dvije međunarodne zračne luke u Toulonu i Marseilleu, te od željezničkih kolodvora.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
krajem mjeseca kolovoza? bilo je govora da će bit oko vn njemačke, tj. prije ljetne stanke.
nakon ljetne stanke mi je logičnije, da ne bude preblizu monaca ili barce.
sad treba radit tribine, makar montažne.
a što se tiče konfiguracije, čitam na f1 fanaticu da će bit šikana ‘ po sredini’ mistral ravnice.
šteta, da se mene pita.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, pravac će biti osakaćen. Vidi se to i na ovoj slici ispod teksta. Šteta, slažem se.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=TLXtdUgZ4zM
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sranje su ove “izletne” zone, ovdje će si Hamilton skratiti stazu na 3km :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sranje od staze, tu će se priticati samo kad Charlie nekom da drive-trough penalty, pogotovo s novom aerodinamikom. Isto ko ona glupost od Meksika, kao legendarne stare staze ali ih ujebu taman koliko je potribno i onda imaš utrku u pokušaju i moliš boga da se neko u nekog zabije pa da bar kroz bokseve nešto naprave.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drago mi je da se vraća VN Francuske iako mi sama staza i nije nešto spektakularna (najrađe bih da se vozi u Dijonu ili Clermont Ferrandu). Šikana usred Mistrala je bila očekivana, ali me razočarao izbor najsporije varijante prve šikane. Btw, Vedrane mislim da neće voziti na ovoj varijanti na slici ispod članka nego na varijanti 1C – V2. O kojoj je varijanti riječ možete vidjeti na linku http://www.racingcircuits.info/europe/france/paul-ricard.html#.WEndS7IrLIV
Što se tiče izletnih zona, ove plave i crvene trake su napravljene od posebnog materijala koji bi trebao žestoko trošiti gumu koja dođe u kontakt s tim materijalom te tako kažnjavati greške vozača. Međutim ljudi koji su pratili utrke drugih serija na Paul Ricardu kažu da izletne zone ne funkcioniraju kako bi trebale pa nam ostaje za vidjeti hoće li situacija bit bolja na F1 ili će opet bit kukanja o track limitima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izletne zone sa tim plavim i crvenim trakama su priče za malu djecu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dodaj tome i ultra niske rubnike.
na wtcc utrkama (kraća konfiguracija od ove) bi stavili nekakve plastične prepreke da ne bi kratili šikane.
+ oni bi bez problema vozili izvan staze (s vanjske strane) npr. u zadnjem zavoju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se citiram, vezano za “ubijanje” Mistrala
06.12.2016.
11:33
http://www.f1puls.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=58&start=980
0
0