Red Bullov start na supersoft gumama mogao bi im u odnosu na Mercedes donijeti čak i do 12 metara prednosti u jurnjavi do prvog zavoja – tvrdi Rob Smedley.
Mercedes i Red Bull su se odlučili na različite strategije pa će tako Lewis Hamilton i Nico Rosberg krenuti na soft gumama, dok će Max Verstappen i Daniel Ricciardo iz drugog reda krenuti na supersoftu.
Iako supersoft vjerojatno neće dugo trajati i bit će prisiljeni ići na promjenu već nakon nekoliko krugova – glavna prednost trebala bi biti vidljiva odmah na startu. Smedley tako sugerira da njihove informacije upućuju na to kako bi Red Bullovi vozači trebali imati šansu preskočiti oba Mercedesa ispred sebe.
“900 metara je dugačak sprint do prvog zavoja pa će sve ono što inače vidimo kod različitih komponenti biti preuveličano,” kaže Smedley.
“Ovisno o tome hoćete li napraviti dobar start na supersoftu i vaš konkurent je na donjoj granici na softu – vidimo napredak do 12 metara, što je lagano pretjecanje. Prošli biste drugi bolid i prije nego dođete do zone kočenja.”
Daniel Ricciardo kaže da je prošlog vikenda naučio lekciju kada je prošao Nicu Rosberga na kočenju za prvi zavoj, a razlika u gumama tamo je bila kao i ovdje u Meksiku.
“Pokušavamo učiniti da gume profunkcioniraju odmah od starta. Tu bi trebali imati prednost. Mislim da nije bilo loše u Austinu, a ovdje bi trebalo biti slično. Ne vjerujemo da možemo odraditi 15 krugova na supersoftu. Ja to vidim ovako – ako svi imamo dva zaustavljanja – onda je ovo samo način koji nam pruža bolji start u utrku,” kaže Ricciardo.
“Ako Mercedes produlji stint na soft gumama i onda budu mogli ići na samo jedno zaustavljanje – u redu, onda možda njihova strategija bude bolja. Ali, ako budemo na dva zaustavljanja, mislim da nismo u lošoj poziciji.”
Ricciardo nije uvjeren da će dobitak nužno biti 12 metara, ali vjeruje da postoji potencijal da zgrabi barem jedno mjesto.
“Razina gripa je takva da bi uz savršen start trebali dobiti jednu poziciju,” kaže.
“Prema tome, ako i mi i Mercedesi napravimo savršen start – to bi me trebalo lansirati malo bliže, par metara, u idealnom scenariju to bi bilo u lijepom slipstreamu.”
“Jednom kada prođete recimo 200 metara onda glavnu riječ preuzima slipstream, a više ne činjenica na kojim ste gumama. Prema tome, važno će biti kako izgledamo u prvih 100-200 metara. Nakon toga tražimo prijatelja na pravcu koji bi nam pomogao da nas povuče naprijed.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Nakon toga tražimo prijatelja na pravcu koji bi nam pomogao da nas povuče naprijed.”
Haha osim ako taj prijatelj nije Max.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nije bila neka prica i iz Ferrarija da se super soft tesko dovodi na radnu temperaturu a cinimi se i da su Mercedesi imali po dva kruga za zagrevanje istih juce.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zavisi kolika će biti temperatura staze jer njima treba dosta veća .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se samo bojim da netko od McLarena ne krene na medijima. Kad su odluke iz Ferrarijevog i McLarenovog box u pitanju, svakakve su bedastoće moguće
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Mi” smo, ipak, nenadmašni.
Bez uvrede.
:rofl:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…a na kraju, 5 sek
0
0